Υστερα απο παροτρυνση πολλων συνφορουμιτων στο τοπικ για τον τσαρτζερ, και μετα απο εντονο προβληματισμο,για το αν τελικα αξιζε τον κοπο να κανω οοοοολο αυτο το εργο με την μετατροπη,επραξα οπως με συμβουλεψαν τα παιδια.
το 1ο βημα που αντεχω (οικονομικα) να κανω ειναι μια δυναμομετρηση (το δυναμομετρο λεγεται dimsport και ειναι με φρένα) και ιδου τα αποτελεσματα...
engine
187.9-138.1 KW @7903 rpm
weels
126.4 -92.9 KW @7903 rpm
motor torque
182.2 Nm - 18.6 Kgm @ 6965 rpm
υπαρχουν κ αλλες δυναμομετρησεις στο ιδιο δυναμομετρο,οποτε μπορουμε να εεχουμε μετρο συγκρισης.
sorry ανδρεα δε μου βγαζει το λινκ.θα το τακτοποιησω συντομα
http://www.freeimagehosting.net/21943