Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Κύλινδροι του carina μου
  #1  
Παλιά 05-03-19, 00:21
giwrgoscarina Offline:
 
Εγγραφή: 21-02-2019
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giwrgoscarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κύλινδροι του carina μου

Καλησπέρα παιδες.
Όταν πέρασα ΚΤΕΟ στην ανάλυση καυσαερίων μου είπα. Ότι το αμάξι στο ρελαντί έχεις πλούσιο μείγμα ενώ στις υψηλές στρώνει. Ύστερα από το ΚΤΕΟ άλλαξα μπουζί και τα μπουζί στο σπείρωμα του ήταν μαύρα ενώ η ακίδα ήταν σαν να έχει πιάσει άλατα.
Όταν είδα τους κυλίνδρους ήταν μαύρη από πάνω (όσο μπορεί να δεις μέσα από την τρύπα τον μπουζι). Επίσης παρατήρησα, όταν δείχνω άπειρο ελάχιστο γκάζι αισθάνομαι τον κινητήρα σαν μικρά σκασιματα να κάνει και μου δημιουργεί και τρέμουλο στο τιμόνι. (Θα ανεβάσω και εικόνες να δείτε τους κυλίνδρους).Πείτε τι φταίει ή τι να κάνω;[IMG]https://m.imgur.com/a/jlQse2p


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TmNemesis : 05-03-19 στις 14:40.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-03-19, 12:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα!
εχεις προβληματα με θερμοκρασιες? μοτερ υποθετω εχεις 4AFE 1600 σωστα?
κοιτα επειδη προσφατα και εγω εψαχνα διαφορα θεματα με θερμοκρασιες και εμενα ετσι εδειχναν μεσα τα πιστονια και τα μπουζι οπως λες σαν λευκα στιγματα κουκιδακια δλδ και ηταν γιατι τα νερα μπαινανε μεσα και το αναποδο. Δλδ με λιγα λογια ηταν φλαντζα κεφαλης.
Επισης ειχα μετρησει πολλες φορες συμπιεση γιατι εχω οργανο και εδειχνε κοντα ολους τους κυλινδρους αλλα πεσμενα νουμερα ολα σε σχεση με πριν.
Αυτο που λες κανει κρουστικη καυση (πυρακια) μπορει να γινει ειτε γιατι παει νερο μεσα σε κυλινδρους και οταν ειναι μικρο το ποσοστο τοτε μπορει να γινεται το μιγμα πλουσιο.
Μου ετυχε εμενα στο AEM wideband που εχω βαλει να δειχνει ποιο χαμηλο νουμερο σε ρελαντι δλδ ποιο πλουσιο μιγμα απο οταν τουρμπιζω τερμα!!!
οταν παραγινε το κακο αρχισε να κανει σαν τρατα το γνωστο πα πα πα πα, και λευκο καπνο πισω και το ρελαντι να κανει οτι θελει.
Οταν ειναι λιγο το προβλημα δλδ στην αρχη τοτε μπορει να μην εχεις κανενα αλλο συμπτωμα!
εμενα επειδη τωρα ηταν δευτερη φορα φλαντζα και δεν το πιστευα γιατι αλλαξα αλλα πραγματα πρωτα, το αφηνα να δω.
Και το αποτελεσμα ηταν να δω νερα μεσα στους κυλινδρους και να βλεπω μεσα την μουρη μου καθρεπτη!!!

ενα καλο τεστ ειναι να βγαλεις τα καλωδια τον μπεκ απο την μπεκιερα ωστε να μην δινουν βενζινη, να βγαλεις ολα τα μπουζι και μιζαρεις και να κοιτας μεσα με κινητο. Εγω το αφηνα απο πανω με φακο ανοιχτο και τραβουσα βιντεο και εβλεπα τα νερα να πεταγονται!!!

