Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
  #1  
Παλιά 27-10-16, 11:43
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 818
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ

Έχει παρατηρηθεί σε πολλά αυτοκίνητα Ε-110 και 111 (κυρίως μετά από επισκευή), διαρροή ελαίου από την τσιμούχα στροφάλου και μάλιστα, από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα!! Παραδέχεται και η αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα, ότι η συγκεκριμένη τσιμούχα αποτελεί ελαττωματικό ανταλλακτικό!
Γνωρίζει κανείς, κάτι επί του θέματος?
Άλλαξε ο κωδικός ανταλλακτικού?
Υπάρχει κάτι εναλλακτικό στο εμπόριο?
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 27-10-16, 12:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημερα! το ιδιο προβλημα εχω και εγω! υποτιθεται οτι την αλλαξα σε εναν μηχανικο μαζι με αλλες εργασιες κοντα στην δουλεια μου. Στην αρχη δεν εχανα ουτε σταγονα! μετα απο μερικες χιλιαδες χλμ περιπου μισο χρονο νομιζω αρχισε να σταζει και τωρα εχει γινει χειροτερο.
Οχι δεν εχει αλλαξει κωδικος εδω και πολλα χρονια, ολα αυτα τα μοτερ τα 4Ε εχουν την ιδια και το 4EFTE.
Μαλιστα καποιος μου ειπε οτι η φλατζα στροφαλου ειναι ιδια με του εκκεντροφορου αυτη που εχει το γραναζι του ιμαντα χρονισμου δλδ, εγω που τις τσεκαρα χερι χερι γιατι εβγαλα απο το παλιο μοτερ για εκμαθηση ειδα οτι του στροφαλου στο κεντρο απο μεσα εχει κατι σαν ενα μικρο ελατηριο τυλιγμενο γυρω της εσωτερικα ενω του εκκεντροφου δεν εχει. Μπορει να κανει σαν μεγεθος.
Επισης να τονισω οταν αλλαζουμε φλαντζα στροφαλου επειδη πρεπει να βγει η αντλια λαδιου καλο ειναι να αλλαχτει το λαστιχο το δικο της στον αξονα της καθως και το λαστιχο oring που εχει γυρω της στο πισω μερος της.
Μερικοι βαζουν εκει και φλατζοκολλα αν και κανονικα δεν θελει, οπως επισης επειδη πρεπει να βγει το καρτερ βαζουμε και σε αυτο.
Δεν ειναι δλδ 100% σιγουρο οτι η διαρροη ειναι απο φλαντζα στροφαλου αν δεν την δουμε, μπορει να ειναι απο φλατζοκολλα καρτερ ή μια απο τις 2 φλαντζες στην αντλια λαδιου!!!
οταν ομως κανεις τον κοπο κανεις ολα τα παραπανω!
γιατι για να βγουν αυτα βγαζεις ιμαντα χρονισμου και την τροχαλια αλλα και το γραναζι του ιμαντα χρονισμου που εχει στο τελος του στροφαλοφορου αξονα.
Σε μερικες χιλιαδες χλμ θα τα κανω και εγω αυτα με την επομενη αλλαγη λαδιων και φιλτρου γιατι χανω λαδια απο εκει κατω.
Παμε συνοπτικα λοιπον.
1. Αλλαγη φλαντζας στροφαλου
2. Αλλαγη λαστιχου oring αντλιας λαδιου
3. Αλλαγη λαστιχου τσιμουχας αντλιας λαδιου (αξονας της)
4. Αλλαγη φλατζοκολλας στο καρτερ

Προσοχη! εχει τυχει σε μερικα μοτερ να χανει λαδι η τσιμουχα στον εκκεντροφορου χρονισμου ή η ταπα του 1ου και να γλυφουν στο πλαι στο μοτερ και να καταληγουν στο ιδιο σημειο δλδ στον στροφαλο στην ακρη.
Σε αυτη την περιπτωση ανοιγουμε καπακι μοτερ πανω αριστερα και προσεκτικα τσεκαρουμε.
Αν ειναι απο αυτα δεν θελει ΤΙΠΟΤΑ απο τα παραπανω!
θελει ομως να ανοιξουμε ψευδοκαπακο μοτερ για να πιασουμε κοντρα τον εκκεντροφορο να βγαλουμε την βιδα της τροχαλιας που εχει το ιμαντα χρονισμου και να βγει αυτος. Για το ψευδοκαπακο εννοειτε οτι αλλαζουμε την φλαντζα του γυρω γυρω (εχει καπου 18 ευρω στην Toyota).
Δεν ξερω αν πρεπει να βγει και απο κατω, αν πρεπει τοτε λυνουμε ολα τα πλαινα και την τροχαλια στροφαλου.
Προσοχη αν ειναι παλιος ο ιμαντας χρονισμου με πολλα χλμ θελει αντικατασταση!

