Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Σκέψεις και για ντίζελ
  #1  
Παλιά 17-02-11, 11:45
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 528
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Σκέψεις και για ντίζελ

Κίνητρα για υβριδικά αυτοκίνητα, καθώς και να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση εισηγείται το υπουργείο Μεταφορών. Διαβάστε πόσα κερδίζει ένας οδηγός με τον εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης

Με οικονομικά κίνητρα και φοροαπαλλαγές επιδιώκει το υπουργείο Μεταφορών να δελεάσει το καταναλωτικό κοινό απέναντι στην αγορά υβριδικού αυτοκινήτου, αλλά και προκειμένου να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση.
Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα του αρμόδιου υπουργείου Χάρη Τσιόκα στο ραδιοσταθμό "Βήμα 99,5", η πρόταση να δοθούν κίνητρα έχει ήδη υποβληθεί στο υπουργείο Οικονομικών.
«Έχουμε ήδη στείλει τις παρατηρήσεις μας στο υπουργείο Οικονομικών, το οποίο οικονομικά στηρίζει το πρόγραμμα», δήλωσε ο ίδιος.
Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι το υπουργείο Μεταφορών είναι θετικό και συμπλήρωσε:
«Είναι θέματα για τα οποία πλέον έχουν ωριμάσει αυτές οι απόψεις, στέκουν επιστημονικά και περιβαλλοντικά. Θέλω να ξέρετε ότι το υπουργείο Μεταφορών δεν είναι αρνητικό. Βεβαίως, τον πρώτο λόγο έχει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Εμείς δεν είμαστε αρνητικοί, όπως δεν ήμασταν με την απόσυρση. Το υπουργείο Μεταφορών βλέπει θετικά το θέμα της πετρελαιοκίνησης και ελπίζω τις επόμενες ημέρες να έχουμε εξελίξεις», πρόσθεσε ο ίδιος.
Να σημειωθεί μάλιστα ότι σε ένα βενζινοκίνητο 1600 κυβικών για να διανύσει 15.000 χιλιόμετρα, ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει για καύσιμα 1800 ευρώ, ενώ για το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο μοντέλο μόλις 1000 ευρώ.
Για τα ίδια χιλιόμετρα , με ένα βενζινοκίνητο 1100 κυβικών θα πληρώσουμε 1200 ευρώ, ενώ με ένα πετρελαιοκινητο 1300 κυβικών μόλις 720 ευρώ.
Στα οφέλη πρέπει να συνυπολογίσουμε και τα σέρβις, τα οποία είναι πιο αραιά για τα ντίζελ, ωστόσο τα μοντέλα με κινητήρες ντίζελ είναι ακριβότερα κατά περίπου 1500 ευρώ.

http://news247.gr/oikonomia/agora/al...wn.781182.html
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 17-02-11, 11:49
thomas620 Offline:
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: corolla g6
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
thomas620 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μακάρι!!!να πάρω επιτελους πετρελαιοκίνητο αμάξι!!!τόσα χρόνια το απαγορεύουν αδικα.
__________________

There's got to be just more to it than this
Or tell me why do we exist
I'd like to think that when I die
I'd get a chance another time
And to return and live again
Reincarnate, play the game
Again and again and again.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 17-02-11, 12:18
Marios50 Offline:
banned
 
