Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Στήσιμο-Ακρα-φρενα
  #1  
Παλιά 18-04-20, 14:03
Nick_linea terra Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-11-2017
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 83
Nick_linea terra είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Στήσιμο-Ακρα-φρενα

Χαιρετώ όλους σας!

Εύχομαι τετοιες μερες να είστε όλοι καλά!
Διαθετομεν μια 11αρα απλη και απέριττη (3πορτη terra power) που ολα ειναι πλήρως εργοστασιακα...Σε λίγο καιρό σκοπεύω να αλλάξω αμορτισερ και γενικα ισως βαλω και ακρα με δισκόφρενα αν περισσέψει κανα φραγκο...όσον αφορά τα αμορτισερ σκεφτομαι τα ultra sr (καλουτσικα τα excel g για την χρήση του αλλα λιγο αερα πατερα)...το αμαξι δεν θα ηθελα να το χαμήλωσω γιατι δεν έχουμε και τους καλύτερους δρόμους Και ήδη βρισκει ποτε ποτε (βεβαια εχουν καθίσει και τα αμορτισερ μιας και βρισκω και στην ράμπα του σπιτιού πυ ποτε δεν έβρισκα)...θα ήθελα λιγο τα φωτα σας για να το δέσω καπως το κακόμοιρο...Εχω σκεφτεί το εξής setup

Ultra sr
Μαμα ελατήρια
Μπάρα μπροστα απο g6

Ελεγα μηπως άλλαζα και την ζαμφορ πισω μιας και απ οτι θυμαμαι της g6 (ιδανικα της tte αλλα αντε βρες την πια...εγω θα επρεπε να μαι 25 χρονων το 2005) ειναι και πιο χοντρη η διατομή...θα βοηθήσει η τζαμπα λεφτα?

Επίσης, θα βοηθήσουν καθολου τα ultra sr η μια τρύπα στο νερό χωρις 3ποντα;

Γενικα, το θελω για καθημερινή χρήση, απλα επειδη κανει γυρω στα 60 χλμ τη μέρα σε ανοιχτό δρόμο θελω να το αισθανομαι λιγο πιο σφιχτό...Τι άλλο θα προτείνατε?

Στο θέμα φρενα, ελεγα να βάλω πισω τα δισκόφρενα για αρχή, με μαμα δισκους και τακάκια τα οποία είναι ανθεκτικά...Υπάρχει κάποια βελτιωμένη μαρκα που να έχει καλύτερη αίσθηση να κάνω αλλαγη μπρος πισω (ισως να μπουν και σωληνάκι υψηλής

Δυστυχώς εχω μετρο σύγκρισης Ford 10ετιας που το αμαξι ειναι πολυ δεμένο και η Corollitsa μου φαίνεται λίγο πιο "παιχνιδι"...παρ' ολ αυτα, ειναι ενα αμαξι που με την καμια δεν το δίνω και θελω το καλύτερο οποτε το κόστος ερχεται σε δεύτερη μοίρα...Καλύτερα σιγα σιγα παρα ολα μαζι και δεύτερα σε ποιότητα!

Ακουω γνώμες!
Xρονια πολλα και καλη ανάσταση!

(Και λίγο offtopic: φοραει κανενας συναγερμο tytan
__________________
find what you love and let it kill you
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-04-20, 12:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, χρονια πολλά και Χριστός Ανέστη!

