Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Top 5 συνηθειών που καταστρέφουν το αυτοκίνητό σας; Μήπως έχετε κάποιες από αυτές;
  #1  
Παλιά 25-02-17, 10:49
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.500
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
Cool Top 5 συνηθειών που καταστρέφουν το αυτοκίνητό σας; Μήπως έχετε κάποιες από αυτές;

Ξεφύγατε από το πρώτο Top 5 συνηθειών που καταστρέφουν το αυτοκίνητό σας; Μήπως έχετε κάποιες από αυτές;

No. 5
Αγνοείτε τις ενδείξεις του αυτοκινήτου; Aναψε το λαμπάκι του κινητήρα και το ταμπλό γράφει STOP με κόκκινο, αλλά σας έχει πει ο μάστορας «δεν είναι τίποτα» και πάτε κανονικά; Μήπως να το πάτε σε ένα εξουσιοδοτημένο πριν κάνετε καμιά ζημιά; Βλέπεις μία επίσκεψη για διάγνωση δεν κοστίζει πολύ, αν όμως γίνει η ζημιά, κυρίως όταν μιλάμε για την ένδειξη «Check Engine» θα κοστίσει ο κούκος αηδόνι.

No. 4
Κρεμάτε το χέρι σας πάνω στο λεβιέ των ταχυτήτων; Αν σας φαίνεται ιδιαίτερα βολικό, δεν είστε οι μόνοι, κάνετε όμως ζημιά. Ο λεβιές είναι συνδεδεμένος με μηχανικό τρόπο, ντίζες ή μοχλούς με τα συγχρονιζέ, τη μπριζντιρέκτ και μέρη του κιβωτίου που δεν αντικαθίστανται εύκολα. Το μόνιμο βάρος πάνω στο μοχλό δημιουργεί μετακινήσεις σε μέρη που δεν πρέπει να μετακινούνται όταν είναι σε λειτουργία, παρά μόνο όταν ο συμπλέκτης είναι πατημένος. Δεν θέλετε να πάτε για γενική σασμάν; Βγάλτε το χέρι από το λεβιέ.

No. 3
Το σανιδώνετε με κρύο μοτέρ; Το ξέρετε ότι το λάδι του κινητήρα στραγγίζει στο κάτω μέρος και τα πρώτα λεπτά της λειτουργίας του το μοτέρ είναι στεγνό; Θα πηγαίνατε ποτέ με μοτέρ χωρίς λάδι; Σανίδα; Και όχι, οι υψηλές στροφές δεν ανεβάζουν ούτε τη θερμοκρασία πιο γρήγορα, ούτε ανεβάζουν το λάδι πιο σύντομα. Απλά βάζουν τα μέταλλα να τρίβονται μεταξύ τους, όταν είναι κρύα και με τις μεγαλύτερες ανοχές λόγω συστολής, μετατρέποντας το μοτέρ σας σε γρέζι. Αφήστε το μοτέρ ένα λεπτό να κυκλοφορήσει το λάδι και μετά το ζορίζετε λίγο.

No. 2
Είναι το λαμπάκι του καυσίμου μονίμως αναμμένο; Εντάξει, δεν είναι εύκολο να έχετε το ντεπόζιτο γεμάτο, όταν τα οικονομικά είναι ζόρικα και τα καύσιμα ακριβά. Μπορείτε όμως να το γεμίσετε μία φορά και να ξαναβάζετε όταν φτάνει στη μέση. Έτσι έχετε πάντα καύσιμο, και δεν αφήνετε την αντλία στεγνή. Πολλές αντλίες καυσίμου ψύχονται μένοντας βυθισμένες στο καύσιμο. Όταν η στάθμη είναι μονίμως χαμηλή απλά ζορίζετε την αντλία και φέρνεται μια πιθανή αντικατάστασή της πιο κοντά. Κρατάτε το ντεπόζιτο μισό.