Εγγραφή: 16-02-2010
Μοντέλο: Ε 111
Μηνύματα: 272
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Marios50 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αλλη μαγκιά το diesel....
Πριν μερικές μέρες κοιταγα ενα γερμανικο site (http://www.spritmonitor.de/en/) όπου μπορεις να φτιάξεις ένα προφίλ, και να βαζεις λίτρα και χλμ κάθε φορά που γεμίζεις το αμάξι, ωστε σε βάθος χρονου να βλέπεις τι κατανάλωση έχεις και πόσα χρήματα χαλάς.
Βλέποντας κάτι 2λιτρα diesel και τι κατανάλωση εχουν είναι να σε πιάνουν τα κλαματα με τη κω@#χωρα που ζούμε
2λιτρα με σχεδον 5λτ/100 κμ καταναλωση
Εντάξει για καγκουριές και κόντρες δεν κάνει το πετρέλαιο...
αλλά για μας τους γηραιότερους είναι μεγάλη οικονομία ρε γμτ!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 18-02-11, 16:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
πιστευω πως δεν λεει με τίποτα! 1ον θα πρεπει να αμάξια να είναι αποκλειστικά και μόνο με κινητήρες πετρελαίου, 2ον κανουν φασαρία σε σχέση με τους αντίστοιχους σε κυβικά βενζινοκινητήρες, 3ον δεν αποδίδουν καλά γιαυτό και ΟΛΟΙ έχουν turbo και παλι χελονάκια είναι, 4ον βγαζουν αρκετά καυσαέρια παραπάνω σε σχεση με τους βενζινοκινητηρες.
Τα καλά είναι πως 1ον θέλουμε δεν θέλουμε turbo θα έχουμε, και γιαυτό λέμε ότι δεν σκάει δεν πάει που εδω δεν ισχύει δυστυχώς, και 2ον οτι λειπουν αρκετά πραγματα μηχανικα όπως ότι δεν υπαρχουν μπουζι και σύστημα ανάφλεξης, καθώς στο πετρέλαιο εχουμε αυτανάφλεξη και έτσι έχουμε λιγότερα προβλήματα, θα μου πειτε εχει και turbo οποτε.....
Εγώ πιστεύω πως η χρυσή τομή είναι τα υβριδικα με βενζίνη και ηλεκτροκινητήρα αλλά ακόμα καλυτερη λύση το υγραέριο που μπαίνει σχεδόν παντού και έτσι δεν αλλάζουμε το αμάξι μας. Το πετρέλαιο πολυ ξεπερασμένο σαν καύσιμο με πολλά μειονεκτήματα και η διαφορά με την τιμή βενζίνης είναι μικρή. Δεν συμφέρει...αν επιτρεπεται θα είναι καλό για αυτους που εχουν φορτηγάκια με πετρελαιο.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-02-11, 20:58
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
πιστευω πως δεν λεει με τίποτα! 1ον θα πρεπει να αμάξια να είναι αποκλειστικά και μόνο με κινητήρες πετρελαίου, 2ον κανουν φασαρία σε σχέση με τους αντίστοιχους σε κυβικά βενζινοκινητήρες, 3ον δεν αποδίδουν καλά γιαυτό και ΟΛΟΙ έχουν turbo και παλι χελονάκια είναι, 4ον βγαζουν αρκετά καυσαέρια παραπάνω σε σχεση με τους βενζινοκινητηρες.
Τα καλά είναι πως 1ον θέλουμε δεν θέλουμε turbo θα έχουμε, και γιαυτό λέμε ότι δεν σκάει δεν πάει που εδω δεν ισχύει δυστυχώς, και 2ον οτι λειπουν αρκετά πραγματα μηχανικα όπως ότι δεν υπαρχουν μπουζι και σύστημα ανάφλεξης, καθώς στο πετρέλαιο εχουμε αυτανάφλεξη και έτσι έχουμε λιγότερα προβλήματα, θα μου πειτε εχει και turbo οποτε.....
Εγώ πιστεύω πως η χρυσή τομή είναι τα υβριδικα με βενζίνη και ηλεκτροκινητήρα αλλά ακόμα καλυτερη λύση το υγραέριο που μπαίνει σχεδόν παντού και έτσι δεν αλλάζουμε το αμάξι μας. Το πετρέλαιο πολυ ξεπερασμένο σαν καύσιμο με πολλά μειονεκτήματα και η διαφορά με την τιμή βενζίνης είναι μικρή. Δεν συμφέρει...αν επιτρεπεται θα είναι καλό για αυτους που εχουν φορτηγάκια με πετρελαιο.
Φίλε Νικηφόρε θα σε στεναχωρήσω και γω γιατί και γω θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδια!!!!

Τα σημερινά πετρελαιοκίνητα ΟΧΙ ΜΟΝΟ λενε αλλά κ#λ$λένε....!

