Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 04-07-07, 08:45
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε μου Θεμη μεγαλο λαθος που κανες τις αλλαγες στα 15000 χιλιομετρα! Καμμια εταιρια δεν λεει να κανεις αλλαγη λαδιων μετα απο τοσα χιλιομετρα. Η δικια μου corolla ειναι 5 χρονια πιο παλια απο την δικη σου (e10) εχει γραψει 155600 χιλιομετρα και δεν τσιμπαει ουτε στο ελαχιστο. Βεβαια οι αλλαγες επρεπε να γινονται στις 5000 χλμ αλλα παντα πηγαινε πιο νωρις και απο την αρχη με full συνθετικο λαδι. Τωρα του βαζω τα valvoline synpower με αναλογια 5 40 και ειναι κυριλε. Α! Διχως παρεξηγηση και λιγο πιο ορθη χρηση θα του κανε καλο.

τι λες ρε τρελε ποτε 5-40 σε αυτα τα μοτερ 1.3 4efe (αν εχεις αυτο).... εγω παντα 10-40 εκτος αν θες να δεισ το στροφαλο σε σμικρινση χαχαχα

και με 155.600 εγω εχω 166.003 ποτε φιλε ......εχο ενα ψυγειο τερας και μολισ δοσο μια μιζια δεν περναει 2λεπτο και ι θερμοκρασια εχει ανεβει ιδι στο μισο και ειναι πενα το μοτερ εχει ξανα δεθει....απο την αρχη λογο καποιον βελτιοτικον επενβασεων!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-07-07, 12:17
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μετά την επίσκεψη στο Γιαννίτσα μου επιβεβαιώθηκε και από κοντά το πιθανό πρόβλημα με το μπλόκ που έχει επεκτείνει και την μοτεροεγγύηση στα 7 χρόνια.
Μου έγινε μέτρηση λαδιών και σε 1500χμ θα ξαναπάω. Η ιστορία έχει ως εξής:
Αν σε 1500χμ. έχει κάψει πάνω από 300γρ. λάδι (το μέγιστο επιτρεπτό για 1000χμ. όπως λέει το βιβλιαράκι...) τότε θα ανοίξουν το μοτέρ και θα δουν τσιμουχάκια βαλβίδων, ελατήρια και μπλόκ. Αν καίει παρακάτω είναι λογικό για τη μαμά εταιρεία και για έντονη χρήση (όπως και στο δικό μου).

Τα λάδια όποτε τα άλλαζα μέχρι τώρα δεν είχαν χάσει την λιπαντική τους ικανότητα ούτε είχαν ιδιαίτερο μαύρισμα. Επίσης όποτε ήλεγχα τη στάθμη μέχρι τα 100.000χμ περίπου δεν έχανε σε 15.000χμ. πάνω από 250 με 300γρ.
Και οι ίδιοι σου λένε απλά να ελέγχεις τα λάδια (τη στάθμη) και όχι να αλλάζεις (φυσικά είναι καλύτερα να αλλάζεις κάθε 3000-5000χμ...).
Μετά τα 100.000χμ. άρχισαν όλα...

Θα σας ενημερώσω για τα λοιπά.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-07-07, 13:01
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από THEMIS Εμφάνιση μηνυμάτων
Μετά την επίσκεψη στο Γιαννίτσα μου επιβεβαιώθηκε και από κοντά το πιθανό πρόβλημα με το μπλόκ που έχει επεκτείνει και την μοτεροεγγύηση στα 7 χρόνια.
Μου έγινε μέτρηση λαδιών και σε 1500χμ θα ξαναπάω. Η ιστορία έχει ως εξής:
Αν σε 1500χμ. έχει κάψει πάνω από 300γρ. λάδι (το μέγιστο επιτρεπτό για 1000χμ. όπως λέει το βιβλιαράκι...) τότε θα ανοίξουν το μοτέρ και θα δουν τσιμουχάκια βαλβίδων, ελατήρια και μπλόκ. Αν καίει παρακάτω είναι λογικό για τη μαμά εταιρεία και για έντονη χρήση (όπως και στο δικό μου).
Είδες που στα έλεγα? Δεν ξέρω αν πρέπει να σου ευχηθώ να κάψεις λάδια ή όχι μέχρι τον επόμενο έλεγχο !!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-07-07, 00:25
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 547
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
τι λες ρε τρελε ποτε 5-40 σε αυτα τα μοτερ 1.3 4efe (αν εχεις αυτο).... εγω παντα 10-40 εκτος αν θες να δεισ το στροφαλο σε σμικρινση χαχαχα