Ολες τις φλαντζες που ειπα για στροφαλο και αντλια λαδιου (2 εδω) τα πηρα 20 ευρω γνησια Toyota.
Στο εμποριο ακουσα οτι εχει imitation ποιο φτηνα αλλα με ΤΙΠΟΤΑ δεν τα προτεινω!!!
Ολα τα ΓΝΗΣΙΑ τσιμουχια-φλαντζες ειναι MADE IN JAPAN.

LISSAS ειδα δεν εχεις μοτερ 4EFE δεν ξερω στο δικο σου αν ισχυουν τα παραπανω ουτε αν εχει ιδιες τιμες, κωδικους κτλ.
Οτι ειπα ισχυει για 4E μοτερια, δεν ξερω για αλλα.

Υ.Γ αν υπαρχει ενδιαφερον μπορω να ανεβασω και φωτος....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 29-10-16 στις 10:59.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 01-11-16, 08:00
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 818
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Οχι δεν εχει αλλαξει κωδικος εδω και πολλα χρονια, ολα αυτα τα μοτερ τα 4Ε εχουν την ιδια και το 4EFTE.

Μερικοι βαζουν εκει και φλατζοκολλα αν και κανονικα δεν θελει,

Ολα τα ΓΝΗΣΙΑ τσιμουχια-φλαντζες ειναι MADE IN JAPAN.

LISSAS ειδα δεν εχεις μοτερ 4EFE δεν ξερω στο δικο σου αν ισχυουν τα παραπανω ουτε αν εχει ιδιες τιμες, κωδικους κτλ.
Οτι ειπα ισχυει για 4E μοτερια, δεν ξερω για αλλα.
Νικηφόρε ευχαριστώ για το αναλυτικό post. Xαρά στην υπομονή σου!!!
To ότι το έχει παραδεχτεί η ΤΟΥΟΤΑ, σημαίνει ότι μάλλον έχουν κάνει "μ@λ@κί@" και έχουν αλλάξει τον" fashon κατασκευαστή" τσιμουχών, ακόμα και αν δεν έχουν αλλάξει τον κωδικό του ανταλλακτικού.
Το χειρότερο είναι ότι πρέπει να ξανακατέβει το σασμάν, να βγει το δίσκο-πλατό κλπ. Δλδ, κόστος επισκευής και κόστος (ξανά) ευθυγράμμισης. Και το αποτέλεσμα...αμφίβολο με αυτό το ανταλλακτικό!!!!!!!!!!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 01-11-16, 08:19
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, πωπω σορρυ ρε συ δεν εκανα την ποιο σημαντικη διευκρινηση!!!!
εγω μιλουσα για την αριστερη πλευρα οπως βλεπουμε το μοτερ γιατι απο εκει χανω!!! γιαυτο ειπα για ιμαντα χρονισμου, αντλια λαδιου κτλ.
Εσυ εχεις προβλημα με την μεγαλη τσιμουχα στα δεξια δλδ πισω απο το βολαν??? γιατι ναι απο εκει πρεπει να κατεβει σασμαν και να βγει και το βολαν απο τον στροφαλοφορο αξονα.
Μεγαλο μανικι τοτε! γιατι αμα μπεις στην διαδικασια καλο ειναι αν εχει πολλα χλμ ο συμπλεκτης να αλλαξεις και δισκο-πλατο-ρουλεμαν-βαλβολινες.
Eδω φωτο της τσιμουχας απο την πλευρα σασμαν σε καποιο 4Ε μοτερ μαλλον http://scontent.cdninstagram.com/t51...OA%3D%3D.2
και εδω αυτη που ελεγα απο την αριστερη πλευρα http://s169.photobucket.com/user/adv...r_gap.jpg.html στο κεντρο ειναι η τσιμουχα στροφαλου και λιγο ποιο πανω δεξια ειναι το oring λαστιχο της αντλιας λαδιου.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 01-11-16 στις 08:24.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 16-01-17, 18:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπερα! το Σαββατο αλλαξα τελικα τις τσιμουχες στροφαλου και τις κοντινες της αντλιας λαδιου την μπροστινη και το oring απο πισω γιατι μου ειχαν δημιουργησει μαζι με του εκκεντροφορου που τελικα απο λαθος κωδικο δεν μας εκανε και βαλαμε την ιδια με φλατζοκολλα, αλλα και το οτι δεν ειχα σφιξει αρκετα το ψευδοκαπακο οταν αλλαξα την φλατζα του, τεραστιο προβλημα διαρροης λαδιων!!! οπου το παρκαρα μολις επιασαν τα κρυα γινοταν κατω μια λιμνη λαδιου!!!
τελικα το μεγαλυτερο προβλημα ηταν στο oring λαστιχο στην αντλια λαδιου που ηταν διαλυμενο εντελως και ολα τα αλλα ειχαν γινει λες και ειναι απο πλαστικο PVC!!! εντελως ακαμπτα!
μπηκε φυσικα και νεα φλατζοκολλα στο καρτερ, επισης αλλαχτηκε η πισω βαση μηχανης γιατι ειχε κοπει το λαστιχο μερικως αλλα αρκετα.
Τον ιμαντα χρονισμου επειδη εχει 35000χλμ δεν τον αλλαξα ηταν σε αριστη κατασταση και οι ιμαντες οι απεξω ειχαν επισης λιγα.