Δεν λεω οτι στο δικο σου ειναι 100% αυτο, αλλα εμενα 2 φορες ηταν ακριβως ετσι τα πιστονια, ετσι οπως λες τα μπουζι, ειχα πλουσιο μιγμα στο ρελαντι, και εκανε και τα σκασιδακια του.

Ψαχτο γιατι αν ειναι αυτο και το αφηνεις θα γινουν πολλες αλλες ζημιες.

Σου λειπουν παραφλου? το εχεις κοιταξει? οχι μονο το πλαστικο δοχειο αλλα και απο την ταπα του ψυγειου.

Οταν ειναι λιγο το νερο μεσα στο μιγμα το κανει ποιο πλουσιο επειδη το "δροσιζει" και οταν εχεις πολλες στροφες τοτε αλλαζει συμπεριφορα και γινεται σωστοτερη.
Οι φωτος που δειχνεις απο τα πιστονια ειναι λιγο θολες, αλλα οπως βλεπω δεν εχουν ασπρακια πολλα? κανονικα επρεπε να ειναι μαυρο εντελως το χρωμα. Κανονικα αυτο σημαινει οτι παει νερο μεσα και "ξεπλενει" τα πιστονια. Ξαναλεω ΜΑΚΑΡΙ να κανω λαθος, αλλα εμενα 2 φορες μου ετυχε ετσι ηταν.

Μπορει να θες ρυθμισμα του avans και να επηρεαζει το μιγμα στο ρελαντι αν ειναι λαθος, και αυτο εξηγει τα σκασιδια και το τρεμουλο.
Τι βενζινη βαζεις?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-03-19 στις 12:23.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-03-19, 12:58
giwrgoscarina Offline:
 
Εγγραφή: 21-02-2019
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giwrgoscarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα NikifirosGT... Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Ο κινητήρας είναι 4A-FE 1600 102hp. Πριν κάνα 4 χρόνια έκανα επισκευή το μοτέρ αλλά δεν κατέβηκε στρόφαλος. Είχε φλάντζα κεφαλής και με την ευκαιρία έκανα και μια επισκευουλα. Αλλάζοντας βαλβίδες φλάντζες γενικής επισκευής πρεσαρισμα κεφαλάρι και πλάνη ,δαχτυλίδια κτλπ. Πριν κάνα μήνα από σήμερα άλλαξα μπουζί και είδα το χαλί στους κυλίνδρους,επίσης συμπλήρωσα παραφλου και άλλαξα θερμοστάτη επειδή δεν έκλεινε καλα. Φαντάστηκα ότι από εκεί προ ερχόταν το πλούσιο μίγμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μετρήσει συμπίεση στους κυλίνδρους και λάδια δεν καίω. Η επόμενη κίνηση μου είναι να τσεκαρω και να αντικαταστήσω μπουζοκαλωδια, καπάκι διανομέα και ράουλο διανομεα. Ίσως και κάνα πολλαπλασιαστή. Μήπως και αποτρέψω τα πυρακια με ποιο δυνατό ρεύμα. Όσο για τις θερμοκρασίες που μου είπες, στο όργανο του ταμπλου είναι πάντα στη μέση. Τώρα μέσα στου κυλίνδρους τι γίνεται από θερμοκρασίες δεν ξέρω. Πριν τιν επισκευή δεν είχα θέματα με μιγματα. Επίσης έχω καθαρίσει βαλβίδα EGR, πεταλούδα και πολλαπλή εισαγωγής μαζί με φίλτρο αέρα.

Η βενζινάδικα μου είναι elin crystal από συγκεκριμένα πρατήρια

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TmNemesis : 05-03-19 στις 14:46.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-03-19, 13:05
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
δεν την ξερω αυτην, απλη υποθετω.
Εχεις προβληματα τιποτα με θερμοκρασιες? ειχε γινει κατι που δεν εδωσες σημασια μηπως?
το μοτερ ποσα χλμ εχει?

εχεις προσεξει τυχον ρεταρισματα, ανεβοκατεβασματα στο ρελαντι ?
παραφλου σου εχει λειψει καθολου? το ελεγχεις ?