Σχετικα με την αναρτηση πρωτα, για αμορτισερ ΧΩΡΙΣ χαμηλωμα, ΠΟΤΕ δεν θα εβαζα προσωπικα τα ultra SR για τον πολυ απλό λογο οτι δεν εχουν ρυθμιζομενη αποσβεση και μπορει να ειναι μαλακα για τα γουστα σου, επισης δεν ειναι επισκευασιμα και τα θεωρω ακριβουτσικα για αμορτισερ μη επισκευασιμα και μη ρυθμιζομενης αποσβεσης.
Οποτε προτεινω αυτα που εχω δοκιμασει και εγω, kyb AGX με 4 σκαλες αποσβεσης απο πανω αλλα ειναι ακριβα καπου 630-650 ευρω και επισημα δεν ειναι επισκευασιμα αλλα ξερω κανα δυο που τα επισκευαζουν. Στα ultra SR δεν εχω ακουσει και δεν αξιζει προφανως, εχουν καπου 330 ευρω.
Η αλλη λυση ειναι τα koni sport κιτρινα, που επισης τα εχω, πληρως επισκευασιμα με επιλογη βαλβιδων-λαδιων ωστε να γινουν ποιο σκληρα, 2 κυκλους ρυθμισης αποσβεσης, τα πισω πρεπει ομως να βγουν απο πανω. Επισης ειναι φυσιγγια που σημαινει κοψιμο τα μαμα και φυτεμα μεσα, εχω οδηγο στο forum, εγω τα ειχα παρει 460 ευρω και τα εβαλα μονος μου. Η τιμη παντως ειναι κατω απο 500 ευρω, ειναι ποιο σκληρα απο μαμα απο οτιδηποτε αλλο. Παιζουν ΤΕΛΕΙΑ με μαμα ελατηρια σε μαμα υψος. Και μπορεις να τα κανεις ποιο σκληρα. Αν δεν σε καλυπτουν οι ρυθμισεις μπορεις και με ανακατασκευη που γινονται ομως μονο λαδιου (εδω στην Αθηνα ξερω 3 ατομα που τα κανουν).
Τα πισω μου τα ειχα κανει με παχυ λαδι και βαλβιδες competition με μαμα ελατηρια ΜΗΔΕΝ κλισεις ο κολος....ομως βαραγε απιστευτα! τοσο πολυ που με επιανε ταση για εμετο και ανακατωσουρες....γιαυτο εβαλα πισω τα AGX και θα δω για τα koni.

Μπαρα θολων 3 σημειων μπροστα απο G6 λεει εχω βαλει.
Αντιστρεπτικες τωρα υπαρχουν και απο αλλες μαρκες πχ Whiteline, ultra racing κτλ αλλα ειναι ακριβες.
Μπορεις απλα να βαλεις ποιο ενισχυμενα σινεμπλοκ.
Αλλα αν δεν τα εχεις αλλαξει ποτε απλα καινουρια Toyota να βαλεις που εχουν καλες τιμες μιλαμε θα δεις διαφορα!!!!
Πισω επαιρνα κλισεις τρελες και ειχα αλλαξει μονο σινεμπλοκ και επαθα σοκ!!!
Οποτε απλα βαλε νεα γνησια και μετα βλεπεις.
Θεωρω υπερβολη να εχουμε μαμα ελατηρια και να ψαχνομαστε για αντιστρεπτικες χοντρες. Οχι οτι δεν κανουν δουλεια, αλλα η μεγιστη δουλεια γινεται με coilovers και μονο. Δεν ειναι για καθημερινη χρηση ομως με τιποτα. Εγω δεν τις αντεχω εχω κανει δοκιμη διαφορες μαρκες το πανω κατω σε πεθαινει απλα....

Σχετικα με τα φρενα οπωσδηποτε σωληνακια υψηλης μπρος-πισω και υγρα DOT 5.1 (και τα Toyoτα εχουν καλη τιμη).
Φρενα αφηνεις μαμα μπροστα αρκουν και με το παραπανω για μαμα μοτερ ειδικα. Δισκους εχει τρυπητους σε Brembo και εχω δει χαρακτους σε Zimmerman που θα τους προτιμησω next time μαζι με τακακια Ferodo.
Πισω να βρεις απο μοντελο με δισκους 266mm γιατι υπαρχουν και με 240mm και προσοχη αν εχεις ABS πρεπει να βρεις με ABS!
Θελουν αλλα σωληνακια τα πισω γιατι εχουν θυλιες αντι ρακορ στα σωληνακια και θες και ντιζες χειροφρενου. Πισω σχετικα προσφατα εβαλα δισκους Zimmerman και τακακια Ferodo και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-04-20, 13:00
Το avatar του χρήστη Vaggos21
Vaggos21 Offline:
 
