Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 17-02-09, 12:33
Το avatar του χρήστη TARZAN
TARZAN Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 10-05-2008
Μοντέλο: Corolla E11
Περιοχή: Βύρωνας
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
TARZAN είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από theo7872 Εμφάνιση μηνυμάτων
ρε παιδια δν μ αρεσει να τσουλαει τ αμαξι οταν πατας φρενο ειναι μ@@@@κια για αυτο τα χω με το ΑΒS και για αυτο θα βαλω διακοπτακι να το ενεργοποις σε κανα εθνικο δρομο κ αν μεσα στη πολη θελω φρενα κοκαλο!!!!! κ αυτα μονο το παλαιο συστημα βοηθαει!!!not ABS !!!! το ABS εχει μονο για 2 ωρες λειτουργεια/ανα χρηση εμαθα ψαξτε το και θα δειτε οτι ισχυει !!!! τα σωλινακια θα κανουν το πενταλ σκληρο και μολις το πατας θα ενεργοποιηται το ABS και το αμαξι θα τσουλαει και ερχεται το τρακαρισμα!!! ειναι βαρυ αμαξι το corolla δεν κοκαλωνει με σωλινακια ειναι πεταμενα λεφτα τα σωλινακια καλυτερα διακοπτακι !!!!
Φίλε μου στην εθνική είναι που το θέλεις το abs.Για σκέψου να είσαι με 120-130 και να θές να αλλάξεις πορεία επειδή κάτι έχει συμβεί μπροστά σου....τι θα γίνει εκεί?τι βολέυει καλύτερα,το abs η το non abs.Βάλε τα σωστά υλικά τριβής,πηγαίνοντας σε κάποιον σοβαρό μάστορα γιατι αυτά που λές περί απενεργοποίησης κάποιος θα στα είπε,και με καλό λάστιχο θα έχεις πολύ καλό φρενο.Ναι μας αρέσει το Tuning αλλά μέχρι εκεί που υπάρχει ασφάλεια.Α και κάτι άλλο ε όχι και βαρύ το corolla ακόμα και η Ε12 θεωρείται ελαφρύ αυτοκίνητο.Τώρα αυτό το 2 ώρες ανά χρήση δεν το καταλαβαίνω,αλλά μου μοιάζει απίθανο!!!Ε και στο κάτω κάτω όταν περάσουν οι 2 ώρες κάνεις δεξιά,σβήνεις,ξανανάβεις και κάνεις την δουλειά σου ρε παιδί μου............................checkpoint!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 17-02-09, 14:46
Το avatar του χρήστη PCEXPERT
PCEXPERT Offline:
 
Εγγραφή: 17-04-2008
Μοντέλο: corolla 1.4 privilege
Περιοχή: kavala
Ηλικία: 54 male
Μηνύματα: 341
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 249
PCEXPERT θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ρε παιδια εδω με το θεμα ασχολουνται τοσοι επιστημονες και τοσα εργαστηρια
κανουν δοκιμες.Το ξερετε οτι απο το 2012 επιβαλονται τα abs και το traction control υποχρεοτικα σε ολα τα αυτοκινητα??? Μη λεμε λοιπον οτι μας κατεβει τον καθενα.Παλι ολοι ειδικοι γιναμε???
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 17-02-09, 16:12
papadodi Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: Ε12 f/l 1.4
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
papadodi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TARZAN Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε μου στην εθνική είναι που το θέλεις το abs.Για σκέψου να είσαι με 120-130 και να θές να αλλάξεις πορεία επειδή κάτι έχει συμβεί μπροστά σου....τι θα γίνει εκεί?τι βολέυει καλύτερα,το abs η το non abs.Βάλε τα σωστά υλικά τριβής,πηγαίνοντας σε κάποιον σοβαρό μάστορα γιατι αυτά που λές περί απενεργοποίησης κάποιος θα στα είπε,και με καλό λάστιχο θα έχεις πολύ καλό φρενο.Ναι μας αρέσει το Tuning αλλά μέχρι εκεί που υπάρχει ασφάλεια.Α και κάτι άλλο ε όχι και βαρύ το corolla ακόμα και η Ε12 θεωρείται ελαφρύ αυτοκίνητο.Τώρα αυτό το 2 ώρες ανά χρήση δεν το καταλαβαίνω,αλλά μου μοιάζει απίθανο!!!Ε και στο κάτω κάτω όταν περάσουν οι 2 ώρες κάνεις δεξιά,σβήνεις,ξανανάβεις και κάνεις την δουλειά σου ρε παιδί μου............................checkpoint!!!!
βασικα απευθυνομαι στον theo7872
1.για να αλλαξεις αποτομα πορεια φρεναρωντας με 130 θες esp και δεκα ταματα, το abs απλα δεν θα σου μπλοκαρει τους τροχους και ετσι θα εχεις τιμονι για να αντιμετωπισεις (?) μεταφορες βαρους με τριψηφια χλμ.

2.διαλεγεις και παιρνεις, ή εχεις abs και φρεναρεις το ιδιο, μη σου πω και καλυτερα, και εχεις τιμονι, ή αν το απενεργοποιησεις χρησιμοποιεις το ποδι σου σαν abs(θα εχεις ομως την ψυχραιμια και την ικανοτητα οταν βλεπεις τον χαρο με τα ματια σου?)

3. εγω τι σου φταιω αν βρεθω στον δρομο σου???
__________________
Δημήτρης
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 17-02-09, 16:19
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Όπως τα καταργήσανε στη Formula1 προτεινω να καταργηθουν και στα αμαξια δρόμου όλα τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα.
Ετσι, για να παίζει ρόλο ο οδηγός !!!

