Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #731  
Παλιά 30-09-11, 18:38
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Οι διαφορές (με την TS σε μαμά κατάσταση) δεν είναι μόνο χαοτικές: απλά δεν κάθεσαι να συζητήσεις.
Με εργοστασιακό φίλτρο στον παπά η TS μοιάζει να μην μπορεί να αναπνεύσει, σαν να έχει στην εισαγωγή τάπα και δεν μπορεί να πάρει αέρα.
Το πόσο βοηθάει η απελευθέρωση της αναπνοής της μπορεί να το διαπιστώσει πανεύκολα κάποιος κάτοχος. Η προσωπική μου εμπειρία από δύο TS (pre facelift & facelift) λέει πως και μόνο η τοποθέτηση ενός panel στο φιλτροκούτι κάνει το αυτοκίνητο πιο νευρικό, ενώ η χρήση μίας καλής και σωστής φιλτροχοάνης πραγματικά το μεταμορφώνει.
Από εκεί και πέρα, πολλά μπορεί να κάνει κάποιος σε ατμοσφαιρικό ή supercharged ή και turbo επίπεδο, αλλά τότε οι συγκρίσεις είναι λίγο ... άχρηστες.
Πάντως, και μόνο το γεγονός ότι επιχειρείται σύγκριση μεταξύ δύο ατμοσφαιρικών μοτέρ (σε διαφορετικά αυτοκίνητα), αντίστοιχης φιλοσοφίας που έχουν παραπλήσιες ιπποδυνάμεις (μιλάω για το πρώτο typeR), με το ένα να έχει 200cc μεγαλύτερη χωρητικότητα, μόνο θετικά μπορεί να εκλαμβάνεται για τον μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα.
Και τα δύο σύνολα είναι καλά, απευθύνονται σε διαφορετικές περιοχές του ίδιου κοινού και προσφέρουν συγκινήσεις σε όσους ξέρουν, θέλουν και μπορούν. Από εκεί και πέρα, περί ορέξεως, λόγος ουδείς.
ΥΓ: Αφήστε που η TS σε εργοστασιακή μορφή δεν έβγαζε ποτέ 192 άλογα, αλλά κάτι ... ψιλά παρακάτω.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #732  
Παλιά 01-10-11, 02:08
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 402
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χμμ..καλη φαση!!!
YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Απάντηση με παράθεση
  #733  
Παλιά 01-10-11, 11:07
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Νομιζω εχει λογο που ειναι σαγρε η εισαγωγη για να μην αναπτυσει μεγαλες θερμοκασιες.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #734  
Παλιά 01-10-11, 11:39
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 402
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομιζω εχει λογο που ειναι σαγρε η εισαγωγη για να μην αναπτυσει μεγαλες θερμοκασιες.
γιατι εγω δεν εχω λογο που θα την κανω νικελ?θα λαμποκοπαει ο τοπος και θα φαινεται πολυ μουρη και ετσι
Απάντηση με παράθεση
  #735  
Παλιά 01-10-11, 20:11
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Peter δεν εβγαλε κατι ψηλα μονο αλλα κατι χοντρα παρακατω!Τωρα μπορει να ηταν και το pro face παντως ειχε βγαλει σε μας εδω στο Βολο 178 αλογα!Την ειχα βαλει παλια την δυναμομετρηση!!!
Το θεμα ειναι οτι ειναι ενα καλο αμαξι και γρηγορο τηρουμενων των αναλογιων ,απλα το να λεμε οτι καθεται μπροστα απο Type R και απο S2000 ολα πρωτα σταδια ,νομιζω οτι και λεμε οτι να ναι και δημιουργειται κλιμα παραπληροφορησης που καθε αλλο παρα σκοπος του κλαμπ ειναι!

Μπαμπη αν και ειναι οπως τα λεει ο Μιχαλης με τις θερμοκρασιες ,γραψε στα παλια των υποδηματων σου τον κατασκευαστη και κανε την εισαγωγη να λαμψει και να καθρεφτιζεται οποιος θα κοιταει το μοτερ...!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #736  
Παλιά 01-10-11, 20:54
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Peter δεν εβγαλε κατι ψηλα μονο αλλα κατι χοντρα παρακατω!Τωρα μπορει να ηταν και το pro face παντως ειχε βγαλει σε μας εδω στο Βολο 178 αλογα!