No. 1
Αλλάζετε από νεκρά σε πρώτη, ή πρώτη σε νεκρά εν κινήσει; Εντάξει, το καινούργιο σας αυτοκίνητο έχει συγχρονιζέ όπισθεν και έχει πλάκα να την κουμπώνετε εν κινήσει, όμως μη νομίζετε ότι του αρέσει κιόλας. Αν δεν έχει καν συχρονιζέ, το ακούτε να «φωνάζει» κάθε φορά που αλέθετε τα γρανάζια προσπαθώντας να αλλάξετε από όπισθεν σε πρώτη χωρίς να έχετε σταματήσει τελείως. Σταματήστε. Τελείως, τότε αλλάξτε. Αλλιώς θα αλλάξετε κιβώτιο ή ημιαξόνιο, ότι σπάσει πρώτο.

Ποιες από αυτές τις κακές συνήθειες έχετε; Και πόσο πείθεστε να τις σταματήσετε για να σώσετε το αυτοκίνητό σας;

Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/pr...#ixzz4ZgXAqkpj
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-02-17, 12:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα! να συμπληρωσω και κατι αλλο που το ειδα και ακουσα στην Toyota!
ηταν μια κυρια που τσακωνοταν επειδη λεει χαλαγε ο δισκος συμπλεκτη καθε 20.000χλμ περιπου πανω κατω.
Τελικα με τα λιγα και τα πολλα αφηνε το αριστερο ποδι της να ξεκουραζετε πανω στο πενταλ!!!!
οποτε και αυτο, αν δεν εχει σημειο το αμαξι μας να ξεκουραζουμε το ποδι μας ΔΕΝ το κανουμε πανω σε κανενα πενταλ ειδικα στου συμπλέκτη γιατι τον κανουμε να πατιναρει και θα κανει λιγα χλμ!!!

Φανη δεν εγραψες και τα αλλα ομως!

Πέντε
Κατεβαίνετε τις κατηφόρες με φρένα; Λογικό είναι στον κατήφορο να θέλετε να ελέγξετε την ταχύτητα και φυσικό είναι να πατάτε το φρένο σε όλη τη διάρκεια της κατάβασης, δεν είναι όμως και ότι καλύτερο για το αυτοκίνητο. Τα φρένα υπερθερμαίνονται και οι δίσκοι σκεβρώνουν, ενώ αν βράσουν και τα υγρά δεν θα έχετε φρένα αμέσως μετά. Απλά κατεβάστε μία ταχύτητα και αφήστε την συμπίεση του κινητήρα να φρενάρει φυσικά το αυτοκίνητο, σώζοντας τα φρένα σας.

Τέσσερα
Κουβαλάτε πολλή σαβούρα στο αυτοκίνητο; Είναι ακόμη η ομπρέλα θαλάσσης στο πόρτη μπαγκάζ μαζί με εκείνη τη τσάντα του Ικέα γεμάτη βιβλία για δώρο ή παπούτσια για πέταμα; Όχι μόνο προσθέτετε βάρος στο αυτοκίνητο, αλλά επιβαρύνετε και όλα τα συστήματα, μετάδοση, ανάρτηση, φρένα. Φυσικά καίτε περισσότερο καύσιμο αλλά και γεμίζετε με σκόνη τους αεραγωγούς αποδυναμώνοντας την λειτουργία του κλιματισμού που έτσι χρησιμοποιείτε περισσότερο. Αδειάστε το αυτοκίνητο και αφήστε μόνο τα απαραίτητα.

Τρία
Κρατάτε το αυτοκίνητο στο μποτιλιάρισμα με το συμπλέκτη; Που να αλλάζεις τώρα πρώτη-νεκρά και ξανά πρώτη. Βάζεις την πρώτη και περιμένεις με τον συμπλέκτη πατημένο να τσουλήσεις λίγο, όσο σου επιτρέπει η κυκλοφορία. Το πατινάρισμα πάει σύννεφο κάνοντας τη ζωή του δίσκου και του πλατό δύσκολη, φέρνοντας την αντικατάστασή τους, κοντά 400 ευρώ πιο σύντομα. Βάλτε νεκρά, και μην κουράζετε τον συμπλέκτη, κουράστε το πόδι σας.

