επισημα τον ιουνιο θα δουμε το νεο Toyota Auris Hybrid
η τιμη του θα ειναι γυρω στα 20000ε ..
περισσοτερα απο μια ερευνα που εκανα στο net...
1
Το Toyota Auris Hybrid αναμένεται να επεκτείνει από τα μέσα του 2010 τη γκάμα των υβριδικών της Toyota καθώς θα προστεθεί πλάι στην 3η γενιά του Prius (δείτε τις τιμές του Toyota Prius). Παράλληλα θα είναι και το πρώτο υβριδικό της ιαπωνικής φίρμας που θα κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην Αγγλία και στο Ντέρμπισαϊρ.
Ακόμα δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη του Toyota Auris Hybrid, κάτι που ενδέχεται να γίνει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο υπό τη μορφή κάποιου concept. Το Toyota Auris ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα το 2007 αντικαθιστώντας τις hatchback εκδόσεις του Corolla, ενώ το 2009 απέκτησε την τεχνολογία Optimal Drive με Start&Stop και κινητήρα 1.33lt (δείτε τις τιμές του Toyota Auris 1.33).
2
Toyota Auris Hybrid
sτο plug-in Prius θα σταθώ την επόμενη φορά. Τώρα, ξεκινώ στα γρήγορα με την υβριδική έκδοση του Auris που θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά τέλη 2010. Εξοπλίζεται με την υβριδική διάταξη HSD του Prius που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 98 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 60 kW. Θα επιταχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτερόλεπτα και θα μπορεί να κινείται για περίπου 2 χλμ μόνο με ηλεκτρική ενέργεια ακόμη και αν το Auris κινείται με περισσότερα από 50 χλμ/ώρα.
Σε σχέση με το κανονικό Auris το αμάξωμα του υβριδικού βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος κατά 20 χιλιοστά. Προσθέστε αεροδυναμικά βοηθήματα και ψευδοδιαχύτες και έχετε ένα βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή (0,28). Προαιρετικά θα προσφέρονται πάνελ στην οροφή που θα παράγουν επιπλέον ηλεκτρική ενέργεια που θα καταναλώνεται π.χ. από το σύστημα κλιματισμού, κινητά τηλέφωνα κ.α. Κατά τα υπόλοιπα θα προσφέρει τα γνωστά, μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων παρόλο που η ιαπωνική εταιρία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει συγκεκριμένες τιμές…
3
Το ότι η Toyota ετοίμαζε την υβριδική έκδοση του Toyota Auris ήταν γνωστό. 2 μέρες πριν τα εγκαίνια της έκθεσης της Φρανκφούρτης, έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του Auris HSD Full Hybrid. Η τεχνολογία που κρύβεται είναι δανεισμένη σχεδόν ολοκληρωτικά από το αδερφό Prius.
Κινητήρας βενζίνης 1800 κυβικών για την κίνηση εκτός πόλης ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα χρησιμοποιείται για τις αστικές μετακινήσεις. Οι επιδόσεις μπορούν να χαρακτηριστούν επαρκείς με το 0-100 να θέλει περίπου 10 δευτερόλεπτα ενώ οι εκπομπές CO2 είναι κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Και αν όλα αυτά τα περιμέναμε, δεν περιμέναμε τα ηλιακά panels στην οροφή αλλά και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Τα panels στην οροφή χρησιμεύουν για την συλλογή ενέργειας για το ηλεκτροκινητήρα ενώ τα panels στο ταμπλώ του Auris HSD φροντίζουν για τους φορτιστές κινητών που ίσως να είναι συνδεδεμένοι. Οι μηχανικοί της Toyota θέλοντας να αποδείξουν ότι η “πράσινη τεχνολογία” δεν είναι μόνο ένας οικολογικός κινητήρας, προχώρησαν και σε επιπλέον αλλαγές.
Το αμάξωμα έχει δεχτεί τέτοιες επεμβάσεις έτσι ώστε να μειωθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο 0.28. Οι ζάντες των 18 ιντσών είναι ειδικά σχεδιασμένες έτσι ώστε να μειώνονται οι στροβιλισμοί και τα λάστιχα είναι χαμηλής αντίστασης. Φυσικά, και τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.
Σύμφωνα με το επίσημο Press Release, η παραγωγή του Toyota Auris HSD θα ξεκινήσει μέσα στο 2010 στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Burnaston της Αγγλίας με άγνωστη, προς το παρόν, τιμή για τους ενδιαφερόμενους..
4
5
http://www.toyota-europe.com/about/n...show_2010.aspx
Auris Hybrid Synergy Drive
Making its world premiere at this year’s Geneva motor show, Auris HSD marks the deployment of full hybrid across Toyota’s entire European model range by the end of the decade. Featuring Hybrid Synergy Drive and six Toyota Optimal Drive powertrains, the Auris 2010 model range offers a unique choice of clean engine technologies at the heart of the C segment.
Auris 2010 combines dynamic new styling with improved interior quality, ergonomics and visual appeal. The suspension and steering have been revised for improved comfort and a rewarding driving experience. A new grade strategy incorporates enhanced standard equipment specifications.