Και στην Αθήνα είχε βγάλει 194... Γιατί παίρνουμε ως δεδομένα τις χειρότερες μετρήσεις; Πάντως στις περισσότερες περιπτώσεις μία TS δείχνει 186-189 άλογα...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #737  
Παλιά 01-10-11, 21:09
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αντρεα απλα το αναφερω γιατι επειδη οπως το εχω ξαναπει πολλες φορες το εχω σημειο αναφορας ,εχει μετρηθει στο συγκεκριμενο dyno και TS και Type R και S2000 και εβγαλαν 178 το ενα ,199.8 το Type R και 228 το S2000! Οποτε αφου τα εχω δει στο συγκεκριμενο dyno και ολα ηταν τελειως μαμα τοτε μπορω να εχω μια πληρη εικονα των διαφορων!
Σαφεστατα και δεν μας νοιαζει η χειροτερη μετρηση ,αλλα μας νοιαζει η μετρηση στο ιδιο dyno ανεξαρτητα αν βγαλει πολλα η λιγα!
Ενω το Type R τα εβγαλε τα αλογα του η TS και το S2000 δεν τα εβγαλε και αυτο ειναι που μετραει!
Προφανως εκει που εβγαλε η TS τα 194 το Type R θα εβγαζε 210+ και το S2000 τα 240 ισως και παραπανω!
Δεν τα λεω αυτα ουτε να γινω κακος ουτε να αντιδικισω με καποιον ,αλλα βρειτε ενα μαμα Type R την ημερα της μετρησης που θα κανουμε να δειτε -δουμε ποσα θα δειξει στο Dastek της MAIKOΝ και να δουμε ποσα πραγματικα αλογα διαφορα εχει ενα TS με ενα Type R!Εγω παντως λεω πανω απο 8 ονομαστικα και με βαση αυτα που ειδα εδω ,(178VS 199) θα τολμησω να πω και 20 αλογα πραγματικη διαφορα ,απλα δεν ξερω τι γινεται με τα μοντελα facelift και τα Pro facelift ,φυσικα αυτο ισχυει και με τα Type R!
Αλλα αν κρινω απο τις διαφορες στις επιδοσεις που εχουν 15.6-15.8 Vs 15.1-15.3 στα 400μ. τοτε μιλαμε για διαφορα αρκετων αλογων παντα σε μαμα καταστασεις!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #738  
Παλιά 01-10-11, 21:18
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Το ξέρω ρε Γιάννη ότι δεν το λες για να αντιδικήσεις. Σε αυτό που λες πάντως, μαμά αυτοκίνητο μετρήθηκε στο dyno στην Αθήνα, ένα Civic 1.8 (το τελευταίο) και έδειξε 140 άλογα, δηλαδή τα ονομαστικά του άλογα, ούτε παραπάνω ούτε παρακάτω... Το ίδιο και ένα Corolla E12 1.6 του tsport192 που επίσης έδειξε σχεδόν τα ονομαστικά άλογα (δε θυμάμαι ακριβώς πόσα). Και τα μαμά αυτοκίνητα με κάποιες μικροβελτιώσεις (εξατμίσεις, φίλτρα) έδειξαν λίγα παραπάνω άλογα από τα κανονικά, όπως αναμενόταν δηλαδή.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #739  
Παλιά 01-10-11, 21:25
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos Εμφάνιση μηνυμάτων
χμμ..καλη φαση!!!
Είναι σαγρέ διότι είναι σαφώς οικονομικότερο να είναι σε αυτή τη μορφή, παρά να προσθέσεις στην παραγωγή μία φάση εξωτερικού γυαλίσματος, η οποία δεν προσφέρει και τίποτε λειτουργικά, αλλά είναι μόνο για "μόστρα".
Από την άλλη, το να είναι γυαλισμένη η εισαγωγή μέχρι το αρμαφλέξ της πλεξούδας και από εκεί και πέρα να είναι όπως έρχεται από το εργοστάσιο, είναι το λιγότερο καγκουριά -κατά τη γνώμη μου πάντα-.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Peter δεν εβγαλε κατι ψηλα μονο αλλα κατι χοντρα παρακατω!Τωρα μπορει να ηταν και το pro face παντως ειχε βγαλει σε μας εδω στο Βολο 178 αλογα!...
Και εγώ τα 180 είχα υπόψη μου, γιαυτό έγραψα ψιλά. Είχα υπόψη μου κάτι παλαιότερες ανακοινώσεις ιπποδυνάμεων από εταιρείες -εκεί γύρω στα 115 άλογα- που στα δυναμόμετρα έβγαιναν λίγο πάνω από τα 100, όπου τα ψιλά τα δικά μας γίνονται αρκετά χοντρά...
