Μετά την επίσκεψη στο Γιαννίτσα μου επιβεβαιώθηκε και από κοντά το πιθανό πρόβλημα με το μπλόκ που έχει επεκτείνει και την μοτεροεγγύηση στα 7 χρόνια.
Μου έγινε μέτρηση λαδιών και σε 1500χμ θα ξαναπάω. Η ιστορία έχει ως εξής:
Αν σε 1500χμ. έχει κάψει πάνω από 300γρ. λάδι (το μέγιστο επιτρεπτό για 1000χμ. όπως λέει το βιβλιαράκι...) τότε θα ανοίξουν το μοτέρ και θα δουν τσιμουχάκια βαλβίδων, ελατήρια και μπλόκ. Αν καίει παρακάτω είναι λογικό για τη μαμά εταιρεία και για έντονη χρήση (όπως και στο δικό μου).
Τα λάδια όποτε τα άλλαζα μέχρι τώρα δεν είχαν χάσει την λιπαντική τους ικανότητα ούτε είχαν ιδιαίτερο μαύρισμα. Επίσης όποτε ήλεγχα τη στάθμη μέχρι τα 100.000χμ περίπου δεν έχανε σε 15.000χμ. πάνω από 250 με 300γρ.
Και οι ίδιοι σου λένε απλά να ελέγχεις τα λάδια (τη στάθμη) και όχι να αλλάζεις (φυσικά είναι καλύτερα να αλλάζεις κάθε 3000-5000χμ...).
Μετά τα 100.000χμ. άρχισαν όλα...
Θα σας ενημερώσω για τα λοιπά.
|