Εγγραφή: 17-09-2019
Μηνύματα: 22
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 60
Vaggos21 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ έχω 11αρα σενταν με μαύρη kayaba και μαμά ελατήρια. Έχω σκοπό να χαμηλωσω 3 πόντους με eibach ελατήρια και σκεφτόμουν τις ultra sr. Θα Είναι καλή επιλογή? Η υπάρχει κάτι τσεκαρισμενα καλύτερο σε αντίστοιχο κόστος?
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-04-20, 16:10
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα, οπως ειπα και στον φιλο πριν, οι επιλογες βασικα ειναι εκεινες. Τα ποιο φτηνα για χαμηλωμα ειναι τα ultra SR καπου στα 330 ευρω. Αν μπορεις να πας σε koni sport που εχεις τις επιλογες που εχω ηδη αναφερει ειναι κλασεις σαφως ανωτερα. Εχεις και επιλογες για ρυθμιση αποσβεσης κραδασμων, και πληρως επισκευασιμα και μπορουν να γινουν ανακατασκευη ποιο σκληρα αν θες κτλ. Αν δεν θες να δωσεις παραπανω λεφτα δεν εχεις αλλη επιλογη τοτε απο τα ultra SR.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 20-04-20, 17:39
Nick_linea terra Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-11-2017
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 83
Nick_linea terra είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικηφορε ευχαριστώ πολυ! Εισαι κατατοπισικοτατος...νομιζω πως θα ακολουθήσω πιστα τις συμβουλες σου μιας και βλεπω στο Forum τις αμέτρητες δουλειές σου! Η συμβουλη σου πολυτιμη αλλη μια φορα! Σ ευχαριστώ παρα πολυ!!
__________________
find what you love and let it kill you
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 20-04-20, 17:57
Το avatar του χρήστη Vaggos21
Vaggos21 Offline:
 
Εγγραφή: 17-09-2019
Μηνύματα: 22
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 60
Vaggos21 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έχω βρει koni ρυθμιζόμενα για την 11αρα άλλα γράφει ο φίλος ότι τοποθετούνται σε γόνατά kayaba. Γίνεται να αλλάξει Μόνο το αμορτισέρ και να κρατήσω τις βάσεις από τις μαύρες kayaba?? Α ναι είναι καλή λύση για χαμηλωμα τα eibach ??
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 21-04-20, 18:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nick_linea terra Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικηφορε ευχαριστώ πολυ! Εισαι κατατοπισικοτατος...νομιζω πως θα ακολουθήσω πιστα τις συμβουλες σου μιας και βλεπω στο Forum τις αμέτρητες δουλειές σου! Η συμβουλη σου πολυτιμη αλλη μια φορα! Σ ευχαριστώ παρα πολυ!!
Παρακαλω δεν κανει τιποτα, ευχαριστω για τα καλα σου λογια!
Μπορεις να δεις how to εδω για τα koni : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=22339