Συνοπτικα η διαδικασια για οποιον ενδιαφερεται (μπορει να μην ειναι στην ιδια σειρα) :
1. Απομακρυνουμε την αντλια υδραυλικου και την δενουμε στο πλαι, δεν χρειαζεται αποσυνδεση της.
2. Βγαζουμε το πλαινο καπακι στο μοτερ και οτι αλλο εμποδιζει αυτο να βγει.
3. Χαλαρωνουμε το δυναμο για να βγει μετα ο ιμαντας του.
4. Παμε απο κατω τωρα, βγαζουμε τους πλαινους ιμαντες.
5. Βγαζουμε τον κομπρεσορα A/C και τον δενουμε καπου (δεν ειναι αναγκη να αποσυνδεθει απο τα σωληνακια).
6. Λυνουμε την γεφυρα απο κατω γιατι δεν μπορει να βγει το καρτερ.
7. Λυνουμε το downpipe ή μερος της εξατμισης που εμποδιζει το καρτερ να βγει.
8. Αδειαζουμε λαδια και βγαζουμε το φιλτρο λαδιου.
9. Λυνουμε το καρτερ στο τουρμπο εχει το σωληνακι επιστροφης λαδιου απο την τουρμπινα, το αποσυνδεουμε απο το μοτερ.
10. Αφαιρουμε την τροχαλια (δεν χρειαζεται εξολκεας, 2 κατσαβιδια αρκουν).
11. Λυνουμε το καπακι στο πλαι του μοτερ το κατω τωρα.
12. Αφαιρουμε τον ιμαντα χρονισμου και τις τροχαλιες, εννοειτε οτι εχουμ γυρισει στα σωστα σημεια την τροχαλια. (δεν τα ξερω αυτα καλα με τον χρονισμο να τα εξηγησω ειμαι ακομα στην εκμαθηση....:Ppp).
13. Αφαιρουμε την αντλια λαδιου.
14. Αφαιρουμε τα λαστιχα ολα, φλαντζα στροφαλου, στο κεντρο του αξονα της αντλιας λαδιου και το πισω απο αυτην το μεγαλο oring.
15. Oλα αυτα πρεπει να πλυθουν πολυ καλα και να καθαριστει καλα η φλατζοκολλα στο μοτερ απο κατω και στο καρτερ.
16. Εμεις στο μοτερ καθαριζουμε με καθαριστικο φρενων (σπρευ) στο πλαι τα παντα.
17. Επι την ευκαιρια που λειπει η γεφυρα αν χρειαζομαστε βασεις μηχανης την μπροστινη και την πισω τις αλλαζουμε. Ειδα την πισω και την πηραμε και την μπροστα δεν την ειδα, μετα ειχαν κλεισει τα μαγαζια και δεν την αλλαξα τωρα, θα το κανω αλλη στιγμη.
18. Σε περιπτωση που δουμε πως ειχαμε διαρροη και ψηλα οπως στην περιπτωση μου, βγαζουμε το ψευδοκαπακο, αλλαζουμε την φλατζα του, εγω απλα δεν το ειχα σφιξει αρκετα.
19. Μπορει επισης να υπαρχει διαρροη απο ταπα στον 1ο εκκεντροφο αξονα ή απο την τσιμουχα του 2ου. Επειδη μας ειχαν δωσει λαθος κωδικο λιγο ποιο μικρο δεν αλλαξαμε την τσιμουχα του, βαλαμε την ιδια με φλατζοκολλα και με την 1η ευκαιρια θα την αλλαξω.
Υποψην ειναι ιδια με την τσιμουχα στροφαλου.
Μετα ακολουθουμε την αναποδη διαδικασια.
Αν χρειαζεται νεος ιμαντας χρονισμου και τροχαλιες το κανουμε και αυτο, καθως και νεους πλαινους. Επισης νεο φιλτρο λαδιου και λαδια. Εγω αλλαξα και το σωληνακι επιστροφης λαδιου απο την τουρμπινα στο καρτερ.
Επισης καποιοι προηγουμενοι ειχαν σκισει 3 βιδες της γεφυρας μεγαλες, και περαστικαν οι τρυπες με κολαουζο και μπηκαν αλλες βιδες, γιατι ειχαν αρπαξει τα σπειρωματα τους!