Σε όλους τους τομείς είναι μπροστά απο τα βενζινοκίνητα είτε αυτό είναι επιδόσεις είτε κατανάλωση, είτε κοστος συντήρησης, είτε αξιοπιστία, είτε μακροζωία, ειτε..., ειτε..., ειτε...!!

Ενα πετρελαιοκινητο για να πουμε οτι καιει τα ιδια χρήματα σε καυσιμα με ενα που εχει βενζίνη τοτε πρεπει η τιμή του πετρελαιου να είναι σχεδον διπλάσια απο την τιμή της βενζίνης, πραγμα απίθανο. Το υγραέριο συμφέρει για την ώρα επειδη είναι φθηνο αλλα αν εξισωθεί με την βενζίνη (οπως ακουγεται) τοτε???? Τοτε παει γιατί ήδη ξέρουμε οτι με υγραέριο καίνει περισσότερα λίτρα στα 100 απ οτι με βενζίνη.

Το οτι έβαλες με ένα ΤΑΧΙ και κερδισες απλά εχω να σου πω οτι ο ταξιτζής σίγουρα δεν ηθελε να παίξει γιατί ειναι επαγγελματίας και δεν τον ενδιαφέρει να κερδίσει αλλα να κάψει οσο το δυνατόν λιγότερο! Αν ήθελε είναι σίγουρο οτι θα σε έσκιζε...!

Ο κουμπάρος μου έχει Grande PUNTO turbo diesel 1.200cc με 90 άλογα και 6αρι σασμαν.
Ξερεις τι κανει στα φανάρια κατι κομπρεσσορες και αυτοκίνητα πολλών χιλιάδων €??? - Απλά δεν τον βλέπουν!
Ξέρεις τι κατανάλωση έχει??? 4 με 5 λίτρα ανα 100χλμ εντος πόλης και κατεβαίνει στα 3,8 σε ταξίδι!!!
Και απο θόρυβο??? Δεν το καταλαβαίνεις!!

Και οπως είπαν ολοι οι άλλοι....τα diesel είναι λιγότερο ρυπογόνα απο τα βενζινοκίνητα. Μην το ψάχνεις αν εχουμε αδικο...όλη η Ευρώπη με πετρέλαια κυκλοφορεί εδώ και χρόνια, κάνε ενα ταξίδι στην Ευρώπη να το διαπιστώσεις...μονο εμεις είμαστε πολυυυυυ πίσω!

Κάποτε είχα διαβάσει οτι η ένωση (?) εφοπλιστών έκανε δωρεα ενα μεγάλο αριθμό ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ και τα έχουν παροπλισμένα γιατί δεν επιτρέπεται η κίνηση τους στην Αττική!!!

Ενας φίλος μου έμπορος αυτοκινήτων σταμάτησε πλεον να φέρνει βενζινοκίνητα. Αν δεις την βιτρίνα του σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εβαλε αυτοκόλλητα DIESEL στο παρμπριζ....ΤΕΛΟΣ λεει η βενζίνη...ΜΟΝΟ πετρελαιο πλεον!! Και πουλάει σαν τρελος!

