Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
4age ae92 - ηλεκτρικα φορτια - πτωση ρελαντι
  #1  
Παλιά 10-04-12, 12:53
DeathDealer Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
DeathDealer είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
4age ae92 - ηλεκτρικα φορτια - πτωση ρελαντι

καλησπερα παιδια,

ειμαι κατοχος ενος 4age 1600, οταν το αμαξι ειναι ζεστο δηλαδη εχει φτασει ρελαντι στις 800 στροφες ...και ειμαι για παραδειγμα μεσα στην κινηση (και πιθανον οταν ανοιγει η 2η σκαλα το βεντιλατερ) οι στροφες φτανουν τις 700 και νιωθω ενα μικρο - ελαχιστο τρεμουλο στο αμαξι.Οταν ξεκιναω βαζω πχ 1η υστερα 2α και σταματαω παλι σε φαναρι (και χωρις να πατησω φρενω) οι στροφες βυθιζονται γυρω στις 500 και υστερα παλι γυρω στις 700.Επειδη το εχω ψαξει αρκετα το θεμα εχω ακουσει διαφορα.Καποιο ξενοι μου αναφερανε για καποιο idle up diode στην καλωδιωση κατω απο τα πλαστικα του οδηγου περιπου.
Γνωριζει κανεις κατι για αυτο;

Σε εναν ηλεκτρολογο που το πηγα που εχει αμαξι ιδιο το απλο 1600 το sedan μου ειπε οτι απο την απωλεια των χρονων απο τα καλωδια και το δυναμο το κανει αυτο...και οτι το επομενο του 1990 πχ ειχε μια βαλβιδα η οποια ανεβαζε τις στροφες.

το αμαξι εχει ανακατασκευαστει προσφατα , με καθαρισμενα μπεκ, καινουρια σωληνακια σιλικονης κοντα στην πεταλουδα κτλ.Η μπαταρια που φοραω ειναι εργοστασιακη.

Οι γειωσεις ειχαν αντικατασταθει το 2009 με καλωδιο καθαρου χαλκου απο ηχεια.


Αν γνωριζει κανεις κατι ας βοηθησει
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-04-12, 13:21
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα! δεν γνωριζω απο το μοτερ σου αλλα μερικα πραγματα ειναι παρομοια και σε αλλους κινητηρες! αν εχεις ορεξη διαβασε εδω τι εχω γραψει ειναι αρκετα : http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=18283&page=6
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 10-04-12, 13:30
DeathDealer Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
DeathDealer είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το εχω ηδη διαβασει Νικηφορε μου .Δεν εχει καμμια σχεση με το προβλημα μου το οποιο προερχεται απο "ηλεκτρικα φορτια".
Σε εμας το ρελαντι ρυθμιζεται με ζεστο αμαξι και οταν το βεντιλατερ δεν λειτουργει στις 800 στροφες και τελος!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 10-04-12, 17:23
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DeathDealer Εμφάνιση μηνυμάτων
το εχω ηδη διαβασει Νικηφορε μου .Δεν εχει καμμια σχεση με το προβλημα μου το οποιο προερχεται απο "ηλεκτρικα φορτια".
Σε εμας το ρελαντι ρυθμιζεται με ζεστο αμαξι και οταν το βεντιλατερ δεν λειτουργει στις 800 στροφες και τελος!
Aν διαβασες το θεμα μου ακριβως τα ιδια ελεγα! δεν ελεγα για το βεντιλατερ αλλα και εγω με ηλεκτρικα φορτια στο ρελαντι ειχα το προβλημα!!! εξαιρεση αποτελουσε το A/C επειδη εχει βαλβιδα ρελαντι δικια του και ανεβαζει στροφες και το ηχοσυστημα που δεν καταλαβαινει τπτ επειδη εχω πυκνωτη, οτι αλλο ανοιγα ειδικα καλοριφερ και θερμανση πισω κρυσταλλου εριχνε τις στροφες πολυ χαμηλα και ετρεμε το αμαξι οπως λες και εσυ.
Το προβλημα λυθηκε αλλαζοντας ΔΥΝΑΜΟ!!!! απλα η ηλεκτρονικη του (αυτοματος μπαταριας) που ειναι μια πλακετα που εχει επανω του τα ειχε παιξει και ετσι ειχα αυτο το προβλημα. Πηγα σε εναν μαντρα στην Λιοσιων με 50 ευρω πηρα το σωστο του μοτερ γιατι ειχα το μαμα και αυτο ειναι περισσοτερα Α και τωρα κανενα προβλημα! να φανταστεις εβαλα συσκευη ηλεκτρολυσης υδρογονου και δουλευω 12-13Α με φωτα αναμενα xenon το πρωι κτλ και δεν εχω κανενα προβλημα. Μηπως το προβλημα ειναι το δυναμο σου???? προσεχε δεν εχει σημασια αν φορτιζει δλδ αν μετρας και βλεπεις 14 volts κτλ, οταν εχεις ηλεκτρικα φορτια πρεπει να δινει παραπανω ρευμα αν οχι εχει προβλημα η ηλεκτρονικη του και θελει αντικατασταση! εμενα στα φαναρια πριν επεφτε στα 12V!!! δλδ ΔΕΝ φορτιζε την μπαταρια! εγω εχω αναλογικο βολτομετρο μεσα και εβλεπα, αν δεν εχεις προφανως δεν το βλεπεις αυτο! επισης αλλαξα και καθαρισα την βαλβιδα ρελαντι (idle control valve) αλλα δεν εφταιγε αυτη οπως νομιζα αρχικα. Να τσεκαρεις και τον ιμαντα δυναμο σε τι κατασταση βρίσκεται καθως και αν ειναι σωστά τεντωμένος, μην ειναι χαλαρός δλδ.

