Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4

CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 Ενα δωρακι για τους φιλους που ειναι κατοχοι και αυτοι μιας TOYOTA

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Εντυπώσεις Avensis 1.8 Prestige M/T
  #1  
Παλιά 08-07-10, 12:20
Το avatar του χρήστη T180
T180 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 20-10-2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
T180 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Smile Εντυπώσεις Avensis 1.8 Prestige M/T

Υστερα απο πολυ πολυ καιρο χαιρετω το forum.
Εδω και 14 μηνες και 17800 χιλιομετρα ειμαι κατοχος του εν λογω οχηματος.

Δεν θα κανω review, απλα θελω να πω μερικα πραγματα για το οχημα και ελπιζω να καλυψω ισως καποιες αποριες της κοινοτητας.

Απο που να ξεκινησω?

Εσωτερικο.

Ας ανοιξουμε τις βαριες και ασηκωτες μπροστινες πορτες του αυτοκινητου.
Εγω το εχω παρει με δερματα connoly επομενως θα μιλησω μονο για τα πλαστικα. Ολα τα πλαστικα του αυτοκινητου αν εξαιρεσεις αυτα που βρισκονται χαμηλα στις πορτες ειναι εξαιρετικα. Το υλικο ψηλα στην κονσολα (το μαλακο) ειναι εξαιρετικης ποιοτητας και σημειο αναφορας για την κατηγορια. Η εκδοση Prestige δινει μια επενδυση (απομιμηση) μπαμπου στη κεντρικη κονσολα. Χωρις να πω πολλα, ειναι ομορφο υλικο, και φαινεται ακριβο.

Μετα απο 18000 δεν τριζει. Η συναρμογη ειναι σε υψηλα επιπεδα. Η σχεδιαση του εσωτερικου δεν ειναι ομως ομορφη. Προσωπικα την θεωρω ευχαριστη, σοβαρη , αλλα τιποτα παραπανω. Με το που μπεις ομως σε κερδιζει με την στιβαροτητα της.

Ο πινακας οργανων ειναι ομορφος. Τα optitron ειναι αστερια. Αν ελειπε και ο πορτοκαλι φωτισμος θα ημουν ακομα πιο ευχαριστημενος.

Το δερματινο τιμονι, χαιρεσαι να το κρατας. Ειναι χοντρο, με ωραιο δερμα απεξω.. απολαυση. Σε χαμηλες ταχυτητες ειναι πουπουλο, αλλα σε ταχυτητες πανω απο 80χλμ/ωρα βαραινει σταδιακα, μεχρι σε σημειο που με cruising στην εθνικη και 160χλμ/ωρα νιωθεις οτι δεν σε κουναει τιποτα απο το δρομο.

Τα πενταλς δεν μου αρεσουν σε αισθηση. Ο συμπλεκτης πολυ μαλακος. Το φρενο θελει τσαρουχωμα για να κοκκαλωσει. Επισης ειναι πολυ ευαισθητο οταν τσουλωντας με πχ 5χλμ την ωρα πατησεις απαλα φρενο , αφησεις , ξαναπατησεις (απαλα). Τοτε κοκαλωνει.

Το γκαζι ευαισθητο στην αρχη της διαδρομης του. Δεν εχει νεκρη διαδρομη, ειναι αμεσο, αλλα σε δυσκολευει στο να ρυθμισεις την ταχυτητα του οχηματος σε κακοτραχαλο δρομο (με πρωτη ταχυτητα) η σε χωματοδρομο. Δηλαδη αν θες να κινηθεις με 10-15 χλμ/ω σταθερα θελει ποδι διαβητη (εγω δεν το χω).
Κατα τα αλλα ειναι μια χαρα γκαζι.

Οι αλλαγες ταχυτητων ειναι ολα τα λεφτα. Το κιβωτιο ειναι αστερι. Κουμπωνει για πλακα, βαζεις την ταχυτητα ετσι απλα, και νιωθεις μπηκε. Δεν γινεται να χασεις αλλαγη. Ειτε αλλαζεις στον κοφτη ειτε οδηγεις τσιλαριστα, η ταχυτητα απλα κουμπωνει πανευκολα, και με απολαυστικο τροπο. Οι διαγωνιες αλλαγες (2α σε 3η, 4η σε 5η) γινονται το ιδιο ευκολα με τις ισιες και με μια κινηση.

Το ηλεκτρικο χειροφρενο ειναι μια χαρα. Απλα δουλευει ως οφειλε. Βοηθαει πολυ στο να μην καταπονεις το συμπλεκτη σε ανηφορικο μποτιλιαρισμα. Η θεση του διακοπτη αν και λανθασμενη συνηθιζεται μια χαρα.

Η θεση οδηγησης με ικανοποιει. Τιποτα παραπανω ομως. Στα συν το μαξιλαρακι που φουσκωνει ξεφουσκωνει στη μεση του οδηγου. Δεν ειναι ουτε πολεμικη ουτε τιποτα. (για μενα τερμα κατω το καθισμα, ελαφρως αμβλεια γωνεια η πλατη και τερμα πανω και προς τα εξω το τιμονι). Ο συνοδηγος αναγκαζεται να κατσει ψηλα, και δυστυχως δεν ρυθμιζεται το καθισμα του. Η πλευρικη στηριξη των καθισματων ειναι για γελια, αλλα η ανεση που προσφερουν για σεμιναριο.

Πολυ μεγαλοι χωροι για τις διαστασεις του αυτοκινητου. Επιπεδο πατωμα. Ταξιδευεις με ανεση και αερα για τα κεφαλια. Και διμετρος ανθρωπος που καθεται πισω θα βολευτει.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη T180 : 08-07-10 στις 14:53.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Our Avensis 1.8 CVT Prestige Navi (2010) tsport192 CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 27 31-01-11 02:05
5ο TrackDay : Εντυπώσεις-Σχόλια-Φωτογραφίες sotoskap ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 72 31-10-10 10:47
AVENSIS greekman9 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 27-02-09 14:05
Corolla E15 Εντυπώσεις Fun2Drive TOYOTA COROLLA E15 61 15-08-08 15:20
φώτο/σχόλια/εντυπώσεις απο το δεύτερο trackday papathvas ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 40 12-12-07 04:13



Page generated in 0,16464090 seconds (83,00% PHP - 17,00% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:41.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)