Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Σταύρωμα ελαστικών???
  #1  
Παλιά 14-01-10, 16:16
Garazakias Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 51
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 189
Garazakias είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σταύρωμα ελαστικών???

Γεια σας παΐδια.

Εχω μια ερώτηση…

Πηγα σημερα στο βουλκανιζατέρ να σταυρώσω τα ελαστικά μου μιας και εχω κανει αρκετα χλμ. (22.000)

Μου ειπαν λοιπον, ότι στα καινουργια αυτοκίνητα, τα ελαστικά δεν θελουν σταύρωμα και ότι αν τα σταυρώσω θα “κτυπάει” το αυτοκίνητο και πιθανό να πάθω ατύχημα στις μεγαλες ταχυτητες.


Αυτό ισχύει?
Εγω ξερω πως ΟΛΑ τα ελαστικα θελουν σταύρωμα.

Το λεει και ο κατασκευαστης ελαστικων και το manual του αυτοκινήτου!


Από περιέργεια, ρωτησα και ένα φιλο, που δουλευει σε βουλκανιζατερ κ μου ειπε ότι αν σταυρωσω τα ελαστικα μου, μετα το αυτοκίνητο δεν θα εχει την ιδια συμπεριφορα, ότι μπορει να υπολειτουργεί το ABS και ότι θα χρειαστώ σίγουρα ευθυγράμμιση στου τροχούς!



Πειτε μου ρε παιδια, ισχυει κατι τετοιο? Τα εχω χασει τελείως!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 14-01-10, 16:22
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 532
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Δεν θελουν σταυρωμα τα λαστιχα, μονο μπρος-πισω, χωρις σταυρωμα. Κι εγω ετσι ηξερα αλλα τελικα δεν ισχυει κατι τετοιο.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 14-01-10, 16:40
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Το να σταυρώνουμε χιαστί εμπρός-πίσω τα ελαστικά μας σίγουρα δεν είναι κακό και παρατείνει την ζωή τους, κάποια σταυρώνονται ευκολότερα και κάποια που είναι κατευθυντικά (αυτά που έχουν βελάκι rotation ---> πανω) πρέπει να ξεζαντώσουμε για να τα σταυρώσουμε. Η ευθυγράμμιση για μενα τη θεωρώ περιττή, την ζυγοστάθμιση των τροχών αν ξεζαντώσουμε όμως την κρίνω απαραίτητη. Καλό θα είναι να σταυρώνονται τα ελαστικά περίπου κάθε 10 με 15 χιλιάδες χιλιόμετρα.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 14-01-10, 16:47
Το avatar του χρήστη Γιαννης20v
Γιαννης20v Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-02-2007
Μοντέλο: ΑΕ101si 20vt
Περιοχή: ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 996
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
Γιαννης20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγω θεωρω πως ειτε το σταυρωμα ειτε το μπρος πισω ειναι επικινδυνο κ δε τοχω κανει ποτε.τωρα αν πιστευετε πως η φθορα ειναι τοσο μικρη στα μπροστα ωστε να μην γινουν επικινδυνα με τη μεταφορα τους πισω....οκ αλλα αν δεν εχουν φθορα ποιος ο λογος να τα τραμπαρεις?
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 14-01-10, 16:48
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 754
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Στελιο εννοεις να κανουμε το μπρος πίσω σε αυτα τα χιλιομετρα
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 14-01-10, 16:56
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εννοώ Κωστή χιαστί εμπρός- πίσω δηλ το μπροστά δεξί ελαστικό πάει πίσω αριστερά και το μπροστα αριστερό φοριέται πίσω δεξιά. Και μην παρεξηγηθώ εννοώ πως είναι ενας τρόπος να το θέσω και έτσι να παρατήνουμε την ζωή των ελαστικών μας λίγο παραπάνω. Εννοείται βέβαια πως αν κάποιος απο εμάς έχει κάνει τα πίσω λάστιχα φλούδα γιατι το μόνο που ξέρει απο φρένο είναι το χειρόφρενο δεν θα πρέεπι σε καμμία περίπτωση να τα τοποθετήση στο εμπρόσθιο διευθυντήριο άξονα για ευνόητους λόγους προσωπικής ασφάλειας.

Φίλε Γιαννης20v ο σκοπός τους να τραμπάρεις τα λάστιχα δεν είναι άλλος παρά να έχεις τα καλύτερα και λιγότερο φαγωμένα λάστιχα μπροστά στο τιμόνι σου στα φρενα σου κτλ κτλ...
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 14-01-10, 17:03
Telidis Offline:
banned
 
Εγγραφή: 09-11-2009
Μοντέλο: Τoyota Camry & Αugo
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Telidis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ας περιμενουμε να μπι ο φιλος λαστιχας tserkene να μας πη για πιο σιγουρα.
κι εγο εχο διαβασι για το σταυρομα οτι οφελη.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 14-01-10, 17:16
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 412
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν καποιος εχει και τα 4 ελαστικα φλουδα τι γινεται ρε παιδια?
Προσωπικα εχω κανει ολα τα ελαστικα που εχουν περασει απο το αυτοκινητο και μπρος πισω και χιαστι και παλι απο την αρχηΑναλογα και την χρηση που κανεις το σταυρωμα οντως παρατεινει την ζωη των ελαστικων αλλα πρεπει τα ελαστικα να ναι διπλης οψης δηλαδη η εσωτερικη μερια να μπορει να γινει και εξωτερικη αλλιως συμφωνω οτι δεν πρεπει να κανουμε χιαστι μονο μπρος πισω!Ζυγοσταθμιση ειναι περισσοτερο σημαντικη οταν το ελαστικο αλλαζει ζαντα και οχι τοσο οταν αλλαζει αξονα...Οσο για την ευθυγραμμιση θεωρητικα πρεπει να γινεται παντα ακομα και οταν τρωγονται τα ελαστικα μας αλλα αν κανεις συχνα βαζε βγαζε πχ χρηση σε πιστα δεν αξιζει γιατι ειναι αυξημενο το κοστος εκτος αν παρατηρησεις το τιμονι να ''χανει'' η το αυτοκινητο να τραβαει...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 14-01-10, 21:06
Garazakias Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 51
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 189
Garazakias είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μαλιστα! απο οτι καταλαβα ειναι θεμα φθορας των ελαστικων.

δλδ, βαζεις τα καλα μπροστα και τα φαγωμενα πισω....
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 14-01-10, 21:30
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 412
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Garazakias Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλιστα! απο οτι καταλαβα ειναι θεμα φθορας των ελαστικων.

δλδ, βαζεις τα καλα μπροστα και τα φαγωμενα πισω....
Απαιτει μεγαλυτερη προσοχη ομως το αυτοκινητο μετα ειδικα αν δεν εχεις καποιο ηλεκτρονικο πανω...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πίεση ελαστικών ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ TOYOTA COROLLA T-SPORT 45 13-03-11 09:30
Αλλαγή ελαστικών aircop SUPPORT 2 03-02-10 23:00
E15 διαστασεις ελαστικών madvinegar TOYOTA COROLLA E15 9 25-07-09 21:03
Πίεση ελαστικών basillis TOYOTA AURIS 21 02-03-09 15:45
Πίεση Ελαστικών nicknas SUPPORT 59 12-09-05 22:10



Page generated in 0,16703391 seconds (82,98% PHP - 17,02% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:14.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)