Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 07-02-09, 00:28
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 451
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αφου τα μαμα εντοσθια αντεχουν ηδη των κομπρεσσορα επομενως γιατι οχι και ενα light turbo?
Παντως για μενα ειναι να κανεις μια και εξω την τουρμπο μετατροπη στο 1bar. Γιατι, εκανες τον υπερκυβισμο, τον βαρεθηκες (κατα πασα πιθανοτατα) και τωρα θελεις να του δωσεις κατι παραπανω. Αυριο θα θελεις να του δωσεις κατι περισσοτερο...και παει λεγοντας. Καν την μια και καλη για να τελειωνει η υποθεση.
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 07-02-09, 00:49
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
λοιπόν....
κατ΄αρχάς εγώ πιστεύω οτι εχεις ξεκινήσει απο λάθος βάση. αφού ήθελες να τουρμπίσεις μετά τον υπερκυβισμό γιατί έβαλες "εντόσθια" απο "μαμα" 1800cc;;; θα μπορούσες να υπερκυβίσεις με σφηρίλατα μπιελοπίστονα έτσι ώστε να μπορείς να παίξεις σε μεγαλύτερες πιέσεις είτε με τουρμπο είτε με κομπρέσορα.

παίζει μεγάλο ρόλο τι πιστόνια έχεις βάλει και τι συμπίεση έχεις τώρα. πχ αν φορας τα πιστόνια απο το 1400 και έχει συμπίεση πάνω απο 11:1, τότε με 0.5 bar πίεση θα το σπάσεις...

εξάτμηση έχεις φτιάξει;;; αν τουρμπίσεις θα χρειαστεί να φτιάξεις άλλη.
εγώ πιστεύω οτι αν είχες σκοπό να τουρμπίσεις έχεις κάνει κάποιες επιλογές που τώρα τις βρίσκεις σαν εμπόδια μπροστά σου. μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να μείνεις ατμοσφαιρικός;;; πχ με ενα reprofile στους εκκεντροφόρους, ή αν φοράς την πεταλούδα απο το 1,8 μπορείς να την ανοίξεις λιγακι κτλ κτλ... με αυτά και με εξάτμηση απο χταπόδι ως πίσω και πρόγραμμα μπορείς να παίξεις στα 170 άλογα και περίπου 20 κιλά ροπή...

για να τουρμπίσεις ακόμα και για μικρές πιέσεις θα χρειαστεί να αλλάξεις αρκετά πραγματα (χταπόδι, ίσως φλάτζα κεφαλής κτλ κλτ) που ανεβάζουν το κόστος.
για να βάλεις κομπρέσορα ίσως να μην χρειαστεί να κάνεις πολλές αλλαγές (αν και τη συμπίεση θα χρειαστεί να τη ρίξεις), αλλά το κόστος του κομπρεσορ Kit της greddy είναι απαγορευτικο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 07-02-09, 01:13
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 402
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πατε κ μπλεκετε με τετοιες ιστοριες..Αφου ειχες καποια χρηματα,για μενα θα ηταν το καλητερο να πουλησεις το αμαξι σου κ να παρεις μια τς!
Δεν λεω,θα εχεις κατι διαφορετικο ισως κ πιο γρηγωρο,αξιοπιστο ομως?Τι καλητερο απο ενα μαμα μοτερ..
Στην τελικη βαλε ενα gt4 κ αντε γεια!
Ασε που οτι κ να κανεις με το μοτερ μετα θελεις φρενα και και και..Θα σου στοιχισει ο κουκος αιδονι δηλαδη..(κ δεν εννοω οτι ο κουκος θα βαλει τα αιδονια το ενα πισω απο το αλλο αλλα με την κανονικη εννοιασορρυ αλλα ηθελα να το πω)
Εχω βγει εκτος το ξερω αλλα ηθελα να πω την γνωμη μου επι του θεματος οσο ακυρη κι αν ειναι..

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mpesikos : 07-02-09 στις 01:48.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4zz turbo tasos veria Ειμαι νεος 88 24-12-13 13:14
1.3 turbo η 1.6 20v?? oikonomou giannis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 28-10-09 14:21
G6 TURBO MARCOS TOYOTA COROLLA 111(G6) 27 11-05-08 19:34
Turbo Help Rl SUPPORT 123 14-10-06 23:13
G6 turbo. nikos_trd TOYOTA COROLLA 111(G6) 11 13-04-06 21:13



Page generated in 0,19974899 seconds (78,77% PHP - 21,23% MySQL) with 30 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:20.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)