Παραθετω μερικες φωτος, σορρυ για την ποιοτητα ειναι η μηχανη η αδιαβροχη της μαπας που εχω και ειχα ξεχασει να βαλω macro, επειδη ειχαμε πολυ δουλεια δεν εβγαλα πολλες φωτος.
Αυτη με τις κοκκινες φλατζοκολλες δεν ειναι δικια μου, την βαζω για να δουμε το πισω μερος της αντλιας λαδιου, αυτο στα δεξια ειναι η φλατζα στροφαλου απο την πλευρα του σασμαν.
Το παλιο μοτερ ειναι ενα παλιο στο εξοχικο 4EFE που το κανω διαφορα για λογους εκμαθησης-εξασκησης και δειχνω απο κοντα την τσιμουχα στροφαλοφορου και την ταπα στον 1ο.

Υ.Γ μετα θελει ευθυγραμμιση κανονικα, εμενα τελικα χανει αρκετα και δεν προλαβα ακομα να κανω....ο λογος ειναι επειδη βγηκε η γεφυρα.

https://www.japansparecenter.gr/anta...?s=90311-35013
ο κωδικος ειναι 90311-35013 και στο δικο μου μοτερ ειναι ιδια στροφαλου με εκκεντροφορου, εχει και imitation μονο 1 ευρω!!!!!
αλλα με αλλο υλικο, ποιος το εμπιστευεται μετα???
εδω εχει και made in UK https://www.onparts.gr/antallaktika/...?s=90311-35013

Τελικα λογω βιασυνης επειδη αρχισε να χανει λαδια η "τραυματισμενη" τσιμουχα εκκεντροφορου πηγα Toyota ειχε 13 ευρω, ειναι η ιδια τουλαχιστον στο μοτερ μου με του στροφαλου και ετσι την αναφερει η αποδειξη και ο κωδικος εχει αλλαξει και απο 90311-35013 εγινε 90311-35040.
Για να αλλαχτει δεν ειναι αναγκη να βγει το κατω πλαινο καπακι ή ο ιμαντας χρονισμου, μονο το πανω μερος και το γραναζι χρονισμου του εκκεντροφορου. Απλα χρονιζουμε το μοτερ στα σημεια που εχει πανω του ωστε να μην μας ξεφυγει μετα ο χρονισμος.
Τελικα την αλλαξαμε χτες και ολα καλα!
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  PTDC0042.JPG
Εμφανίσεις:  50
Μέγεθος:  220,5 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  PTDC0034.JPG
Εμφανίσεις:  45
Μέγεθος:  201,6 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  PTDC0018.JPG
Εμφανίσεις:  43
Μέγεθος:  156,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  PTDC0013.JPG
Εμφανίσεις:  49
Μέγεθος:  191,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20161001_121655.jpg
Εμφανίσεις:  33
Μέγεθος:  113,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160917_122408.jpg
Εμφανίσεις:  16
Μέγεθος:  101,0 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_2697.jpg
Εμφανίσεις:  23
Μέγεθος:  215,7 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-01-17 στις 05:37.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 08-02-17, 21:19
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 139
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 180
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικηφόρε καλησπέρα.