Υ.Γ σορρυ το θεμα που σου εδειξα στην αρχη ηταν λαθος το σωστο θεμα που αφορα δυναμο και μπαταρια ειναι εδώ δες : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=15596

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 10-04-12 στις 17:29.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 10-04-12, 17:59
DeathDealer Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
DeathDealer είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Aν διαβασες το θεμα μου ακριβως τα ιδια ελεγα! δεν ελεγα για το βεντιλατερ αλλα και εγω με ηλεκτρικα φορτια στο ρελαντι ειχα το προβλημα!!! εξαιρεση αποτελουσε το A/C επειδη εχει βαλβιδα ρελαντι δικια του και ανεβαζει στροφες και το ηχοσυστημα που δεν καταλαβαινει τπτ επειδη εχω πυκνωτη, οτι αλλο ανοιγα ειδικα καλοριφερ και θερμανση πισω κρυσταλλου εριχνε τις στροφες πολυ χαμηλα και ετρεμε το αμαξι οπως λες και εσυ.
Το προβλημα λυθηκε αλλαζοντας ΔΥΝΑΜΟ!!!! απλα η ηλεκτρονικη του (αυτοματος μπαταριας) που ειναι μια πλακετα που εχει επανω του τα ειχε παιξει και ετσι ειχα αυτο το προβλημα. Πηγα σε εναν μαντρα στην Λιοσιων με 50 ευρω πηρα το σωστο του μοτερ γιατι ειχα το μαμα και αυτο ειναι περισσοτερα Α και τωρα κανενα προβλημα! να φανταστεις εβαλα συσκευη ηλεκτρολυσης υδρογονου και δουλευω 12-13Α με φωτα αναμενα xenon το πρωι κτλ και δεν εχω κανενα προβλημα. Μηπως το προβλημα ειναι το δυναμο σου???? προσεχε δεν εχει σημασια αν φορτιζει δλδ αν μετρας και βλεπεις 14 volts κτλ, οταν εχεις ηλεκτρικα φορτια πρεπει να δινει παραπανω ρευμα αν οχι εχει προβλημα η ηλεκτρονικη του και θελει αντικατασταση! εμενα στα φαναρια πριν επεφτε στα 12V!!! δλδ ΔΕΝ φορτιζε την μπαταρια! εγω εχω αναλογικο βολτομετρο μεσα και εβλεπα, αν δεν εχεις προφανως δεν το βλεπεις αυτο! επισης αλλαξα και καθαρισα την βαλβιδα ρελαντι (idle control valve) αλλα δεν εφταιγε αυτη οπως νομιζα αρχικα. Να τσεκαρεις και τον ιμαντα δυναμο σε τι κατασταση βρίσκεται καθως και αν ειναι σωστά τεντωμένος, μην ειναι χαλαρός δλδ.

