Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Ρε παιδιά εσεις που ειστε οι γκουρου... για πειτε μου.
Το σασμαν της TS ειναι το C60?
To σασμαν της Ε12 1.4 τι κωδικό έχει?
Και επισης το σασμαν της Ε11 facelift G6, τι κωδικό εχει?
Θεωρητικά μπορεί καποιος να βαλει σε corolla E12 1.4, ενα απο τα δυο παραπανω σασμάν? Και αν ναι, τι διαφορες θα εχει? Θα κερδισει κατι? Θα χασει κατι? Καλυτερη τελική, θα κρεμάει, καλυτερη επιταχυνση κτλπ.
Δεν ρωταω για εμενα. Εχω απλα μια κουβεντα με καποιον πανω σε αυτο το θεμα.
θενξ
|
λογικα το 6αρι απο g6 κανει σε 4ΖΖ 3ΖΖ 1ΖΖ μιας κι εχουν το ιδιο μπλοκ και κουμπωνει ,τωρα δεν ξερω αν θελει κοψε ραψε στο μηχανοστασιο αλλα δε νομιζω...
Κοντυτερο σαζμαν 6αρι σε σχεση με ενα 5αρι , σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο σημαινει α) πιο πολυ νευρο σε χαμηλες στροφες ,β)καλυτερη επιταχυνση συνολικα ,μικροτερη τελικη στην 5η ταχυτητα (αλλα εχεις και 6η να φοτωσεις οποτε πρακτικα η τελικη μενει ιδια ) Γενικα η καθε σχεση βγαζει λιγοτερα χλμ στον κοφτη ...γ) μεγαλυτερη καταναλωση ελαφρα μεσα στην πολη ,μικροτερη στο ταξιδι..
Γενικα το κοντο σαζμαν ειναι οτι πρεπει για επιδοσεις ,αλλα εχεις αυξημενη καταναλωση γιατι θα νοιωθεις το νευρο και θα θες να το πατας ....απο την αλλη μπορεις να κινεισαι ακομη και με 6η στα 60χλμ χαλαρα σαν να οδηγεις ταξι και να μην καις τιποτα ....Αυτο ειδικα σε υπερκυβισμενο μοτερ θα ειναι ευκολο λογω εξτρα ροπων ...Επισης θα καλυψεις και τις απωλειες σε γκαζι/δυναμη απο μεγαλυτερες ζαντες φαρδυτερα λαστιχα...