__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 17-02-09, 16:41
Το avatar του χρήστη antoniomp
antoniomp Offline:
 
Εγγραφή: 10-02-2005
Μοντέλο: corolla ts f/l
Περιοχή: ASPROPIRGOS
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 88
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
antoniomp είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η άποψη μου είναι όπως είπαν και η προλαλήσαντες αν δεν σου αρέσει έτσι όπως φρενάρει τώρα καλώ θα ήταν να αλλάξεις δαγκάνες και δισκοπλακες η λάστιχα.Δοκίμασε οτιδήποτε άλλο και μην πειράζεις το ABS.Το μπλοκάρισμα τον τροχών ΔΕΝ θα σταματήσει καλύτερα το αυτοκίνητο. Σου δίνει τέτοια εντύπωση αλλά στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει.
__________________
Δεν είναι τίποτα, συνδέεις τα ψιψίνια με τα κοκοψόψορα...!! Το χάσαμε το κορμί πατριώτη...!!!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=4977
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 17-02-09, 17:21
Hlektrologos Offline:
 
Εγγραφή: 26-07-2005
Μοντέλο: ZZΕ111
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Hlektrologos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ετσι νομιζα και εγω στην αρχη για το ABS και αρχισα να κανω τις δικες μου δοκιμες.Αρχικα να ξερεις οτι για να λειτουργει σωστα χρειαζεσαι καλα λαστιχα.Χωρις αυτο και ABS να μην εχεις δεν σταματας.Δευτερον διαβασα σε πολλα και διαφορα τεστ οτι σε καθε ειδους φρεναρισμα το αυτοκινητο που διαθετει ABS σταματαει σε λιγοτερα μετρα σε ενα φρεναρισμα απο ενα αυτοκινητο χωρις το συστημα αυτο.H μονη περιπτωση που σταματησε το αυτοκινητο με ABS σε περισσοτερα μετρα ειναι αυτη του μαυρου παγου.Βεβαια αυτη ειναι ακραια περιπτωση και καλυτερα σε μια τετοια στιγμη να φορας αλυσιδες στο αυτοκινητο.Τριτον να ξερεις πως το ABS δινει τη δυνατοτητα σε εναν οδηγο που δεν ξερει να αντιμετωπιζει ξαφνικες καταστασεις στο δρομο να μπορει να ελεγχει την πορεια του αυτοκινητου.Αυτο ειναι και το πιο σημαντικο του πλεονεκτημα.Βλεπεις κατι φρεναρεις και δεν περιμενεις να σταματησεις πριν απο αυτο αλλα φρεναροντας μπορεις να το αποφυγεις.

Τελος για το διακοπτη να σου πω πως εγω τον εχω βαλει στο αυτοκινητο που και αν θες να πειραματιστεις βαλτον και εσυ.Δεν ειναι κατι που μπορει να σου παρουσιασει προβλημα και οποτε θες τον αφαιρεις.Αλλα να ξερεις πως θα σου χρησιμέψει μονο σε αρκετα γρηγορη οδηγηση σε δρομο με πολλες στροφες που απο την πολλη χρηση αναβουν τα φρενα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μπαινει χωρις λογο σε λειτουργια το ABS.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 17-02-09, 19:11
Το avatar του χρήστη PCEXPERT
PCEXPERT Offline:
 
Εγγραφή: 17-04-2008
Μοντέλο: corolla 1.4 privilege
Περιοχή: kavala
Ηλικία: 54 male
Μηνύματα: 341
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 249
PCEXPERT θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως τα καταργήσανε στη Formula1 προτεινω να καταργηθουν και στα αμαξια δρόμου όλα τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα.
Ετσι, για να παίζει ρόλο ο οδηγός !!!

Συμφωνω, ακριβως επειδη παιζει ρολο ο οδηγος τα βαλανε.
Και μαλλον τους ελληνες οδηγους ειχαν στον νου τους!!!!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 17-02-09, 19:15
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Δηλαδή για να καταλάβω....αν ξεκινήσω εγώ τώρα προς ΘΕσ/νίκη και περάσουν οι 2 ώρες ας πούμε κάπου στη Λαμία, από εκεί κ πέρα δν έχω ABS?
Xαχαχαχαχα....μιας χρήσης δηλαδή το σύστημα?
Επίσης...βαρύ το corolla? 1150 κιλά περίπου (ενώ τα σημερινά "mini" είναι 1250+ και της κατηγορίας μας 1300+) ...άκυρο λοιπόν...
Με τα σωληνάκια δε γίνεται ούτε σκληρό ούτε τπτ το πεντάλ, δε μπαίνει κανένα ABS, δεν παθαίνει τπτ ...
Αυτό ότι τσουλάει στο φρενάρισμα τι είναι πάλι ρε παιδιά? Δηλαδή ότι δν μπλοκάρει ο τροχος εννοεί? Ή ότι μπλοκάρει κ σέρνεται? Έχω μπερδευτεί με όλα τα κουφά που διαβάζω....
Φιλε theo7872 βάλε λάστιχο καλύτερο, τακάκι, δίσκο, ότι έχει σχέση με τη πέδηση ακόμα κ ανάρτηση καλύτερη για να δεις καλύτερο φρένο και άσε το ABS στη θέση του...
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 17-02-09, 20:25
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Μαλλον εννοουν 2 ωρες επαναλαμβανομενης χρησης του πενταλ του φρενου, αλλα φανταζομαι πως αν εχουν πυρωσει οι δισκοι και τα τακακια, και αν μην ειχες ABS παλι δεν θα ειχες φρενο...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 17-02-09, 20:56
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 451
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
εγω καταλαβα 2ωρες συνολικης χρησης του abs
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,24779201 seconds (82,78% PHP - 17,22% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:08.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)