Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
 |
 |
|
 |

10-04-08, 13:01
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7
Απαντώντας στο θέμα:
Δεν πάνε και πολλά χρόνια πίσω που η Subaru (έστω η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία) έβγαζε εκδόσεις Impreza 1.6 με 150 και 180ps.
Έχει ακούσει κανείς σας τι πάθαιναν υπό πίεση 180άρια;
(υπό πίεση = τελικιασμένα στην εθνική να κυνηγάνε 2λιτρες-3λιτρες μπέμπες ακόμα και 2λιτρα WRX.)
μπαμ-κρακ-φσσσσ πως λέγεται.
αυτά λόγω πολλών ps σε συνδιασμό με τα λίγα κυβικά.
τα χρόνια πέρασαν βέβαια η vag προχώρησε με αρκετά καλά αποτελέσματα, αλλά η στραβή πάντα μπορεί να γίνει και μάλλον εξαρτάται και από το πόσο βαρύ πόδι έχει ο καθένας σε διάρκεια χρόνου.
εκεί (στην παρατεταμένη πίεση σε διάρκεια χρόνου), περισσότερες πιθανότητες έχει ο (συγκεκριμένος) turbatos να βγάλει πρόβλημα, παρά η ατμόσφαιρα (σε σχέση με τον VVTi μιλάμε). Και όσο πιο πολύ πουσαρισμένος είναι τόσο το χειρότερο.
Δεν ισχύουν βέβαια τα ίδια για τον 2λιτρο TFSI.
|
προσφατα ειδα ενα 1.8τφσι απο ενα παλικαρι με μολις 280.000 χιλμ τα 1.4 ειναι ακομα ποιο ενισχημενα και η διαφορα τους ειναι 8-10 κιλα λιγοτερα απο τα μεγαλητερα μοτερ
|

10-04-08, 13:08
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g
προσφατα ειδα ενα 1.8τφσι απο ενα παλικαρι με μολις 280.000 χιλμ τα 1.4 ειναι ακομα ποιο ενισχημενα και η διαφορα τους ειναι 8-10 κιλα λιγοτερα απο τα μεγαλητερα μοτερ
|
Πότε πρόλαβε ρε alex να κάνει 280000 χλμ το 1.8 tfsi ή 1.8tsi όπως έχει επηκρατήσει? Έχει ένα χρόνο που κυκλοφόρησε το μοτέρ και έκανε κιόλας τόσα χλμ?
|

10-04-08, 13:18
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Πότε πρόλαβε ρε alex να κάνει 280000 χλμ το 1.8 tfsi ή 1.8tsi όπως έχει επηκρατήσει? Έχει ένα χρόνο που κυκλοφόρησε το μοτέρ και έκανε κιόλας τόσα χλμ?
|
ελα μου ντε αυτην την απορια ειχα και εγω το αμαξι ειναι ενα pasat και δεν δουλεβε ελαδα εκει αυτοι οταν λενε παμε για καφε ειναι σαν να λεμε εμεισ εδω παμε εκδρομη επισης το μοτερ αυτο κυκλοφωρει απο το 2006
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 10-04-08 στις 13:25.
|

10-04-08, 13:37
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Πότε πρόλαβε ρε alex να κάνει 280000 χλμ το 1.8 tfsi ή 1.8tsi όπως έχει επηκρατήσει? Έχει ένα χρόνο που κυκλοφόρησε το μοτέρ και έκανε κιόλας τόσα χλμ?
|
Και μετά λένε...αγόρασα αμάξι απο Γερμανία μοντέλο 2006 με 30.000 χλμ...   
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|

10-04-08, 14:20
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45
|
ναι αυτο εξαρτατε απο τον αν θα σου την παιξει τιν μ@@ ι ετερια που το πηρες. διοτι υπαρχουν πολυ που εχουν τα φραγα και αλαζουν αμαξι στο 8μινο ακομα και στο 3μινο . περαν ομως τον χιλιομετρον που μπορει να γυρισει , το ιστορικο που κραταει στον εγεφαλο δεν γυριζει οτι και αν κανεις ,καταγραφει ακομα και το πως στροθηκε στις ποσες στροφες , ακομα και ποιο ειναι το μεγιστο οριο ταχυτητας εφτασε τουλαχιστον για την mercendes το ξερω. τωρα με το νεο εγεφαλο που ενσοματωσαν στα group vag με το νεο chip πιστευω εχουν καταφερει να λεισουν παλιοτερα προβληματα ιλεκτρικων
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 10-04-08 στις 14:29.
|

11-04-08, 09:16
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Πότε πρόλαβε ρε alex να κάνει 280000 χλμ το 1.8 tfsi ή 1.8tsi όπως έχει επηκρατήσει? Έχει ένα χρόνο που κυκλοφόρησε το μοτέρ και έκανε κιόλας τόσα χλμ?
|
Ελα βρε κι εσυ!
Ένα πήγαινε ελα στον Κρόνο είναι.
Περα από την πλακα μου είναι λιγο δυσκολο να το πιστέψω γιατι με μια απλη διαίρεση πρεπει επι καθημερινή βαση, χωρις καμια μερα του χρονου διάλειμμα, να κανει 800 km
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,32530904 seconds (87,11% PHP - 12,89% MySQL) with 34 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:07. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|