Για να βγαλουμε ποιο σωστο συμπερασμα πρεπει να μας απαντησεις ολα τα παραπανω. Και παλι κανουμε θεωρητικα υποθεσεις, κανονικα πρεπει να πας σε μηχανικο να το ψαξει σωστα.
Δες και το παραφλου σου ειναι καθαρο? η ταπα ψυγειου και λαδιου ειναι καθαρες?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-03-19 στις 22:38.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-03-19, 13:26
giwrgoscarina Offline:
 
Εγγραφή: 21-02-2019
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giwrgoscarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η βενζίνη που σου είπα είναι 95 crystal απλά έχει καθαρίστηκα μέσα. Όσο για της θερμοκρασιες, το μόνο που γνωρίζω είναι ότι βλέπω στο όργανο του αυτοκινήτου που είναι σταθερή. Δεν έχω ψάχτει παραπάνω για θερμοκρασίες. Το μοτέρ πριν κάνα 6χρονια είχε ανεβάσω αρκετή θερμοκρασία λόγο ότι είχε τρυπήσει το ψυγείο. Το μοτέρ έχει 402 χιλιάδες χιλιόμετρα (υπολόγισε ότι έχει γίνει επισκευή). Ο κινητήρας είναι ο 4A-FE 1600 102 hp. Όταν πηγαίνω με Δευτέρα και Τρίτη στις 1500 μέχρι της 2800 στροφές έχει κάτι ρεταρισματα που είναι ελάχιστα δεν τον πολύ καταλαβαίνεις μόνο αν κοιτάς το στροφόμετρο στιγμιαία γίνεται.Το ρελαντί παίζει ανάμεσα σε 850-800 στροφές (ανεβοκατεβαίνει ελάχιστα. Έχω παρατηρήσει στο ρελαντί όταν ανεβάζω μέχρι 1000 στροφές το τιμόνι τρέμει τρομερά αλλά όχι πάντα. Το παραφλου το ελέγχω συνέχεια απλά γεμίζω ανά 2 βδομάδες 200 ml το πολύ. Παραφλου χρεισιμοποιοω κόκκινο απλά γίνεται ποιο σκούρο κόκκινο σαν σκουρια ένα πραγμα. Πάντα υποθετικά μιλάμε και κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 05-03-19, 13:53
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giwrgoscarina Εμφάνιση μηνυμάτων
Η βενζίνη που σου είπα είναι 95 crystal απλά έχει καθαρίστηκα μέσα. Όσο για της θερμοκρασιες, το μόνο που γνωρίζω είναι ότι βλέπω στο όργανο του αυτοκινήτου που είναι σταθερή. Δεν έχω ψάχτει παραπάνω για θερμοκρασίες. Το μοτέρ πριν κάνα 6χρονια είχε ανεβάσω αρκετή θερμοκρασία λόγο ότι είχε τρυπήσει το ψυγείο. Το μοτέρ έχει 402 χιλιάδες χιλιόμετρα (υπολόγισε ότι έχει γίνει επισκευή). Ο κινητήρας είναι ο 4A-FE 1600 102 hp. Όταν πηγαίνω με Δευτέρα και Τρίτη στις 1500 μέχρι της 2800 στροφές έχει κάτι ρεταρισματα που είναι ελάχιστα δεν τον πολύ καταλαβαίνεις μόνο αν κοιτάς το στροφόμετρο στιγμιαία γίνεται.Το ρελαντί παίζει ανάμεσα σε 850-800 στροφές (ανεβοκατεβαίνει ελάχιστα. Έχω παρατηρήσει στο ρελαντί όταν ανεβάζω μέχρι 1000 στροφές το τιμόνι τρέμει τρομερά αλλά όχι πάντα. Το παραφλου το ελέγχω συνέχεια απλά γεμίζω ανά 2 βδομάδες 200 ml το πολύ. Παραφλου χρεισιμοποιοω κόκκινο απλά γίνεται ποιο σκούρο κόκκινο σαν σκουρια ένα πραγμα. Πάντα υποθετικά μιλάμε και κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη...
Και εμενα απο τρυπημα στο ψυγειο την εκαψε την πρωτη φορα.
Οταν λες εγινε επισκευη τι αλλαχτηκε?
Πολλες χιλιαδες χλμ εχει! 200ml ανα 2 εβδομαδες? αρα σου φευγει παραφλου. Οταν ολα ειναι καλα δεν πρεπει να λειπει τιποτα! απο που λειπουν ταπα ψυγειου ανοιγεις?
εχεις ψαξει εξωτερικα για τυχον διαρροες?
εχει αλλαχτει ποτε αντλια νερου και θερμοστατης?
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 05-03-19, 14:03
giwrgoscarina Offline:
 
