Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 08-02-12, 18:49
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 327
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν τα παρουμε απο την αρχη δεν εχεις καθαρισει φιλτρο αερος, δεν εχεις αλλαξει φιλτρο βενζινης, ουτε καθαρισμα μπεκ και πεταλουδας. Συνιστω για αρχη να καθαρισεις το φιλτρο αερος καλα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αλλαξεις το φιλτρο βενζινης γιατι υπάρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να ειναι απο αυτο αν δεν εχει αλλαχτει ποτέ απο εσενα αφου το αμαξι το πηρες μεταχειρισμενο.

Ο καταλυτης αν ηταν επειδη μου εχει τυχει ή ο λαμδα τοτε οταν πας να βγαλεις καρτα καυσαεριων θα ειχες προβλημα στον λογο του λαμβδα, αν ηταν ο καταλυτης θα ειχε προβλημα με υψηλα ποσοστα υδρογονανθρακων και μονοξειδιου, επισης αν ειναι κεραμικος ο καταλυτης και σπασει κανει και θορυβους (αν εχεις τον μαμα).
Στην καρτα καυσαεριων επισης βλεπουμε αν ειναι σωστα τα μειγματα δλδ αν ειναι φτωχο ή πλούσιο που φαινεται και απο την αναλογια που εχει το νουμερο του λαμβδα, οποτε αφου λες οτι ηταν οκ δε νομιζω να ειναι καταλύτης ή ο λάμβδα.
Το error που λες δεν ξερω τι ειναι παντως αυτο που ειπες εδώ :
Να σημειωθεί οτι η αποδόση του αυτοκινήτου ειναι πάρα πολλή χαμηλή και εκνεβριστική,σε σημείο να μην τραβάει με 3η και η κατανάλωση βενζίνης αρκετα υψηλή !!!!!
εχει τυχει σε αλλους και σε εμενα φυσικα οταν ηθελα δισκο-πλατο-ρουλεμαν και το αμαξι πατιναρε δλδ κανει το ιδιο πραγμα δεν μπορουσα να ανεβω μικρη ανηφορα με 3η ενω πριν ανεβαινε και εκαιγε τα κερατα του.
Το error στο εκαναν reset?
δοκιμασε αλλαγη φιλτρου βενζινης και καθαρισμα φιλτρου αερος (με πλυσιμο με αερα τπτ δεν κάνεις) ή αλλαγη ακομα καλυτερα και δες διαφορες, επισης τσεκαρε αν εχεις αισθητηρα στο φιλτροκουτι Air flow meter αν ειναι στην θεση του και δεν ειναι μεσα στην μπιχλα!
Το φιλτρο βενζινης δεν ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ?
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 08-02-12, 19:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
αν φορας μεταλλικο καταλυτη και σου βγαζει error oτι εχει προβλημα ο κταλυτης και σου κανει περιεργα στην μετρηση καυσαεριων,τοτε αν δεν εχει ζημια ο λ ή ο καταλυτης ,αν βαλεις αποστατη στον 2ο λ δεν θα ξαναχεις προβλημα...οταν εχεις ποιο ελευθερο καταλυτη-εξατμιση ... τα καυσαερια κινουνται πιο γρηγορα,ειναι πιο πολλα σε ογκο και καποιες φορες μπερδευει ο λ και δε διαβαζει σωστα ...Στην αντιπροσωπεια θελαν να μου αλλαξουν λ και να με βαλουν να ξανα αγορασω ολη την μαμα εξατμιση .....γιατι περα απο το λαμπακι που αναβε,με το ζορι εβγαζα καρτα.....πηγα στον εξατμισα να ζητησω εξηγησεις και λυσεις,μου κοτσαρε πανω τον αποστατη και εστρωσε το αμαξι ουτε λαμπακια ξανα ουτε τιποτα και οι μετρησεις καυσαεριων καλυτερες κι απο του μαμισιου καταλυτη (οταν το χω ζεστανει καλα )

Υ.Γ Εμενα αρχισε να αναβει το λαμπακι επιμονα 1,5 χρονο και 15000-20000km αφοτου ειχα βαλει τον ελευθερο καταλυτη-εξατμιση

Οποτε πριν αλλαξεις οτιδηποτε πηγαινε σε εξατμισα και δοκιμασε τον αποστατη.... κοστιζει ενα 50αρι ,το να αλλαξεις καταλυτη ή λ ειναι απο λιγο εως αρκετα ακριβοτερο...Στα υπολοιπα τωρα ασχετα με το προβλημα σου , πηγαινε πλυνε ή αλλαξε φιλτρο αερος......λυσε και καθαρισε τον MAF οπωσδηποτε αλλαξε το φιλτρο βενζινης...κι αν σου περισσευουν λεφτα καθαρισε και τα μπεκ...θα δεις αλλο αμαξι και απο θεμα οικονομιας και απο θεμα δυναμης

Ολα τα παραπανω τα αναφερω γιατι τα εκανα κι εγω .ελπιζω να βοηθησα ....