Υ.Γ σορρυ το θεμα που σου εδειξα στην αρχη ηταν λαθος το σωστο θεμα που αφορα δυναμο και μπαταρια ειναι εδώ δες : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=15596

γεια σου νικηφορε ,

και ευχαριστω γι αυτα που γραφεις....εγω εχω κινητηρα 4age 16βαλβιδο δεν πρεπει να εχει βαλβιδα ρελαντι...αλλα vacuum switching πρεπει να ειναι της υποπιεσης...εχω οργανα μεσα στο καντραν αναλογικο voltομετρο και μου δειχνει οταν ειναι αναμενο το αμαξι ψηλα..το τερμα του ειναι 18 φανταζομαι γυρω στο 14...με ζεστο αμαξι μολις ηρθα σημερα και ρελαντι γυρω στις 700rpms μετρησα 13.88v οταν ανοιξα καλοριφερ και αλαρμ ετρεμε τ αμαξι και επεσε στο 13.20 κατι αν παρατηρησα σωστα .Η μπαταρια απ οτι βλεπω φορτιζει κτλ. αυτος ο αυτοματος που λες που να ξερω αν δουλευει σωστα η οχι...;
επισης θελω να συμπληρωσω οτι εμενα αρκει να ζεσταθει αρκετα και να φαω λιγο κινηση με τους βαθμους τους τωρα θερμοκρασιας....με το που παω να σταματησω και αφηνω το γκαζι βυθιση και γυρω στις 700 χωρις φορτια αλλα εχει ανοιξει ισως η 2η σκαλα βεντιλατερ

Υ.Γ. Ο ηλεκτρολογος που πηγα χτες και τα ειδε ολα αυτα...γιατι δεν μου ειπε για την ηλεκτρονικη του δυναμου που μου λες?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DeathDealer : 10-04-12 στις 18:05.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 10-04-12, 18:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ο ηλεκτρολογος που και εγω ειχα παει ηθελε να αφησω εκει το αμαξι να το δει και εμενα δεν το ειπε! διαβασα και εμαθα τι φταιει! εχω ολα τα βιβλια μηχανικων και ηλεκτρολογων κτλ. Αυτο δεν λεει κατι, αλλα οπως μου λες η ταση σου ειναι οκ εμενα εφτανε 12VOLTS!!!! δλδ ΔΕΝ φορτιζε καθολου την μπαταρια! και τοτε με τις βροχες που δουλευα υαλοκαθαριστιρες στο παρκαρισμα πχ πηγαινε και 11,5 και οι υαλοκαθαριστηρες επαιζαν σε slow motion!!!! αρα στο δικο σου προβλημα δεν πρεπει να ειναι το δυναμο, ενω στην δικη μου αυτο εφταιγε!
δες τα παρακατω σχεδια ειναι απο το Toyota EPC το προγραμμα της αντιπροσωπειας της Toyota, εχεις τετοια εξαρτηματα? βαλβιδα ρελαντι βλεπω....



Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 10-04-12, 13:58
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 851
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ποιο απο ολα τα 4age εχεις?ποια εκδοση εννοω..
Αποκλειετε να μην εχει και αυτο βαλβιδα ρελαντι , το ποιο πιθανον ειναι να θελει καθαρισμα αυτη η βαλβδιδα ποιανει μαυριλα μεσα της.
Και μενα το εκανε αυτο το 4e ομως και αλλαξα την βαλβιδα ρελαντι και εστρωσε.
Το τρεμουλο το νιωθεις γιατι ειναι οι κραδασμοι του κινητηρα που πηγαινει να σβησει και συντονιζει με το αμαξι.
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 10-04-12, 14:13
DeathDealer Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
DeathDealer είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate Εμφάνιση μηνυμάτων
ποιο απο ολα τα 4age εχεις?ποια εκδοση εννοω..
Αποκλειετε να μην εχει και αυτο βαλβιδα ρελαντι , το ποιο πιθανον ειναι να θελει καθαρισμα αυτη η βαλβδιδα ποιανει μαυριλα μεσα της.
Και μενα το εκανε αυτο το 4e ομως και αλλαξα την βαλβιδα ρελαντι και εστρωσε.
Το τρεμουλο το νιωθεις γιατι ειναι οι κραδασμοι του κινητηρα που πηγαινει να σβησει και συντονιζει με το αμαξι.
4age tvis 2η γενια 1988....