Στήν φωτογραφία που έβαλες http://www.corollaclub.com/forums/at...d= 1484583870 υπάρχει κόκκινη φλαντζόκολλα στην εσωτερική πλευρά της αντλίας λαδιού.
Επειδή ασχολήθηκες με την αντλία, η φλαντζόκολλα μπαίνει εκεί εργοστασιακά η αν επέμβεις ( π.χ για να αλλάξεις το O-RING ) θα πρέπει μετά να βάλεις?
Αν θελήσω να αλλάξω το O-RING στο πίσω μέρος της αντλίας μπορώ να αφαιρέσω μόνο το κομμάτι που φαίνεται στη φωτό χωρίς να βγάλω το κάρτερ? (κινητήρας 4Ε-FE).

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη costas.x : 08-02-17 στις 21:32.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 09-02-17, 06:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικηφόρε καλησπέρα.

Στήν φωτογραφία που έβαλες http://www.corollaclub.com/forums/at...d= 1484583870 υπάρχει κόκκινη φλαντζόκολλα στην εσωτερική πλευρά της αντλίας λαδιού.
Επειδή ασχολήθηκες με την αντλία, η φλαντζόκολλα μπαίνει εκεί εργοστασιακά η αν επέμβεις ( π.χ για να αλλάξεις το O-RING ) θα πρέπει μετά να βάλεις?
Αν θελήσω να αλλάξω το O-RING στο πίσω μέρος της αντλίας μπορώ να αφαιρέσω μόνο το κομμάτι που φαίνεται στη φωτό χωρίς να βγάλω το κάρτερ? (κινητήρας 4Ε-FE).
καλημερα, καταρχην τα καναμε μαζι με τον μηχανικο μου, τα δυσκολα αυτος και οχι μονος μου.
Η φωτο εκεινη δεν ειναι δικια μου, αλλα και ο δικος μου εκει εβαλε φλατζοκολλα, ειναι για ασφαλεια, αλλαζοντας τα λαστιχα ολα κανονικα δεν εχεις διαρροες. Αλλα αν γινει κατι για να μην χανει βαζεις και εκει, καλο και σωστο ειναι να μπει, οσο εψαξα και ειδα ολοι εχουν εκει. Δεν ξερω αν εργοστασιακα εχει ομως.
Ενω σε μια φωτο στο ιντερνετ http://i169.photobucket.com/albums/u.../cover_gap.jpg φαινεται να μην εχουν βγαλει το καρτερ αλλα ειχαν βγαλει την αντλια λαδιου, το δοκιμασα προσωπικα εγω ο ιδιος στο παλιο μου κουφαρι μοτερ που εχω στο εξοχικο και δεν εβγαινε με τιποτα!!!!
ο μηχανικος μου ειπε οτι δεν βγαινει, ισως αμα κοψεις την φλατζοκολλα που ενωνει την αντλια λαδιου με το καρτερ, αλλα σιγουρα θα πεσουν μεσα κομματακια και θα σου φραξουν το σουρωτηρι φιλτρο που εχει η αντλια λαδιου μεσα στο καρτερ! το σωστο ειναι να βγει.
Εμενα για παραδειγμα εκει που ενωνεται το φιλτρο σαν σουρωτηρι που ειναι στο μοτερ ειχε ενα λαστιχο oring και ειχε διαλυθει. δες http://i525.photobucket.com/albums/c.../oilpickup.jpg (τι εχει πανω????) αυτο πχ θελει πολυυυ καθαρισμα! Αυτο οταν δεν παταει καλα η αντλια λαδιου χανει πιεση, δλδ δεν ρουφαει καλα. Επισης επι της ευκαιριας λυνουμε το εξαρτημα αυτο και το καθαριζουμε πολυ καλα, οπως και εσωτερικα το καρτερ. Ολοι λενε να βγαινει σε αυτη την διαδικασια. Αν καποιος καταφερε κοβωντας με λεπιδα την φλατζοκολλα αναμεσα στο καρτερ και στην αντλια λαδιου δεν σημαινει οτι αυτο ειναι σωστο! μπορει να γινει ομως.

