Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Διαφορες CTS-facelift -- CTS
  #14  
Παλιά 19-12-05, 09:16
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Διαφορες CTS-facelift -- CTS

Δοκιμή από περιοδικό:

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες, όμως υπάρχουν καθίσματα με πολύ καλή πλευρική στήριξη και θέση οδήγησης που αγγίζει το ιδανικό. Ανάμεσα στις αλλαγές που έχουν κάνει οι Ιάπωνες, είναι και η αναθεώρηση του συστήματος σύμπλεξης και αυτού της επιλογής σχέσεων στο κιβώτιο. Το πρώτο έχει αλλάξει ώστε να είναι πιο ανθεκτικό στη σκληρή χρήση και το δεύτερο, ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στο χειρισμό και να είναι πιο δεκτικό στις γρήγορες αλλαγές, κάτι που χρειάζεται όταν ο κινητήρας μπει στην περιοχή λειτουργίας του VVTLi, που κάνει τις στροφές να ανεβαίνουν με ξέφρενο ρυθμό. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει εξαιρετική κλιμάκωση και είναι πάρα πολύ ακριβές, αν και παρατηρήσαμε ότι σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχουν μικρά λαθάκια. Όπως για παράδειγμα, όταν αλλάζει η πρώτη στον κόφτη και επιλέγεται δεύτερη, οι στροφές από τις 8.200 πέφτουν στις 6.000, δηλαδή μόλις 200 κάτω από το όριο λειτουργίας του συστήματος που μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων και αυξάνει ραγδαία την ισχύ του κινητήρα, κάνοντας τον οδηγό να περιμένει ένα, δύο δευτερόλεπτα, ώσπου η κόκκινη βελόνα να αγγίξει ξανά τις 6.200 στροφές και ο κινητήρας να... τρελαθεί. Όσον αφορά το ατμοσφαιρικό σύνολο των 1.8 λίτρων με το σύστημα VVTLi και τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, είναι λίγα τα σχόλια που μπορούμε να κάνουμε. Αν και δεν είναι της απολύτου αρεσκείας μας οι κινητήρες για τους οποίους περιμένεις να φθάσουν κάποια στιγμή στη δύναμη και να αποδώσουν τα μέγιστα, πρέπει να παραδεχτούμε ότι γι' αυτόν τον κινητήρα, αξίζει να περιμένεις. Αξίζει γιατί η δύναμη που έρχεται είναι συγκλονιστική και η επιτάχυνση αυξάνεται σημαντικά εκεί, στις 6.200 στροφές και μέχρι λίγο μετά τις 8.200. Αξίζει αυτό το πανηγύρι των... 2.000 στροφών, γιατί σε αναγκάζει να είσαι πιο... προσεκτικός με το τιμόνι, το γκάζι και την... οδηγική σου ετοιμότητα! Μία από τις καλύτερες βελτιώσεις που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο έχει να κάνει με την πίσω ανάρτηση, η οποία έχει πλέον νέα ελατήρια (πιο σφιχτά και με καλύτερη απόκριση ανάδρασης) και εντελώς διαφορετική ρύθμιση γεωμετρίας, ώστε να είναι αμεσότερο στις αντιδράσεις και πιο αποτελεσματικό σε δρόμους με συνεχείς στροφές. Στην πράξη, λοιπόν, το νέο Corolla TS είναι πολύ καλύτερο από τον προκάτοχό του, αν και εξακολουθεί να μην απενεργοποιείται πλήρως το ESP, που δεν επιτρέπει στον οδηγό να εφαρμόσει το προσωπικό του στιλ οδήγησης. Ακόμα και έτσι, πάντως, το Corolla T-Sport είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, με σπορτίφ αίσθηση όσον αφορά το κράτημά του, ενώ ο κινητήρας του είναι από τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς στα 1.8 λίτρα που βρίσκονται σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής...
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Διαφορες corolla-g6 tonybrand TOYOTA COROLLA 111(G6) 26 27-12-14 22:56
ΛΑΠΤΗΡΕΣ-ΔΙΑΦΟΡΕΣ???? kostas auris OFF TOPIC 9 16-09-11 20:03
Βρειτε τις διαφορες. endurasKE-30 OFF TOPIC 8 11-02-11 01:50
Πίσω φανάρια από FACELIFT σε PRE-FACELIFT, Μπαίνουν ? ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ TOYOTA COROLLA E 12 2 30-11-06 16:16
Διαφορες MARMEL ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 6 12-01-06 10:20



Page generated in 0,47038388 seconds (89,00% PHP - 11,00% MySQL) with 82 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:32.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)