Επί της ουσίας, δεν διαφωνούμε.
Απλά, δεν πρέπει να βλέπουμε το δένδρο και να χάνουμε το δάσος: άλλη η TS, άλλο το typeR. Κινητήρες πολύ καλοί και οι δύο (στα 100hp/lt) με περιθώρια εξέλιξης, αλλά τα σύνολα (αυτοκίνητα) απευθύνονται στα άκρα της ίδιας κατηγορίας κοινού -όπως έγραψα πάλι- με την TS να είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει σε undercover μορφή, όταν το typeR "φωνάζει"...
Τώρα, το να πιστεύει κάποιος ότι σε εργοστασιακή μορφή η TS κερδίζει το typeR σε επίσης εργοστασιακή μορφή, είναι σαν να λέμε ότι η Ε12 η 14άρα κερδίζει την 16άρα ή την 18άρα...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #740  
Παλιά 02-10-11, 13:03
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Και εγώ τα 180 είχα υπόψη μου, γιαυτό έγραψα ψιλά. Είχα υπόψη μου κάτι παλαιότερες ανακοινώσεις ιπποδυνάμεων από εταιρείες -εκεί γύρω στα 115 άλογα- που στα δυναμόμετρα έβγαιναν λίγο πάνω από τα 100, όπου τα ψιλά τα δικά μας γίνονται αρκετά χοντρά...
Επί της ουσίας, δεν διαφωνούμε.
Απλά, δεν πρέπει να βλέπουμε το δένδρο και να χάνουμε το δάσος: άλλη η TS, άλλο το typeR. Κινητήρες πολύ καλοί και οι δύο (στα 100hp/lt) με περιθώρια εξέλιξης, αλλά τα σύνολα (αυτοκίνητα) απευθύνονται στα άκρα της ίδιας κατηγορίας κοινού -όπως έγραψα πάλι- με την TS να είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει σε undercover μορφή, όταν το typeR "φωνάζει"...
Τώρα, το να πιστεύει κάποιος ότι σε εργοστασιακή μορφή η TS κερδίζει το typeR σε επίσης εργοστασιακή μορφή, είναι σαν να λέμε ότι η Ε12 η 14άρα κερδίζει την 16άρα ή την 18άρα...
+10000000000000000
Συμφωνω απολυτα σε οτι ακριβως γραφεις 100%

Αντρεα ημουν παρων ρε συ με το 1.8 το Honda και ηταν τελειως μαμα και εβγαλε 140 αλογα απο τα 143 ονομαστικα που λεει και οπως ειχα γραψει παλιοτερα ειχε ερθει ενα ιδιο εδω στο Βολο απο εναν Αντισμηναρχο της Αεροποριας Αθηναιος , μουρλος του εβαλε εξατμιση εισαγωγη και παραλληλο εγκεφαλο στον Νικηφορο στην Αθηνα και ηρθε να επιβεβαιωσει τις μετρησεις στο dyno του βελτιωτη και ειχε βγαλει 146 αλογα με ολα αυτα!
Τον ρωτησα γιατι και μου ειπε οτι το ειχε μετρησει στον Νικηφορο μαμα και του εβγαλε 134 αλογα ΜΟΝΟ!Ετσι και δικαιολογειται γιατι με ολα αυτα εβγαλε μολις 146 αλογα!(Στον Νικηφορο 149 απο 134 δηλαδη +15)
Ακουσε καλα λογια για το δυναμομετρο εδω στο Βολο ,το μετρησε και βεβαιωθηκε και για το κερδος της μετατροπης που πληρωσε στον Νικηφορο καθως ειδε και τις διαφορες των 2 δυναμομετρων και κυριως στην ροπη πανω απο 1 κιλο!

Παντως το καλυτερο θα ηταν να ειχαμε στο DASTEK και ενα μαμα Type R ως μετρο συγκρισης για να δουμε και να επιβεβαιωσουμε τα λεγομενα μας!
Μην ξεχνας οτι ειχα και το megane εκει οπου αποτελεσε και μετρο συγκρισης με της Βεροιας αλλα και εδω με του Βολου και τα ειχαμε πει τοτε ,τα αναλυσαμε και καταληξαμε!Η αποκλιση στα πολλα αλογα ανεβαινει γεωμετρικα δηλαδη 5 στα 100 , 10 στα 200 και παει λεγοντας...!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 12:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 12:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 22:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 15:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 11:45



Page generated in 0,27862811 seconds (79,25% PHP - 20,75% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:08.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)