Υ.Γ σορρυ ξεχασα να βγαλω φωτο με το εσωτερικο φιλτρο σουρωτηρι της αντλιας λαδιου που παει σχεδον στον πατο του καρτερ.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 11-02-17, 09:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα! καλα η καντεμια που με δερνει δεν υπαρχει πουθενα.....
σημερα που εχω το αμαξι απεξω στην δουλεια βλεπω σταμπα λαδιων φρεσκια κατω! αρχικα νομιζα οτι ειναι βαλβολινη, αλλα τελικα ειναι πριν το σασμαν ποιο αριστερα λιγακι και τελικα επεσα απο κατω με φακο και ειναι οπως φαινεται αναμεσα στο σασμαν με το μοτερ!!! τι ειναι εκει? φυσικα η δεξια (την λεμε πισω) φλαντζα στροφαλου!
και πειτε μου οτι τωρα τα επαιξε και αυτη και χανει που προσφατα σχετικα αλλαξα σασμαν και σετ συμπλεκτη!!!
λογικο και επακολουθο ομως οταν ολα τα λαστιχα-τσιμουχες-φλαντζες στροφαλου αριστερα, μπροστα δλδ, τα 2 στην αντλια λαδιου αξονα της και απο πισω το oring, καθως και του εκκεντροφορου ολα εχαναν!
τα νευρα μου....
μερικες φωτος που την δειχνουν εχει εδω :
http://mearcat.blogspot.gr/2010_07_01_archive.html ωραιος ο τυπος btw 4ΕFTE σε mini cooper!!!!
http://2.bp.blogspot.com/_rP8rUqK1m3...0/IMG_2697.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_rP8rUqK1m3...0/IMG_2643.jpg
http://www.tuningdevelopments.co.uk/...za%204EFTE.jpg

σχεδια εδω http://www.toyodiy.com/parts/p_J_199...GMQY_1106.html
ειναι του 4EFTE.

O κωδικος της τσιμουχας στροφαλου (διπλα στο σασμαν) ειναι ιδιος του 4EFTE με του μαμα 4EFE και σε starlet ep91 και τα ep82 με 2Ε-Ε μοτερ επισης, συμφωνα παντα με το Toyodiy.
Υπαρχει και εδω ακομα και σε Imitation https://www.japansparecenter.gr/anta...?s=90311-75009
αλλα εννοειτε οτι τετοιο ανταλλακτικο το παιρνεις ΜΟΝΟ γνησιο που ειναι και made in Japan!

Eχω το παλιο μοτερ 4ΕFE για εκπαιδευτικους σκοπους στο εξοχικο, οποτε αμα παω και δεν εχει ψοφο και εχω και χρονο θα κανω μια δοκιμη πως αλλαζει η πισω τσιμουχα στροφαλου, ετσι για να ξερω δλδ.

Ερωτησεις τωρα, ποσο δυσκολο ειναι να αλλαχτει ξερει κανεις? προφανως θελει κατεβασμα σασμαν, τι αλλο θελει δεν ξερω, πχ θελει παλι ξηλωμα καρτερ? oπως το βλεπω ναι θελει κατεβασμα καρτερ http://i916.photobucket.com/albums/a...s/DSCN1765.jpg
αν το αφησω και γινει χειροτερη η διαρροη (αν ειναι απο εκει φυσικα) θα το σηκωσουμε πανω να δουμε, μπορει να πανε λαδια στον συμπλεκτη και να πατιναρω? αν πανε ο δισκος θελει αντικατασταση ή αμα στεγνωσει θα ειναι οκ?

