Καλημέρα, καλή ιδέα αλλά κάποια από τα πράγματα που γράφεις είναι αναλώσιμα, καλό θα ήταν να μην τα αναφέρουμε αυτά γιατί τότε θα γίνει ένας χαμός πχ εγώ θα έπρεπε να γράψω εκθέσεις! και τα αναλώσιμα είναι λογικό να θέλουν αλλαγή κάποια στιγμή και θα έπρεπε να τα γράφουμε και όλα όχι μερικά από αυτά.
Πχ ιμάντας χρονισμού, αμορτισεράκια πίσω πόρτας, μπαλάκια ψαλιδιών, μαρκούτσια φρένων αυτά είναι αναλώσιμα δεν είναι βλάβες.
Πολλά πράγματα τα αλλάζω και προληπτικά χωρίς να έχουν χαλάσει τα προηγούμενα επειδή έβαλα καλύτερα πχ στα μαρκούτσια φρένων και συμπλέκτη έχω βάλει υψηλής, εχω αλλαξει τα πισω φρενα, κινητηρα που τον ειχα κ.α.
Μετα τα 135.000 που την αγορασα και πριν τα 150.000.
1. Σπασμενα ΟΛΑ τα εξαεριστικα!!! μπηκαν μεταχ ολα. Η Toyota ηθελε 220 ευρω τα πηρα 40!
2. Κορνα καηκε.
Αυτα ειναι μετά τα 200.000χλμ!
1. Μοχλός για πορτ παγκαζ μετα τα 200.000χλμ εσπασε εκανα πατεντες δειτε στα how too, εβαλα καποια στιγμη αλλον με καλη τιμη και εσπασε μετα απο λιγους μηνες οποτε εμεινα με τις πατεντες και εχω και ηλεκτρικο ανοιγμα με κουμπι και τηλεχειρισμο.
2. Αντικατασταση κρεμαριερας με αλλη μεταχ γνησια περσι μετα απο καπου 230.000χλμ. λογω διαρροων.
3. Ανακατασκευη αντλιας υδραυλικου τιμονιου παλι μετα τα 230000χλμ λογω διαρροων, πρωτα ομως ειχα πριν καιρο βαλει αλλη μεταχ και μετα απο 6μηνες εχανε λαδια πισω, της αλλαξα λαστιχο και μετα παλι εχανε και ετσι εφτασα στο τελος στην ολικη της ανακατασκευη με κιτ επισκευης γνησιο Toyota.
4. Πισω αντισταση τζαμι μας αφησε χρονους την ελεγξα και εχει ρευμα αλλα δεν δουλευει μαλλον καπου κοπηκε. Εβγαλα και το φυμε που ειχε φουσκιασει επι την ευκαιρια και εβαλα αργοτερα αλλο. Με την χρηση A/C μια χαρα ξεθαμπωνει δεν υπαρχει προβλημα.
5. Ντιζα πορτ μπαγκαζ για τον μοχλο μετα τα 220.000 περιπου εσπασε, εβαλα απο mountain bike shimano υπαρχει οδηγος στα how too.
6. Πριν τα 200.000 μαλλον μου αναψε λαμπακι αεροσακου, μου ειπαν οτι εχει χαλασει ο εγκεφαλος σε Toyota (με τιμες κλασικα διαστημικες απο αλλον πλανητη) οποτε εφαγε ξηλωμα το τιμονι ετσι κι αλλιως ηταν τρομερα ασχημο και εβαλα αυτο που ειχα στο σταρλετ πλεον και με αποσπωμενο αντικλεπτικο κονο, πολυ βολικο γιατι δεν εχω και immobilizer λογω αλλαγης εγκεφαλου που δεν ειχε.
7. Χαλασε η κλειδαρια μιζας (δεν γυρνουσε καν) πριν τα 220.000 νομιζω πηρα αλλη μεταχ και μετα σε κλειδαρα να την κανει να παιζει με ιδιο κλειδι, δεν εχω immobilizer οποτε μιλάμε για κοστος 30 ευρω αυτη και 30 ο κλειδαρας, μεχρι να φτιαχτει (δεν ειχα αφησει το αμαξι) εβαζα μπρος κλασικα με τα καλωδια και εκανα bypass τον συναγερμο μου, για αντικλεπτικο επαιρνα μαζι μου συνεχεια το καλωδιο του πολλαπλασιαστη.
8. Κολλησε το τζαμι στον οδηγο, καηκε το μοτερ τελικα, πηρα αλλο μεταχ γνησιο, καπου μετα τα 240.000χλμ.
9. Βαλβίδα καλοριφερ (τριοδη) εσπασε καπου στα 240.000χλμ πηρα απο Αγγλια μεταλλικη χρυσαφι χρώμα για Αγγλικο ταξι, κουτι εκατσε, προς το παρον η επιλογη γινεται μονο με μηχανικο τροπο αλλα απο μεσα για καποιο λογο εχω κανονικα ζεστό ή κρυο αναλογα σε οποια θεση και να ειναι η βαλβιδα, αν μπει ομως στην σωστη εχει καλυτερη αποδοση το καλοριφερ ή A/C αντιστοιχα.
Αυτα θυμαμαι τωρα απο καθαρα την Ε11 γιατι οσον αφορα το μοτερ εχω 4EFTE απο Starlet GT ep82 και ειναι αλλη ιστορια αυτο και ειναι του 1994 κιολας η Ε11 ειναι του 97. Και δεν λεω και τυχον ζημιες σε εξτρα πραγματα πχ ηχοσυστηματα κτλ.
Aν θυμηθω αλλα θα ξαναγραψω, αναφερομαι ΜΟΝΟ στις ζημιες.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 09-11-23 στις 13:09.
Αιτία: Συμπληρώματα
|