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από iempan Εμφάνιση μηνυμάτων
Το φιλτρο βενζινης δεν ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ?
το 4ΖΖFE στο Ε11 το εχει κοντα στην αντλια των φρενων πισω απο το φιλτρο αερος

Το ιδιο εχω δει νομιζω και στο avensis 2002 μοντελο που ειναι 3ZZFE τωρα αν αλλαζει κατι στο Ε12 και το χει στο ρεζερβουαρ.. δεν το ξερω

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 08-02-12 στις 20:00. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 08-02-12, 20:01
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 544
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Corolla του 2003 λέει, οπότε έχει 12άρα. Που δεν αλλάζει το φίλτρο βενζίνης.
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 09-02-12, 09:28
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou Εμφάνιση μηνυμάτων
Corolla του 2003 λέει, οπότε έχει 12άρα. Που δεν αλλάζει το φίλτρο βενζίνης.
1η φορα στην ζωη μου ακουω αμαξι να μην αλλαζει φιλτρο βενζινης! μονο απο τη νοθεια που πεφτει θα εχει προβλημα! ειναι σιγουρο οτι δεν αλλαζει? και σε εμας (ΕΕ111-101 κτλ) εχει και φιλτρο με σιτουλα στην αντλια μεσα στο ρεζερβουαρ αλλα εχουμε και στο χωρο του μοτερ ενα και αλλαζουμε εκεινο, εγω το αλλαζω καθε 10.000χλμ!
εδω γιατι αναφερει και Ε12? http://www.japansparecenter.gr/index...hk=1&Itemid=54 και εδω http://www.c-service.gr/index.php?pa...mart&Itemid=70 μαλιστα δειχνει να ειναι το ιδιο με την Ε11! αν και εδω δειχνει μονο μεσα στην αντλια!
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200...KW_2211.4.html

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 09-02-12 στις 09:34.
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 09-02-12, 13:15
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 544
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Aν θυμάμαι καλά έχει συζητηθεί ότι δεν αλλάζει. Και πως δεν υπάρχει σε αυτά που πρέπει να αλλάζουμε στα service...
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 09-02-12, 14:21
kinky chef Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-02-2012
Μηνύματα: 33
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
kinky chef είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδια σας ευχαριστώ πολλύ για τον χρόνο σας και τις απαντίσεις σας.

Οσον αφορά την μείωση της απόδοσης την αντιλίφθηκα μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα που άναψε το λαμπάκι για αυτό έχω φάει σκάλωμα, και γενικά θέλω να είμαι ψείρας οσον αφορά τα σερβις κλπ. Δηλαδή θέλω να καταλήξω μήπως όντως έχει προβλημα ο καταλύτης η ο λαμδα... (ολα μαμίσια πάνω).

Με το φίλτρο βενζίνης τι παίζει τελικα?
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 10-02-12, 09:17
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Το διαγνωστικο της toyota νομιζω θα βγαζε σφαλμα αισθητηρα Ο2 αν ηταν θεμα αισθητηρα ,Εγω νομιζω οτι ο καταλυτης σου ειναι βουλομενος σχεδον και γιαυτο δεν παει το αμαξι....και ζοριζεται γενικα...για αρχη βγαλτο εθνικη βαλε μια τεταρτη και σανιδωσε το απο χαμηλα μεχρι κοφτη και ασε το να ρολλαρει με την ταχυτητα μεσα μεχρι να πεσουν οι στροφες..επανελαβε την διαδικασια των επιταχυνσεων μερικες φορες και μετα πηγαινε με 5η και χαλαρες επιταχυνσεις για καποια χλμ με αυτο τον τροπο θα ξεμπουκωσει ο καταλυτης λιγο και θα δεις μια διαφορα στην αποδοση ...Εμενα στα 140000 ειχε χαλια μαυρα ο καταλυτης.. δεν ειχε αναψει ακομη τσεκ..αλλα το αυτοκινητο δεν πηγαινε ,παρολα αυτα απο αποψη καυσαεριων δουλευε σωστα με καλο ζεσταμα..