Εγγραφή: 21-02-2019
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giwrgoscarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν θυμάμαι τι ακριβώς αλλάχτηκε τα έχω γραμμένα απλά δεν τα έχω μαζί μου. Τα λίγα που θυμάμαι είναι αυτά που σου είπα στο προηγούμενο σχόλιο. Η αντλία αλλάχτηκε μαζί με τον ιμάντα χρονισμού πριν κάνα 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τάπα ψυγείου ανειγω σχεδόν κάθε φορά που ανοίγω καπό για έλεγχο.

Δεν θέλω να πιστέψω ότι είναι φλάντζα κεφαλής για ακόμη μια φορά. Πάντως το αμάξι έχει αρκετό γκάζι

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TmNemesis : 05-03-19 στις 14:45.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 05-03-19, 14:43
Το avatar του χρήστη TmNemesis
TmNemesis Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 30-09-2006
Μοντέλο: T Sport f/l 5d
Περιοχή: Johannesburg
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 406
TmNemesis θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giwrgoscarina Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα παιδες.
Όταν πέρασα ΚΤΕΟ στην ανάλυση καυσαερίων μου είπα. Ότι το αμάξι στο ρελαντί έχεις πλούσιο μείγμα ενώ στις υψηλές στρώνει. Ύστερα από το ΚΤΕΟ άλλαξα μπουζί και τα μπουζί στο σπείρωμα του ήταν μαύρα ενώ η ακίδα ήταν σαν να έχει πιάσει άλατα.
Όταν είδα τους κυλίνδρους ήταν μαύρη από πάνω (όσο μπορεί να δεις μέσα από την τρύπα τον μπουζι). Επίσης παρατήρησα, όταν δείχνω άπειρο ελάχιστο γκάζι αισθάνομαι τον κινητήρα σαν μικρά σκασιματα να κάνει και μου δημιουργεί και τρέμουλο στο τιμόνι. (Θα ανεβάσω και εικόνες να δείτε τους κυλίνδρους).Πείτε τι φταίει ή τι να κάνω;[IMG]https://m.imgur.com/a/jlQse2p

Έλειπε το [IMG] στο τέλος.

ΥΓ: Θα σε παρακαλέσω να μην γράφεις διπλά και τριπλά ποστ. Με το edit μπορείς να συμπληρώνεις την απάντησή σου.Μην φορτώνουμε με περιττά....

