Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 07-03-10, 11:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Για την ιστορία τελικά μετά από αλλαγή του oring στην βίδα ρύθμισης του ρελαντί είναι πλέον σταθερό στις 800rpm (με ζεστό κινητήρα) ανεβάζει σωστά όταν βάλω μπρος το a/c και για την τάση της μπαταρίας έφταιγε ότι είχα ξέσφιχτη μια βίδα του δυναμό την κάτω που έχει και κόντρα παξιμάδι και μου χαλάρωνε ο ιμάντας!!! τα έσφιξα όλα σωστά και τέρμα τα προβλήματα τάσης και σταμάτησε με τις υγρασίες και ο ιμάντας να ουρλιάζει! είναι και νέος τον έχω αλλάξει. Αυτάαααα.....
Απάντηση με παράθεση
Aπαντηση
  #2  
Παλιά 09-03-10, 13:03
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Aπαντηση

Φιλε Νικηφορε ειναι πολυ λογικο να πεφτει η ταση οταν ο κινητηρας βρισκεται στο ρελαντι. Μολις αρχιζουν και ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει και η ταση του δυναμο, και συνηθως FULL φορτιο παρατηρειται 1500-2000 οπου και κοβει ο αυτοματος.
Επισης φλατζοκολλα στο λαιμο της πεταλουδας ΜΗΝ βαλεις.
Αλλαξε την η αν ειναι ψιλοκαλη ασε την ιδια. Επισης κατα 99%(δεν ειμαι απολυτα σιγουρος) το ρελαντι αυτων των κινητηρων δεν ρυθμιζεται! Αυτο που σου συνεβει εσενα οταν πειραζες τη βιδα και παρεμενε το ρελαντι, ηταν οι πιθανες διορθωσεις του εγκεφαλου! Οταν παρουσιαζονται προβληματα ρελαντι συνηθως βγαζουμε τη πεταλουδα και κανουμε ενα καλο καθαρισμα σ αυτην αλλα και σε ολους τους παρεμφερεις αισθητηρες(maf, ποτενσιομετρο κτλ). Ριξε και μια ματια στους αισθητηρες σου,σωληνακια υποπιεσης και τετοια...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 09-03-10, 18:44
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
keichi thanks αλλά δεν κατάλαβες μάλλον, βασικά εννοώ ότι τώρα πλέον δεν έχω πρόβλημα! άλλαξα το λαστιχάκι στην βίδα και δεν βιδώνει μόνη της!!! όπως έκανε πριν! όσο για την χαμηλη τάση του δυναμό (αυτός ήταν ο λόγος που ανεβαζα το ρελαντί στις 1000rpm) έφταιγε η βίδα του δυναμό στο κάτω μέρος του. Τώρα δουλεύω 800rpm το ρελαντί ειναι εντελώς σταθερό δεν πεφτει, η βίδα δεν βιδώνει μόνη της, το λουρί του δυναμό δεν ουρλιάζει και έχω σωστή ταση μπαταρίας! ))
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 08-09-10, 12:55
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σε ένα άλλο θέμα κάπου λένε ότι όταν ανάβουμε πχ φώτα στο αμάξι ανεβαίνει λιγάκι το ρελαντί για να πάρει το έξτρα φορτίο, εμένα εκτός του A/C που έχει ειδική βαλβίδα ρελαντί και το ανεβάζει αρκετά, με τα φωτα μένει ίδιο και μερικές φορές μου ζορίζει το δυναμό δλδ αν είχα στο βολτόμετρο 13volts μπορει να πάει λιγάκι κάτω από το 12. Και το ρελαντί ίσως και να πάει λιγάκι παρακάτω. Αυτό το θέμα από τι γίνεται? ο αυτόματος μπαταρίας έχει σχέση? και που είναι ακριβώς και πως είναι? αυτό δεν το ξέρω. Μήπως και έχει χαλάσει ο αυτόματος και δεν ανεβάζει ρελαντί όταν ανάβω φωτα κτλ?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα Ρελαντί Corolla E-12 nikola TOYOTA COROLLA E 12 44 27-11-16 14:38
Πρόβλημα με στροφές ρελαντί!!!! Makis-corollag6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 31 30-03-16 23:18
Ξαφνικό πρόβλημα αστάθειας ρελαντί DeathDealer SUPPORT 33 25-10-12 14:06
Πρόβλημα με ρελαντί και πετάλ φρένου OxygeN TOYOTA COROLLA E 12 28 13-10-07 14:50
Ρελαντί teoNOKIA SUPPORT 52 05-04-06 22:15



Page generated in 0,22680807 seconds (79,46% PHP - 20,54% MySQL) with 31 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:16.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)