Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7
Απαντώντας στο θέμα:
Δεν πάνε και πολλά χρόνια πίσω που η Subaru (έστω η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία) έβγαζε εκδόσεις Impreza 1.6 με 150 και 180ps.
Έχει ακούσει κανείς σας τι πάθαιναν υπό πίεση 180άρια;
(υπό πίεση = τελικιασμένα στην εθνική να κυνηγάνε 2λιτρες-3λιτρες μπέμπες ακόμα και 2λιτρα WRX.)
μπαμ-κρακ-φσσσσ πως λέγεται.
αυτά λόγω πολλών ps σε συνδιασμό με τα λίγα κυβικά.
τα χρόνια πέρασαν βέβαια η vag προχώρησε με αρκετά καλά αποτελέσματα, αλλά η στραβή πάντα μπορεί να γίνει και μάλλον εξαρτάται και από το πόσο βαρύ πόδι έχει ο καθένας σε διάρκεια χρόνου.
εκεί (στην παρατεταμένη πίεση σε διάρκεια χρόνου), περισσότερες πιθανότητες έχει ο (συγκεκριμένος) turbatos να βγάλει πρόβλημα, παρά η ατμόσφαιρα (σε σχέση με τον VVTi μιλάμε). Και όσο πιο πολύ πουσαρισμένος είναι τόσο το χειρότερο.
Δεν ισχύουν βέβαια τα ίδια για τον 2λιτρο TFSI.
|
προσφατα ειδα ενα 1.8τφσι απο ενα παλικαρι με μολις 280.000 χιλμ τα 1.4 ειναι ακομα ποιο ενισχημενα και η διαφορα τους ειναι 8-10 κιλα λιγοτερα απο τα μεγαλητερα μοτερ