................................................
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  QGlyRj0.jpg
Εμφανίσεις:  31
Μέγεθος:  350,3 KB  
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 05-03-19, 14:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giwrgoscarina Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν θέλω να πιστέψω ότι είναι φλάντζα κεφαλής για ακόμη μια φορά. Πάντως το αμάξι έχει αρκετό γκάζι
Ti εννοεις εχει αλλαχτει ξανα?
και εγω δεν ηθελα να το πιστεψω αλλα και ηταν και επαθα και πολλες αλλες ζημιες ακομα!
το οτι εχει γκαζι δεν λεει κατι και εμενα ειχε κανονικα αλλα απο καθε κυλινδρο ειχα χασει 20psi συμπιεσης! και παραπανω ισως!
και αυτη την φορα ουτε ρεταρε, ουτε καπνο πισω, ουτε πλουσιο μιγμα, μονο μερικα πυρακια γιαυτο δεν το πιστευα!
αλλα τα μπουζι οπως λες και εσυ, τα πιστονια οπως στις φωτος σου και εκανα αυτο που ειπα και εβλεπα τα νερα να χυνονται μεσα ειδικα στον 1ο κυλινδρο.
Μετα για να παρει πεδευτηκα για ειχε μεινει νερο μεσα.
Επισης αν το νερο γινει πολυ μπορει να γινει υδραυλικη συμπιεση (το νερο δεν πρεσαρεται δλδ δεν συμπιεζεται) και να σπασει το μοτερ.
Οποτε πρεπει να το ψαξεις πριν να ειναι αργα. Εγω στο τσακ το εσωσα αυτη τηγ φορα.

Ξαναλεω παλι οτι δεν βαζω το χερι μου στην φωτια οτι ειναι φλανζα, αλλα τα συμπτωματα αυτα μοιαζουν.
Θελει καποιες δοκιμες-ελεγχους για σιγουρα, σωστη σιγουρη διαγνωση μεσω ιντερνετ δεν γινεται. Υποθεσεις κανουμε τωρα.

Μια φωτο βγηκε απο πανω αλλα συνεχιζω να πιστευω οτι παει παραφλου μεσα και ξεπλενει το πιστονι. Ετσι ακριβως ηταν τα δικα μου και τις 2 φορες. Πριν τα προβληματα ηταν μαυρα κατραμι δεν ειχε ασπρακια.

Στην φωτο ενα απο τα δικα μου σε ζουμ λιγο καιρο ποιο πριν απο οταν τελικα ειδα και τα νερα μεσα.

Και στην αλλη φωτο κατα το μιζαρισμα για μετρηση συμπιεσης που εχω βγαλει ολα τα μπουζι και φυσες των μπεκ και εχω και βιντεο το αποτελεσμα παραφλου στον κυλινδρο!
την πρωτη φορα περνουσε τοσο πολυ που οταν μιζαρα ο 1ος κυλινδρος πετουσε το νερο πανω απο την οροφου του αυτοκινητου!!!
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20181027_140006.jpg
Εμφανίσεις:  34
Μέγεθος:  146,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20190202_120609.jpg
Εμφανίσεις:  32
Μέγεθος:  31,4 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-03-19 στις 15:02.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 05-03-19, 15:05
giwrgoscarina Offline:
 
Εγγραφή: 21-02-2019
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giwrgoscarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Όταν πήρα το αμάξι είχε φλάντζα κεφαλής στον 1 και 3 κυλινδρο είχε υγρασια. Όταν το αμάξι στην αρχή διαγνωστικε με φλάντζα κεφαλής είπα να κάνω και την ψιλό επισκευουλα. Η φωτό που σου έδειξα στο ποστ είναι μετά την επισκευή

Όσο για την ερώτηση που μου έκανες στο τη έχει αλλαχτεί στην επισκευή: αλλαγή ελατήρια,κουζινετα μπιέλα και βάσεως,βαλβίδες, οδηγούς βαλβίδων,τσιμουχακια βαλβίδων,πλανιαρισμα κεφαλης,τσιμουχακια εκκεντροφόρου και φλάντζες γενικής επισκευής

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-03-19 στις 22:36. Αιτία: ένωμα ποστς σε ενα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Κύλινδροι του carina μου giwrgoscarina ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 02-03-19 22:25
Ηχεία σε carina e Ilmarios CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 5 09-08-09 20:01
Η CARINA MOY MITSOS CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 14 31-01-08 19:51
CARINA E' gkatsoul CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 30 22-05-07 16:45
Carina For Ever ... LoVis CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 39 24-02-07 16:47



Page generated in 0,19257498 seconds (84,55% PHP - 15,45% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:47.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)