Για το φιλτρο απο οτι ειπαν τα παιδια δεν αλλαζεται...αλλα μπορεις να παρεις καθαριστικο συστηματος τροφοδοσιας (6-7ευρω κανει το μπουκαλακι και αντιστοιχει σε ενα φουλαρισμα βενζινης),που το ριχνεις στο τεποζιτο ή/και να βαζεις 100αρα shell για κανα μηνα αν αντεχει η τσεπη σου και θα σαι οκ
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 10-02-12, 14:33
kinky chef Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-02-2012
Μηνύματα: 33
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
kinky chef είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θα το δοκιμάσω και αυτό που λες, αλλα γενικά ειμαι και εγώ λίγο γκαζοφωνιάς και το παω σχετικά συχνά στα κόκκινα το αμάξι και γενικά ειναι τέτοια τα ωράρια που το οδηγάω που δεν μπλεκω σε κίνηση κλπ. Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλα δεν ηταν το πρόβλημα απο την αρχή που το πήρα, μέχρι και αθηνα - αράχωβα τα χριστούγεννα το έκανα σε 1.5 ώρα σχεδον οποτε δεν πέζει να μην ξεμπούκωσε
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 10-02-12, 15:18
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kinky chef Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα το δοκιμάσω και αυτό που λες, αλλα γενικά ειμαι και εγώ λίγο γκαζοφωνιάς και το παω σχετικά συχνά στα κόκκινα το αμάξι και γενικά ειναι τέτοια τα ωράρια που το οδηγάω που δεν μπλεκω σε κίνηση κλπ. Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλα δεν ηταν το πρόβλημα απο την αρχή που το πήρα, μέχρι και αθηνα - αράχωβα τα χριστούγεννα το έκανα σε 1.5 ώρα σχεδον οποτε δεν πέζει να μην ξεμπούκωσε
μεσα στην πολη 1η-2α κοφταρισματα ,δεν ξεμπουκωνει..μαλλον το αντιθετο... μονο σε σβελτο ταξιδακι ή ζορισμα γκαζωμα με 4η-5η ταχυτητα ξεμπουκονει το μοτερ και η εξατμιση..οχι οτι θα σου φτιαξει ο καταλυτης... μετα απο 1-2 βδομαδες παλι το ιδιο θα ειναι..πηγαινε ξανα δες το στο tester αντιπροσωπειας Toyota να σιγουρευτεις οτι δεν εχεις θεμα με αισθητηρα λ..και αρχισε να μαζευεις λεφτα για μεταλλικο καταλυτη

Τωρα για να επαναφερεις-τονωσεις την αποδοση του μοτερ οικονομικα , καθαρισε ΜAF και φιλτρο αερα (0-20ευρω κοστος αν εχει φιλτρο κν στον παπα)...αλλαξε μπουζι αν με τα υπαρχοντα εχεις κανει καμια 15000-20000χλμ και καθαρισε μπεκ (κανα 50αρικο κοστιζει)...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 10-02-12 στις 15:38.
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 12-02-12, 18:14
kinky chef Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-02-2012
Μηνύματα: 33
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
kinky chef είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τα μπουζί ειναι σχέδόν καινούρια δεν έχουν κάνει πάνω απο 2-3 χιλ. χιλιομετρα, μάρκας DENSO.Εχει σχέση αν ο ένας πολλαπλασιαστής ειναι κανούριος? Το τεστερ στην αντιπροσωπια πόσο μπορεί να κάνει πάνω κάτω? Καθαρίσματα μπεκ,πεταλουδα,φιλτρο αερα/βενζίνη θα κάνω σιγουρότατα !!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
πρόβλημα Ser TOYOTA COROLLA E 12 10 02-07-09 18:14
Πρόβλημα με BT trd_koutavi SUPPORT 13 07-01-09 19:16
Πρόβλημα μετά το πρόβλημα... tsport192 ΦΟΡΟΥΜ 19 07-06-07 22:18
Πρόβλημα Ser TOYOTA COROLLA E 12 3 12-04-07 17:28
Πρόβλημα!! Gorillas SUPPORT 4 10-01-05 15:10



Page generated in 0,23919892 seconds (83,44% PHP - 16,56% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)