Δύο
Το σανιδώνετε στο φανάρι; Εντάξει, έχει την πλάκα του, όμως η εκκίνηση αγωνιστικού τύπου, εκτός ότι καίει απίστευτο καύσιμο, φέρνει όλα τα συστήματα στο όριό τους, απότομα, συγχρόνως και άσκοπα. Αν βάλεις και το φρενάρισμα στο τέλος, τότε έχεις ζορίσει κάθε μηχανικό μέρος του αυτοκινήτου. Αν θέλεις επιτάχυνση, άνοιξε το γκάζι εν κινήσει, όχι από στάση.

Ένα
Αφήνετε το αυτοκίνητο παρκαρισμένο με ταχύτητα; Πολλοί τραβάτε και χειρόφρενο, αφού όμως όλο το βάρος έχει πέσει στο κιβώτιο. Γιατί; Γιατί ενώ μπορείς να αφήσεις τα 1500 κιλά του αυτοκινήτου να τα ελέγξουν τα φρένα, όπως κάνουν πάντα, τα αφήνεις να στέκονται στο δόντι ενός γραναζιού μικρότερου από το μικρό σου νύχι. Έτσι μάθαμε στη σχολή οδηγών, είναι όμως πολύ κακή συνήθεια. Αν χιονίζει και θες διπλή εξασφάλιση, άσε το αυτοκίνητο στο χειρόφρενο και μετά βάλε ταχύτητα. Ακόμη καλύτερα, αν δεν υπάρχει άλλος λόγος, άστο στη νεκρά.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/pr...#ixzz4Zgv9sNba

Αυτο το Ενα διαφωνω ΚΑΘΕΤΑ, μονο το χειροφρενο ΔΕΝ ειναι αρκετο εκτος αν εχουμε ροδες στραμενες προς πεζοδρομιο ή βαζουμε πετρες στις ροδες!!! εχω δει τα απειρα με μονο τραβηγμενο χειροφρενο! τρακαρισματα, αμαξια να φυγουν απεναντι σε κεντρικους δρομους, αμαξι κολλημενο στο δικο μου, αμαξι κολλημενο κατω απο φορτηγο κτλ. Και ολα επειδη το χειροφρενο ειτε δεν επιανε καλα, ειτε δεν το ειχαν τραβηξει τερμα.
Με την αναποδη ταχυτητα ποτε δεν φευγει, ΔΕΝ βαζουμε ΜΟΝΟ ταχυτητα, απλα το κανουμε ΓΙΑ ασφαλεια!!! φανταζομαι απο το να γινει τρακαρισμα ή σοβαρο ατυχημα προτιμοτερο θα ειναι να ζοριστει λιγο μια ταχυτητα. Μιλαω για ανηφορες και κατηφορες.

το πεντε αυτο που εγραψα το εκανα και εγω σε βουνα και εσκισα τα φρενα, πιστευα οτι ζοριζεται το σασμαν-μοτερ γιαυτο.
Αλλα τελικα τα φρενα την ακουνε πολυ γρηγορα. Οποτε εχει δικιο το αρθρο.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-02-17 στις 12:28.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 01-03-17, 14:02
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Κακή συνήθεια Νο11.

Να βάζεις και τη γυναίκα στο αμάξι και να σου ζαλίζει τα μυαλά με την γκρίνια και τις παράλογες απαιτήσεις της σε τέτοιο σημείο που να κοπανάς το κεφάλι σου στο τιμόνι και στο ταμπλό καθώς σανιδώνεις το γκάζι με στόχο τον κοντινότερο τοίχο ώστε να απαλλαχτείς από την μοίρα σου.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 01-03-17, 14:47
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.500
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
Cool

12 .