και με 155.600 εγω εχω 166.003 ποτε φιλε ......εχο ενα ψυγειο τερας και μολισ δοσο μια μιζια δεν περναει 2λεπτο και ι θερμοκρασια εχει ανεβει ιδι στο μισο και ειναι πενα το μοτερ εχει ξανα δεθει....απο την αρχη λογο καποιον βελτιοτικον επενβασεων!
Φιλτατε ναι το 1.3 4e-fe εχω πανω και παει μια χαρα σε πληροφορω! Οταν λες οτι θα δω τον στροφαλο σε σμικρυνση τι εννοεις? Αν εννοεις οτι αδυνατιζει την ατρακτο τοτε θα πρεπε να χα αλλαξει στροφαλο μετα απο 10 χρονια! Καποια στιγμη του βαλα και σαν τα δικα σου αλλα δεν ειδα κατι διαφορετικο οποτε και επανηλθα στο 5-40.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-07-07, 09:07
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλτατε ναι το 1.3 4e-fe εχω πανω και παει μια χαρα σε πληροφορω! Οταν λες οτι θα δω τον στροφαλο σε σμικρυνση τι εννοεις? Αν εννοεις οτι αδυνατιζει την ατρακτο τοτε θα πρεπε να χα αλλαξει στροφαλο μετα απο 10 χρονια! Καποια στιγμη του βαλα και σαν τα δικα σου αλλα δεν ειδα κατι διαφορετικο οποτε και επανηλθα στο 5-40.

καταλαβα τη λες ρε οσο για το στροφαλο (μεταφορικα) το ειπα απλα τα 5-40 ειναι για ποιο καινουρια μοτερ τα οποια ειναι ακομα στο στροσιμο μεχρι....πχ
τα 60.000 αντε 70 απο και κε περα το μοτερ αρχιζει και ανοιγει....μετο που πατησει τα 100.000 αρχιζει θεωρειτε πλεων ξεποιασμενο... και πληροφοριακα δες αν σου περναει λαδι απο τα τσιμουχακια του μοτερ και των βαλβιδων οταν διαβασεις αυτα πηγενε δες απο πισο το μοτερ στην εισαγωγη εκει που βηδωνει στην ακρη.. στιν γωνια του μοτερ και απο την μερια τον ιμαντον στο πλαστικο απο την απομεσα μερια και δες αν ειναι βρεγμενο οπος και κατο απο την μπεκιερα απο τα δεξια στα αριστερα το 3 σολινακι... λαδακι σου τρωει με τα 5-40 .... μι ου πεις οτι δεν το πατας ... σε αντιθεση τα 8αβαλβιδα ξεκινανε οτανε ειναι καινουρια με 10-40 και μετα γινετε 15-40 τωρα ποθ ειανι καλοκαιρι παντος ανεβασετο στο 10 και αν χριαστει μεγαλιτερο αυτο ειναι για ολους θα κοιτατε τα νουμερα να ειναι κοντα μεταξι τους....να μιν εχουν μεγαλι διαφορα οπος (15-50) για ατμοσφερα παντα μιλαμε.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 05-07-07 στις 09:27.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 06-07-07, 00:14
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 547
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Κι ομως οταν το παιρνω δεν το παταω παροτι ειμαι λατρης του γκαζιου-ταχυτητας και εχει ηχο που σε προκαλει. Θα το παω μεχρι 4000 και παλι απο δευτερα και πανω η σε καμμια προσπεραση θα το παω 4600 (η 5000σε εξαιρετικες περιπτωσεις). Αυτο που μου λες να το κοιταξω το κανα οταν του πλυνα την μηχανη πριν περιπου 5 μηνες και κοιταξα για λεκεδες και διαρροες. Ουτε για δειγμα.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 08-07-07, 09:29
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν υπάρχει κανείς υπερκυβισμένος που να μην του έχει παρουσιάσει πρόβλημα και να μπορεί να μου προτείνει μηχανικό για τη δουλειά?

Αν τα έξοδα είναι γύρω στα 2500-3000 το πολύ, τότε μάλλον επείγομαι για να προχωρήσω.

Σας παρακαλώ δώστε μου μια βοήθεια ως πιο έμπειροι...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Λάδι verso TOYOTA COROLLA VERSO 7 31-05-23 01:49
κινητήρας martin-46 TOYOTA COROLLA E 12 21 09-10-19 21:41
Toyota corolla 1,3 4EFE κινητήρας GIANNHS PAP-MEGARA Θελω βοηθεια 6 01-11-17 18:16
Κινητήρας 2zz-Ge madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 07-05-08 15:54
Κινητήρας John G OFF TOPIC 5 12-02-07 20:03



Page generated in 0,25856495 seconds (81,94% PHP - 18,06% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:14.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)