Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Άν δεν αισθάνθηκες την ανάγκη να το χαμηλώσεις μέχρι τώρα, μην το κάνεις, γιατί είναι πολύ αγχωτικό με δρόμους, ράμπες κτλ, ειδικά αν έχεις μπροστά σπόιλερ.
Καταλαβαίνω ότι τα ελατήρια κανονίζουν την ανεση. Επομένως δεν θα χάσεις και πολλά αν τα κρατήσεις και βάλεις κάποιο "σκληρώτερο" αμορτισερ όπως Bilstein sport. Συμφωνώ με το σχόλιο του papadodi.
Διαφορετικα, τα ΤΤΕ ελατήρια είναι 100% τα Eibach που στοιχίζουν πολύ λιγώτερο. Η Τoyota από ότι έχω καταλάβει βάζει αμορτισερ ΚΥΒ, τα βασικά. Ενδεχομένως να τα διακινούν και σε εξουσιοδοτημένα.
Να ρωτήσω κατι για τα KYB AGX. Στον κατάλογο της KYB στο ιντερνετ δεν βλέπω τα ρυθμιζόμενα AGX για Corolla E12. Όσοι τα βρήκατε ήταν σίγουρα για E12 ?
|
Ναι θα μου τη δώσει πολύ να κοπανάει γιατί είναι το καθημερινό μου αμάξι και ειλικρινά όπου και αν πηγαίνω όλο και έναν καρόδρομο θα πετύχω. Φοράω και μπροστινό σπόιλερ οπότε με το χαμήλωμα θα βρίσκω κιόλας.
Λέτε να κοιτάξω τα AGX? Υποθέτω δεν θα έχω πρόβλημα με τα μαμα ελατήρια.
Επίσης αν ήταν να αλλάξω στο συνδυασμό ελατήριο-αμορτισερ που φοράει η f/l μπορώ να τις πάρω από το εμπόριο? Γιατί η ΤΟΥΟΤΑ μου τα δίνει κοντά στο 1000ρικο
Ευχαριστώ για τη βοήθεια