Οπως λεει και ο φιλος μου ο tserkene. Και εμενα το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι DIESEL...
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-02-11, 21:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ολα αυτα που ειπες τα γνωρίζω πολλά χρόνια τώρα, στο σχολείο όταν πήγαινα έκανα τετοια πράγματα. Το μόνο όμως που διαφωνώ είναι οι επιδόσεις. Οι βενζινοκινητήρες είναι ΠΟΛΥ ποιο δυνατοί, άσχετα από τις κόντρες το κλασικό παράδειγμα είναι ο δικός μου με 1300cc σχεδον μαμα 150hp και ένα με πετρελαιο θέλει 2000cc για τα ίδια αλογα. Εξαλου οπως ξερουμε ολοι εδώ και δεκαετιες δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ κινητηρας πετρελαιου που να μην έχει turbo! Φυσικά εννοειτε ότι το πετρελαιο καιει λιγότερο και έχει περισσότερη μακροζωια όπως είπες και ειναι εντελώς φυσιολογικό αφου δουλεύουν με πολυ χαμηλότερη συμπίεση από τα βενζινοκινητα, καθώς δεν έχουν και σύστημα ανάφλεξης. Οσο για την ροπη εξαρτατε απο τα κυβικά, αλλά σε εκκινήσεις τα βενζινοκίνητα ειναι μπροστά. Στο θεμα των καυσαερίων μιλησα σε γενικές γραμμές και λαμβάνοντας υπόψην το καυσιμο. Σαν καύσιμο το πετρέλαιο στην καυση του ειναι περισσότερο ρυπογόνο από την βενζινη. Στα αμάξια όμως δεν πάει ακριβώς έτσι. Δεδομένου ότι ειναι turbo και εκμπεταλευονται τα καυσαέρια στην τελικη αν συγκρινουμε αμαξια ιδιων κυβικων (ανεξάρτητα ποσα αλογα είναι το καθένα) ακομα και αν έχουν διαφορές 100-200cc παραπανω ναι τα πετρελαιοκίνητα βγαζουν λιγότερους ρύπους. Δυστυχώς όμως λογω μκρής συμπίεσης και αυτανάφλεξης δεν κάνουν και πολύ καλή καύση, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα και την μείωση της υποδυναμης και την υποβοήθησή της με το γνωστό σε όλους μας turbo. Αν ψαξετε λιγο έχει αρκετά βιβλία για τις διαφορες βενζινοκινητηρων και πετρελαιοκινηρων.
Αυτό με το punto που λες ακρως υπερβολικό το θεωρώ, εκτός αν μιλάς για mersedes compresor που δεν πάνε βήμα, με το σταρλετ μαμα με 75 ατια τις περνουσα!!!
Για το θέμα με το υγραέριο δεν παίζει με την καμια να παει οσο η βενζίνη! ΠΑΝΤΑ θα έχει την μισή τιμή, το πετρελαιο αντιθέτως κοντεύει να την φτασει! τα αμάξια είναι ποιο οικονομικά σε κατανάλωση όπως είπες πριν αλλά αν η τιμη πετρελαιου ανέβει που θα γίνει σίγουρα? το υγραέριο πάντα θα συμφέρει περισσότερο από την πετρελαιοκίνηση και μη μιλήσω για τους μηδενικούς ρύπους! μάλιστα σε λίγο καιρό θα μπει στο παιχνίδι των καυσίμων και το φυσικό αέριο! ήδη έχω δει αμάξια (εταιριών) να κυκλοφορουν, έχω φωτος και στο αναλογο θέμα στο forum. Eξαλου περιμένει κανεις αν παρει πολύς κοσμος πετρελαιοκινητα η τιμή να μείνει έτσι? θα έρθουν αυξήσεις φωτιά! αυξανεται η ζήτηση? αυξανονται και οι τιμές!

Y.Γ o φίλος σου που λες πως πουλάει πετρελαιοκίνητα? αφού δεν έχουν επτραπεί ακόμα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-02-11 στις 21:18.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 18-02-11, 17:14
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 528
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Nikifore οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες

1. Ακούγονται ελάχιστα
2. Αποδίδουν πολύ καλά
3. Μολύνουν λιγότερο από αντίστοιχους βενζινοκινητήρες

Θες και ένα παράδειγμα; Rav4 2.0 vs Rav4 2.2. TD

Σου παραθέτω τα στοιχεία (σε παρένθεση θα είναι του diesel):

Μέγιστη ισχύς 158 (150 diesel)
Μέγιστη ροπή 198 (340 diesel)
Τελικήταχύτητα (χλμ. / ώρα) 185 (190 diesel)
0 - 100 χλμ. / ώρα (δευτ.) 10.5 (10.2 diesel)
Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, CO2 178 (159 diesel)
Θόρυβος (Οδηγία ΕΕ 70/157-1999/101/EC) 72.5db (70 diesel)
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 18-02-11, 17:42
Marios50 Offline:
banned
 