σηκωσα και μια φωτο να δειτε, εκει που εχω τον κυκλο βγαζει απο το καπακι που ειναι διπλα απο το μοτερ αναμεσα στον συμπλεκτη στο κατω μερος και πασαλιβεται το ιδιο και σταζουν στην γεφυρα και μετα κατω.
Παντως οπως εχω δει παρα πολλα αμαξια τωρα με το κρυο χανουν λαδια, νερα κτλ, και αμα ζεστανει ο καιρος μετα σταματανε.
Αν ειναι μικρη η διαρροη μπορει να σταματησει κιολας. Με το κρυο συστελονται ολα δλδ μαζευουν και γιαυτο γινεται αυτο.
Ετσι και εγω ειχα καποιες διαρροες απο την αλλη πλευρα απο πριν, το καλοκαιρι 2016 δεν ειχε τιποτα σχεδον και με τα κρυα ειχα παρα πολλες, και αναγκαστικα να αλλαξω ολα τα λαστιχα!
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20170211_095018.jpg
Εμφανίσεις:  25
Μέγεθος:  100,5 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-02-17 στις 10:10.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 11-02-17, 11:06
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 139
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 180
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα.
Αν η διαρροή είναι στο σημείο που έχεις κυκλώσει στη φωτογραφία τότε χάνει απο την τσιμούχα στροφάλου. Στο σημείο εκείνο εχει μια τρυπούλα προφανως για να φεύγει το λάδι. Γιά να αλλάξεις την τσιμούχα εκτός του σασμάν νομίζω πρέπει να βγάλεις και το βολάν (αν θυμάμαι καλά γιατί έχει χρόνια που την άλλαξα). Πίσω απο το βολάν είναι το μεταλικό πλαίσιο που την κρατάει. Το κάρτερ δεν χρειάζεται να βγεί. Με τον συμπλέκτη δεν θα έχεις πρόβλημα για πατινάρισμα (τουλάχιστον σε μικρή διαρροή).
Επειδή είναι σημείο που είναι δύσκολα προσβάσιμο καλό θα είναι το βολάν να μαρκαριστεί ωστε να μπεί στη θέση απο όπου βγήκε, τα ανταλλακτικά να ειναι γνήσια, στις βίδες να γίνει σύσφιξη με ροπή, και στα πάσα να μπεί υγρό για ασφάλεια.
Ροπή σύσφιξης βολάν 9 kg
τσιμούχα 0,7 kg
Σασμάν οι επάνω βίδες 6,5 kg
οι μεσαίες βίδες 4,7 kg
οι κάτω βίδες 2,4 kg
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 11-02-17, 11:22
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
δε νομιζεις για το βολαν, χρειαζεται να βγει γιατι ειναι απο πισω.
για το καρτερ εισαι σιγουρος οτι δεν χρειαζεται να βγει?
τωρα που το λες, σκεφτομαι πως μπορεις να βγαλεις το λαστιχο απο μεσα, εξαλου και απο την αλλη πλευρα γινεται το ιδιο, ετσι βγαλαμε την τσιμουχα, απλα για να βγει η αντλια λαδιου επρεπε να βγει το καρτερ επειδη το ενα λαστιχο το oring ειναι στο πισω μερος της. Το λαστιχο που εχει στον αξονα της βγαινει απο μπροστα χωρις να χρειαζεται αφαιρεση και μια φωτο που βρηκα τσιμουχα στροφαλου απο την αλλη πλευρα και του αξονα της αντλιας λαδιου, αυτα τα 2 βγαινουν χωρις να κατεβει το καρτερ http://2.bp.blogspot.com/-bFQXmBAXRz...-Seals-Old.jpg
Καλο αυτο γλιτωνουμε αρκετη δουλεια αν δεν θελει αφαιρεση το καρτερ.
Θα το δοκιμασω οταν ξαναπαω εξοχικο στο παλιο μοτερ δοκιμων και θα δουμε αμα βγαινει ή οχι χωρις αφαιρεση του καρτερ!

πολυ καντεμια ομως ποτε ηταν που αλλαξα το σασμαν μπορουσαμε τοτε να το ειχαμε κανει! αλλα δεν ειχε χασει ποτε απο εκει!

αυτη ειναι λιγο αλλιωτικο το μοτερ ειναι 4Α αυτο http://i1204.photobucket.com/albums/...s/P1060537.jpg

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-02-17 στις 11:35.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πως αλλάζουμε τσιμουχάκια βαλβίδων χωρίς να βγει το cylinder head NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 21-06-17 16:48
Τσιμουχάκια Βαλβίδων dim_moy TOYOTA COROLLA E*101 37 12-04-16 20:09
Τσιμουχα ημιαξονιου turms ΦΟΡΟΥΜ 6 14-04-15 08:25
Λαδι Στην Τσιμουχα Του Μπουζι pwpwpali TOYOTA COROLLA 111(G6) 10 24-09-06 19:36



Page generated in 0,22532797 seconds (87,03% PHP - 12,97% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)