ναι οκ να μας πει καποιος συγκεκριμενα αν ξερει....γιατι και εγω γενικος αυτο που λες το ξερω.ευχαριστω
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 10-04-12, 14:22
Το avatar του χρήστη Pantelis
Pantelis Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2004
Μοντέλο: celica gt4 Starlet gt
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 601
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 312
Pantelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DeathDealer Εμφάνιση μηνυμάτων
4age tvis 2η γενια 1988....

ναι οκ να μας πει καποιος συγκεκριμενα αν ξερει....γιατι και εγω γενικος αυτο που λες το ξερω.ευχαριστω
λοιπον φιλε πριν κανα μηνα εβγλα και γω ταμαξι....γινοταν ακριβως το ιδιο 850 ρελαντι με το που επαιρνε το βεντιλατερ στιγμιαια πεφτανε ακομα και 300 και καπακια παλι πανω....το ιδιο και οταν αναβα τα ξενον αλλα δν επεφτε μεχρι 300 επεφτε μεχρι 600 και μετα παλι πανω...αυτο τις τρεις πρωτες μερες...ο μηχανικοσ μου τραβηξε μια γειωση κατευθειαν απο το μοτερ (4εφτε)πανω στο σασι και λιγο σπρευ επαφων το ποτενσιομετρο ..και ολα εστρωσαν κατευθειαν..το ακομα πιο κουλο ειναι οτι μετα απο καμια βδομαδα που πηγα να διορθωσουμε αβανς...εβγαλα το καλωδιο..και το αμαξι απο τοτε μου το χει ξανακανει αλλη μια φορα αλλα επεσε καμια κατοσταρια στροφες και διορθωσε παλι...και γενικα δν ξαναειχα προβλημα...
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 10-04-12, 14:42
DeathDealer Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
DeathDealer είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pantelis Εμφάνιση μηνυμάτων
λοιπον φιλε πριν κανα μηνα εβγλα και γω ταμαξι....γινοταν ακριβως το ιδιο 850 ρελαντι με το που επαιρνε το βεντιλατερ στιγμιαια πεφτανε ακομα και 300 και καπακια παλι πανω....το ιδιο και οταν αναβα τα ξενον αλλα δν επεφτε μεχρι 300 επεφτε μεχρι 600 και μετα παλι πανω...αυτο τις τρεις πρωτες μερες...ο μηχανικοσ μου τραβηξε μια γειωση κατευθειαν απο το μοτερ (4εφτε)πανω στο σασι και λιγο σπρευ επαφων το ποτενσιομετρο ..και ολα εστρωσαν κατευθειαν..το ακομα πιο κουλο ειναι οτι μετα απο καμια βδομαδα που πηγα να διορθωσουμε αβανς...εβγαλα το καλωδιο..και το αμαξι απο τοτε μου το χει ξανακανει αλλη μια φορα αλλα επεσε καμια κατοσταρια στροφες και διορθωσε παλι...και γενικα δν ξαναειχα προβλημα...
ενα καλωδιο δηλαδη.....σου αλλαξε εντελως την συμπεριφορα ως προς τα ηλεκτρικα φορτια;τι να σου πω;
Δεν πρεπει να ειναι αυτο σε εμενα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΤΩΣΗ ΤΑΣΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΦΩΤΩΝ ΙΩΣΗΦ SUPPORT 25 13-05-11 22:46
Ηλεκτρικα... th@nos SUPPORT 2 09-12-09 18:37
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΠΟ 4AGZE 16V ΣΕ 4ΑGE 16V MITSOS 4AGZE 16V 5 22-07-09 17:37
AE92 liftback με silvertop 4AGE μερικα προβληματακια.... SavvasKE35 4AGE 20v Levin 18 15-05-09 12:58
ρυθμηση ρελαντι 4age Δημητρης Παπ 4AGE 20v Levin 40 13-12-08 16:55



Page generated in 0,20044088 seconds (83,93% PHP - 16,07% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)