Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
 |
 |
|
 |

07-06-08, 15:26
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν και μάλλον σε κάλυψαν τα παιδιά από κάτω έχω να πω:
α) Δεν το έχω προσέξει πάντως το τσαφ είναι μαλλον από κάποιο ρελέ
β) Φυσιολογικό το κάνει πάντα στο πρώτο ξεκίνημα. Και εγώ που δεν το ήξερα είχα τρομάξει στην αρχή
γ) Δεν το έχω προσέξει αλλά μάλλον αυτό που λέει ο Πάνος είναι. Δεν πιστεύω να είναι κανένα δυναμό το πρόβλημα, θα στο έκανε πιο έντονα στην πόλη που δουλεύει σε χαμηλές στροφές.
Για δώστε και σε εμένα τα φώτα σας για κάτι που άκουσα 2-3 φορές.
Το αμάξι είναι κρύο και ξεκινάω. Βάζω 2α και κινούμαι με χαμηλές στροφές. Με 2-2500 στροφές αφήνω γκάζι και ακούω ένα ελαφρύ τσακ από κάτω. Πατάω-ξαναφήνω και το ξακανάνει, Ξαναδοκιμάζω, τίποτε.
Την ίδια μέρα παρκάρω το αμάξι και το αφήνω κανένα 2ωρο. Όταν το ξαναπέρνω μου κάνει το ίδιο πράγμα αλλά τώρα με 3η. 2 φορές το άκουσα και μετά τίποτε.
Επίσης 2 φορές μου το έκανε πριν σταματήσω μετά από χαλαρή βόλτα.
Συνοψίζοντας, είναι ένα ελαφρύ τσακ σαν αυτό που κάνει η εξάτμιση όταν σβήσεις το αμάξι και αρχίσει να κρυώνει. Το έχει κάνει 4 φορές σε 1000 χιλιόμετρα περίπου. Το έχει κάνει και με 2α και με 3η αλλά πάντα με χαμηλές στροφές και όχι σε κακό οδόστρωμα. Αν το ακούσω θα το ακούσω για 2 φορές και μετά δεν μπορώ να το αναπαράγω. Να θεωρήσω ότι είναι τίποτα χαζό από την εξάτμιση;
|
 |
|
 |

25-06-08, 15:54
|
|
|
Εγγραφή: 20-03-2008
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
α) Σύμφωνα με πληροφορίες, το βεντιλατέρ αυτό -όντως, βεντιλατέρ είναι- έχει σαν σκοπό να μεταφέρει αέρα στην εξαγωγή ώστε να ανεβαίνει πολύ και γρήγορα η θερμοκρασία των καυσαερίων, ώστε να φτάσει ο καταλύτης γρήγορα τη θερμοκρασία λειτουργίας του και να επιτυγχάνει μείωση των εκπομπών.
|
Ο αερας μεταφερεται στην εξαγωγη με ενα σηδερενιο σολινακι το οποιο ειχε σπασει η βαση του κ το εβγαλα για να το κολισω μιας κ το πειρα χαμπαρι απο το θορυβο που εκανε. Ο φιλος μου που δουλευει στο συναιργειο που πειγα(ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΦΥΣΙΚΑ)μου ειπε οτι το σολινακι αυτο επρεπε να ειναι κολιμενο με χταποδι κανονικα ενω στο δικο μου δεν ηταν!κ αποτι μου ειπε για να μην ειναι κολιμενο σημαινει οτι ο προηγουμενος ηδιοκτητης μαλλον ειχε βαλει χταποδι κ το εβγαλε οταν το πουλισε. ΑΓΝΟΣΤΟΝ!περα απο αυτο,το σολινακι στο τελος του ειναι τσακισμενο κ ετσι εχει μικρινει η τρυπα που εχει με αποτελεσμα να κανει ενα θορυβο οταν περνει το αμαγι μπρος(ο πανος το εχει ακουσει)ξερει κανεις τιποτα?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 25-06-08 στις 16:57.
|
 |
|
 |

25-06-08, 21:45
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos
...μου ειπε οτι το σολινακι αυτο επρεπε να ειναι κολιμενο με χταποδι κανονικα ενω στο δικο μου δεν ηταν!κ αποτι μου ειπε για να μην ειναι κολιμενο σημαινει οτι ο προηγουμενος ηδιοκτητης μαλλον ειχε βαλει χταποδι κ το εβγαλε οταν το πουλισε. ΑΓΝΟΣΤΟΝ!...
|
Αυτό το κάνουν πολλοί "μαθητευόμενοι μάγοι" οι οποίοι σπάνε το σωληνάκι όταν βγάζουν το εργοστασιακό χταπόδι για να βάλουν άλλο, συνήθως της DC Sport (έχω ένα σε ένα ντουλάπι...). Όταν διαπιστώνουν ότι το εργοστασιακό έχει σχεδόν την ίδια απόδοση, αφαιρούν το after market για να το πουλήσουν και ξαναβάζουν το εργοστασιακό, ξανακολλώντας καρμιροειδώς το σωληνάκι, το οποίο το ξανατσακίζουν όταν τοποθετούν το χταπόδι γιατί βιάζονται να το "δέσουν" για να τελειώνουν. Τυπικοί Ελληναράδες, στους οποίους δεν αξίζουν τέτοια αυτοκίνητα...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos
...περα απο αυτο,το σολινακι στο τελος του ειναι τσακισμενο κ ετσι εχει μικρινει η τρυπα που εχει με αποτελεσμα να κανει ενα θορυβο οταν περνει το αμαγι μπρος(ο πανος το εχει ακουσει)ξερει κανεις τιποτα?
|
Έστησα αυτί ρε Μπάμπη, αλλά δεν μπόρεσα να διακρίνω κάτι ιδιαίτερο....
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 25-06-08 στις 23:03.
Αιτία: εκλεισα μια αγκύλη
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,20069909 seconds (78,65% PHP - 21,35% MySQL) with 29 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|