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Vaggos21 Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχω βρει koni ρυθμιζόμενα για την 11αρα άλλα γράφει ο φίλος ότι τοποθετούνται σε γόνατά kayaba. Γίνεται να αλλάξει Μόνο το αμορτισέρ και να κρατήσω τις βάσεις από τις μαύρες kayaba?? Α ναι είναι καλή λύση για χαμηλωμα τα eibach ??
Δες το how to που εχω βαλει απο πανω που δειχνω πως γινεται η εγκατασταση σε γονατα kyb. Δεν καταλαβα τι εννοεις με αυτο που ρωτας. Κοβουμε το πανω μερος αδειαζουμε το αμορτισερ και φυτευουμε μεσα τα koni, εχω φωτος να δεις στο link.
Ναι μπορεις να χαμηλωσεις τα koni με eibach ειχα στο starlet χρονια, αλλα απο μαμα ειναι ηδη σκληρα ακομα και στις ποιο μαλακες ρυθμισεις τους. Να εχεις υποψην οτι μπορει ευκολα να παθουν ζημια και οταν γινουν επισκευη, στο starlet ολο μου εσπαγαν και θα ειναι μονο λαδιου επηρεαζονται με το κρυο και ειναι ακομα ποιο σκληρα. Εγω τα προτιμω με μαμα ελατηρια αν και τα δικα μου μπροστα ειναι απο levin 4AGZE και ειναι ποιο χοντρα-σκληρα αλλα με μαμα υψος.
Απάντηση με παράθεση
Α
  #8  
Παλιά 21-04-20, 22:23
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Το πως καταφερνετε να "παντρευετε" ελατηριο μιας μαρκας με αμορτισερ μιας αλλης ποτε δε το καταλαβα...Ποιος φορεας "εγκρινει" οτι η ιδιοταλαντωση του ελατηριου κ η αποσβεση του αμορτισερ ειναι σωστη στην αναρτηση?
Οποιος γουσταρει να βαζει χερι στην αναρτηση και να γινεται και επικινδυνος για τον υπολοιπο κοσμακη, να πηγαινει να δινει 4 χιλιαρικα να παιρνει γονατα κομπλε (υπαρχουν hks, tein, biltein υπαρχουν πολλα)
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 21-04-20, 23:32
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Το πως καταφερνετε να "παντρευετε" ελατηριο μιας μαρκας με αμορτισερ μιας αλλης ποτε δε το καταλαβα...Ποιος φορεας "εγκρινει" οτι η ιδιοταλαντωση του ελατηριου κ η αποσβεση του αμορτισερ ειναι σωστη στην αναρτηση?
Οποιος γουσταρει να βαζει χερι στην αναρτηση και να γινεται και επικινδυνος για τον υπολοιπο κοσμακη, να πηγαινει να δινει 4 χιλιαρικα να παιρνει γονατα κομπλε (υπαρχουν hks, tein, biltein υπαρχουν πολλα)
Ελεος.....
γιατι ειπε κανεις κατασκευαστης ελατηριων οτι μονο με δικα τους θα τα βαζουμε? οι ιδιοι τα συστηνουν οπως η Koni πχ λεει για eibach.
Επισης δεν βγαζουν ολες οι μαρκες και τα 2 οπως προφανως θα ξερεις...
μην λεμε και οτι νανε!
Η τελευταια προταση 1.000.000.000% ακυρη!!!!
ειδικα η τιμη, για γελοια απλα, πρεπει να κανεις πλακα φανταζομαι...μας τρολαρεις?
με τα μυαλα που εχεις εσυ θα επρεπε ολα τα αμαξια να ειναι μαμα εργοστασιακα....
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 22-04-20, 00:04
Το avatar του χρήστη Vaggos21
Vaggos21 Offline:
 
Εγγραφή: 17-09-2019
Μηνύματα: 22
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 60
Vaggos21 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά εγώ είμαι ψηλοασχετος όσον αφορά τις Αναρτήσεις και πως συναρμολογουντε. Φοράω μαύρες kayaba εδω και κάνα δυο χρόνια με τα μαμά ελατήρια.
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τις koni και έχω βρει
Κάποιες πορτοκαλί ρυθμιζομενες (αν κάποιος τις έχει χρησιμοποιήσει ας με διαφωτίσει παρακαλώ!!!) Και είναι σε καλή τιμή. Θέλω έτσι και αλλιώς να χαμηλωσω 3 πόντους οπότε πιστεύω ότι τα eibach που δένουν με koni είναι κομπλέ. Έχει κάποιος να προτείνει που να απευθυνθώ?? για να γίνει η δουλειά σωστά (Αθηνα) Γιατί δεν παίζει να κάτσω να το κάνω μόνος να κόψω Τώρα γόνατά και τέτοια..
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Στήσιμο - Ανάρτηση vaggelis TOYOTA COROLLA T-SPORT 280 31-01-21 03:55
Στήσιμο... Αναρτήσεις - Μπάρες Θόλων - Αντιστρεπτικές κλπ Virus TOYOTA COROLLA E*90 39 11-06-12 03:07
Στήσιμο Avensis (ανάρτηση , Ζαντολάστιχα). ΙΩΑΝΝΗΣ CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 39 18-10-08 20:29
Στήσιμο... Αναρτήσεις - Μπάρες Θόλων - Αντιστρεπτικές κλπ vask TOYOTA COROLLA 111(G6) 244 12-10-07 16:07
Στήσιμο - Ανάρτηση Tsport TOYOTA COROLLA E 12 77 15-07-06 01:06



Page generated in 0,17730689 seconds (84,16% PHP - 15,84% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:56.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)