Εγγραφή: 16-02-2010
Μοντέλο: Ε 111
Μηνύματα: 272
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Marios50 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ενα παράδειγμα απο scoda octavia diesel μοντελα 2008 εως τωρα, 1600αρια και 1900αρια
με καταναλώσεις μεχρι 5 λτ

http://tiny.cc/1n2px
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 18-02-11, 19:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Το αθορυβοι είναι σχετικό, δεν είπα πως είναι τρακτερ, αλλά σαν βενζινοκινητήρες δεν είναι, για το θεμα πως αποδίδουν είναι λογικό αφού δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ χωρίς turbo!!! έχεις 3000cc turbο και έχει ίδια άλογα με το δικό μου το 4E-FTE που είναι 1300cc! δεν είπα ότι δεν πάνε, αλλά καμία σχέση δεν συγκρίνονται σε επιδόσεις με τους βενζινοκινητήρες, χωρίς turbo απλά δεν πήγαιναν και γιαυτό εδώ και 10ετιες είναι πλέον με turbo και μόνο, μην ξεχνάμε πως ειναι σε μεγάλους κυβισμους και ετσι εχουν και καλές ροπες! Για τους ρύπους δυσκολεύομαι να το πιστέψω, γιατί απλά οι πετρελαιοκινήρες είναι πολλά κυβικά, πως γίνεται να βγάζουν λίγα καυσαέρια, αλλά εδώ υπάρχει ένα αλλά. Για όσους δεν το ξέρουν οι κινητηρες με turbo βγαζουν λιγότερα καυσαέρια από τους αντίστοιχους ατμοσφαιρικούς και αυτό επειδή η turbina δουλευει με τα καυσαέρια, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση των ρύπων. Μάλιστα σε κάρτες καυσαερίων του 4Ε-FTE (σχεδόν μαμα με νέο καταλύτη) και του father το micra jive 1,0 του 1997 τα καυσαέρια είναι λιγότερα στο δικό μου. Τα ίδια και ακόμα με μεγαλύτερες διαφορές σε ατμοσφαιρικά αμάξια 1300cc που συγκρίναμε. Συνεπως μπορώ να πω πως αν υπολογίσουμε βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες μεγαλου κυβισμου όπως ειπες και εσύ 2,0 και 2,2 που εχουν διαφορά μικρή στον κυβισμό, τότε ναι συμφωνω πως είναι μειωμενοι οι ρύποι, αν πάμε σε λιγα κυβικά σε βενζινη και πολλα στο πετρελαιο τοτε εχει πολλους ρύπους όμως. Και παλι για μενα δεν λένε γιατι ειναι πολλα κυβικα και ειναι κατι παντελως αχρηστο για κινηση μεσα στην πολη! και γιατί απλά να μην βάλουμε υγραέριο στο ήδη υπάρχον αμάξι μας που έχει και την μισή τιμή της βενζίνης? και σίγουρα αν αυξηθούν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο το πετρέλαιο! ξερουμε τι λαμογια ειναι στο Ελλαδιστάν!

Για διαβαστε και εδώ σχετικά με τους ρυπους : http://activistis.gr/index.php?optio...-11&Itemid=173
και ένα παράδειγμα από πετρελαιοκινήρα σε BMW X3! http://www.off-road.gr/News-article-...de-thread.html

Υ.Γ καλα τα 1300cc diesel που τα είδαν???? οσα έχω δει εγω ποτέ είναι 1700cc+

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-02-11 στις 19:53.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 18-02-11, 20:02
Marios50 Offline:
banned
 
Εγγραφή: 16-02-2010
Μοντέλο: Ε 111
Μηνύματα: 272
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Marios50 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Nikifore υπάρχει smart diesel 800cc δεν είναι όλα 2λιτρα!
και fiat 1,3
και κάτι opel εχω δει με μικρους κινητηρες
μέχρι και το Augo το βγάζει με 1,4 diesel

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Marios50 : 18-02-11 στις 20:08.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Σκέψεις για αλλαγές στην Ε15 μου... Hagi TOYOTA COROLLA E15 32 16-01-10 00:04



Page generated in 0,26469398 seconds (86,16% PHP - 13,84% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:49.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)