και συνεχιζουμε μεχρι το 100.000
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 03-03-17, 21:59
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Ένα
Αφήνετε το αυτοκίνητο παρκαρισμένο με ταχύτητα; Πολλοί τραβάτε και χειρόφρενο, αφού όμως όλο το βάρος έχει πέσει στο κιβώτιο. Γιατί; Γιατί ενώ μπορείς να αφήσεις τα 1500 κιλά του αυτοκινήτου να τα ελέγξουν τα φρένα, όπως κάνουν πάντα, τα αφήνεις να στέκονται στο δόντι ενός γραναζιού μικρότερου από το μικρό σου νύχι. Έτσι μάθαμε στη σχολή οδηγών, είναι όμως πολύ κακή συνήθεια. Αν χιονίζει και θες διπλή εξασφάλιση, άσε το αυτοκίνητο στο χειρόφρενο και μετά βάλε ταχύτητα. Ακόμη καλύτερα, αν δεν υπάρχει άλλος λόγος, άστο στη νεκρά.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/pr...#ixzz4Zgv9sNba

Αυτο το Ενα διαφωνω ΚΑΘΕΤΑ, μονο το χειροφρενο ΔΕΝ ειναι αρκετο εκτος αν εχουμε ροδες στραμενες προς πεζοδρομιο ή βαζουμε πετρες στις ροδες!!! εχω δει τα απειρα με μονο τραβηγμενο χειροφρενο! τρακαρισματα, αμαξια να φυγουν απεναντι σε κεντρικους δρομους, αμαξι κολλημενο στο δικο μου, αμαξι κολλημενο κατω απο φορτηγο κτλ. Και ολα επειδη το χειροφρενο ειτε δεν επιανε καλα, ειτε δεν το ειχαν τραβηξει τερμα.
Με την αναποδη ταχυτητα ποτε δεν φευγει, ΔΕΝ βαζουμε ΜΟΝΟ ταχυτητα, απλα το κανουμε ΓΙΑ ασφαλεια!!! φανταζομαι απο το να γινει τρακαρισμα ή σοβαρο ατυχημα προτιμοτερο θα ειναι να ζοριστει λιγο μια ταχυτητα. Μιλαω για ανηφορες και κατηφορες.
Αυτό πρέπει να το δει νέος οδηγούς που κόπηκε στο τέλος της πρώτης εξέτασης οδήγησης, γιατί κατέβηκε βάζοντας μόνο χειρόφρενο και όχι 1η ταχύτητα!

Ταχύτητα έχει νόημα να μην βάζουν π.χ. οι Γάλλοι στο Παρίσι που παίζουν συγκρουόμενα με τα ήδη παρκαρισμένα για να ανοίξουν χώρο να παρκάρουν.

Αν πάντως εννοεί ακριβώς ότι γράφει στο "Πολλοί τραβάτε και χειρόφρενο, αφού όμως όλο το βάρος έχει πέσει στο κιβώτιο.", τότε δεν θα έχει πρόβλημα να βάζει πρώτα χειρόφρενο, να σβήνει τη μηχανή και μετά να αφήνει το συμπλέκτη, που υποθέτω κάνουμε οι περισσότεροι.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 04-03-17, 16:33
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, εγω οταν σβηνω την μηχανη το κανω με νεκρα, δεν το κανω με πατημενο τον συμπλεκτη! ποιος ο λογος? μετα βαζω την ταχυτητα που θελω εφοσον εχω σβησει μοτερ.
Θεωρω οτι με το 1ο ζοριζει συμπλεκτη και δεν βλεπω τον λογο.
Το αρθρο λεει ξεκαθαρα το οτι δεν χρειαζεται να βαζεις ταχυτητα και λεει μονο κατι για το χιονι, αν θες λεει διπλη εξασφαλιση κτλ, οποτε προφανως δεν το προτεινει για παντα να βαζουμε και ταχυτητα! πραγμα που ειναι 100% λαθος, εκτος αμα παρκαρουμε σε σημεια που ειναι 100% ευθειες που και παλι μπορει να μην πιανει καλα, να μην το βαλαμε καλα κτλ και το αμαξι μας να παει να κολλησει στο μπροστα, το εχω δει και σε σημεια που θεωρητικα ειναι ευθεια με το ματι, αλλα το αμαξι τσουλαει!
Ας ερθει αυτος να παρκαρει Κυψελη και ειδικα εδω που ειμαι εγω ψηλα, χωρις να βαλει ταχυτητα να δουμε που θα βρει το αμαξι του οταν θα παει να το παρει!!!
απλα τραβας ΠΡΩΤΑ χειροφρενο και μετα βαζεις ταχυτητα και οχι το αναποδο για να μην ζοριζεις τα γραναζια της εκαστοτε ταχυτητας, πρωτης ή οπιστεν αναλογα προς τα που εχεις παρκαρει.
Ακριβως αυτος ειναι και ο λογος που ΠΟΤΕ δεν εχω βαλει turbo timer και δεν μπορω κιολας, οτι παντα ειμαι παρκαρισμενος με ταχυτητα μεσα...
στο εξοχικο βεβαια που παρκαρω μεσα στην αυλη και ειναι αλφαδι ευθεια 100% εκει εννοειτε οτι ειμαι μονο με νεκρα και χειροφρενο.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 04-03-17 στις 16:39.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 04-03-17, 23:51
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, εγω οταν σβηνω την μηχανη το κανω με νεκρα, δεν το κανω με πατημενο τον συμπλεκτη! ποιος ο λογος? μετα βαζω την ταχυτητα που θελω εφοσον εχω σβησει μοτερ.
Θεωρω οτι με το 1ο ζοριζει συμπλεκτη και δεν βλεπω τον λογο.
Όποτε ακινητοποιείς το αυτοκίνητο βρίσκεσαι με το συμπλέκτη πατημένο.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 05-03-17, 10:09
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Όποτε ακινητοποιείς το αυτοκίνητο βρίσκεσαι με το συμπλέκτη πατημένο.
μιλαμε για παρκαρισμα, οχι δεν βρισκεσαι με συμπλεκτη πατημενο, το κανεις μονο για να αλλαζεις ταχυτητα. Γιατι οταν σταματας καπου βαριεσαι να βαλεις νεκρα και τον κρατας πατημενο? δεν καταλαβαινω τι εννοεις!
εγω τον παταω μονο για να αλλαζω ταχυτητα ποτε δεν τον κραταω πατημενο! αν θελω να ειμαι καπου σταματημενος βαζω νεκρα.
Και αν το παρκαρω για να φυγω απο το αμαξι τοτε βαζω ΠΡΩΤΑ νεκρα, τραβαω χειροφρενο, σβηνω μοτερ και ΜΕΤΑ βαζω ταχυτητα οπιστεν ή πρωτη αναλογα προς τα που γερνει το αμαξι μπροστα ή πισω.
Πατημενος συμπλεκτης χωρις λογο σημαινει προωρη και γρηγορη φθορα δισκου και ειδικα του πλατο (αν δεν το πατιναρουμε).
Αν καποιος εχει συνηθισει για καποιο λογο να κραταει πατημενο τον συμπλεκτη για να σβηνει μοτερ ή σε φαναρια ή δεν ξερω εγω τι αλλο δεν σημαινει οτι ειναι και το σωστο.
Τον συμπλεκτη τον παταμε ΜΟΝΟ για αλλαγες ταχυτητων για τιποτα αλλο.

Επισης πολλες φορες που περιμενουμε καπου με κινηση να περασουμε πχ ειμαστε σε ενα ΣΤΟΠ και δεν μας αφηνει κανεις, πρεπει και εκει να βαζουμε νεκρα αν ειναι για ωρα, γιατι συνηθως ολοι ειμαστε με συμπλεκτη πατημενο και το πατιναρουμε για να κανουμε βηματακια, απλα σεκς στον δισκο κανουμε.....ειμαστε με νεκρα και οταν δουμε κενο γρηγορα 1η και βουρ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-03-17 στις 10:19.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μεταχειρισμενο Auris ~ κάποιες διευκρινήσεις sphinxgr TOYOTA AURIS 1 22-11-15 21:34
ΚΟΚ αυτός που ισχύει σήμερα . Fanis Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 26-04-10 10:02
Κάποιες στιγμές δεν πέρνει μπρος ο κινητήρας abozas ΦΟΡΟΥΜ 15 12-01-10 10:56
Αχ αυτές οι αναρτήσεις... THEMIS TOYOTA COROLLA 111(G6) 20 27-09-09 20:30



Page generated in 0,17355609 seconds (84,12% PHP - 15,88% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)