Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
βελτιωση 20ν
  #1  
Παλιά 21-08-07, 01:29
Το avatar του χρήστη giwrgos20v
giwrgos20v Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 25-06-2007
Μοντέλο: 200sx
Περιοχή: κορυδαλλος-νικαια
Μηνύματα: 259
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 231
giwrgos20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
βελτιωση 20ν

νομιζω οτι αυτο το θεμα δεν εχει ξεχωριστο συρταρι και θα επρεπε ετσι θα ριξω
πρωτος το προβλημα μου στο τραπεζι
σκεφτομαι ενα γαργαλημα αλλα στο μοτερ αυτο δεν υπαρχουν μαστοραντζες που να το ξερουν απ'εξω και εχω αποριες

λυση 1.ατμοσφαιρικη εξελιξη παντα σε πολιτισμενα επιπεδα 15 αλογακια θελω
ειναι πολλα,δεν ειναι αλλα πως τα μαζευω.
τι να σκαλισω με κοστος 1000 max 1200 e
παντα μιλαμε για περιφεριακη μετατροπη

λυση 2.light τουρμπο ειναι εφικτο με τετραπεταλουδα ?
μιλαμε για 0,4 -0,5 bar
προσδοκω κερδος 50 αλογα και κοστος με προχειρους υπολογισμους
περιπου 3000 ευρω


ευχαριστω εκ τον προτερων και παρακαλω δεν θελω διαμαχες τι ειναι γενικα καλυτερο
αλλα εαν αυτα που ζηταω ειναι εφικτα και συμφεροντα
__________________

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-08-07, 09:44
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.500
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
μην σπας τα νευρα σου και σπαταλας τα λευτα σου σε λαθος σημειο της εξελιξης αυτου του κινητηρα.

εγω αυτη την στιγμη εχω στα ισια πολλα αυτοκινητα και η λυση ηταν απλη αλλα και εξυπνη.

εβαλα ενα σασμαν με διαφορικο LSD και αρκετα κοντο (1-50χλμ 2-100χλμ 3-155χλμ 4-190χλμ και 5-230χλμ στον κοφτη ολες ) το αμαξι ειναι σαν να πεταει και με αρκετη διαφορα οικονομιας σε βενζινη .

οσο για τις εκκινησεις και τις στροφες εκει αναλαμβανει το LSD και δεν χανει σχεδον ποτε προσφυση εφοσον εισαι με πολλες στροφες στον κινητηρα.

αυτη η λυση ειναι σε λεφτα περιπου στα 1000 ευρω.

οσο για την λυση του τουρμπο πρωτα θα χρειαστεις σασμαν μετα φρενα και στο τελος τουρμπο το οποιο με μια σωστη τοποθετηση μετατροπη θα παρεις περιπου στα 100Hp και με κοστος πανω απο 3000 ευρω.

και μια τελευταια λυση αρκετα καλη ειναι 4AGZE 16V SUPERCHARGER με MAP SENSOR μαζι με μπλοκε σασμαν στην τιμη των 2500 ευρω.

για οτι αλλο θελεις παρε με τηλ και εχω ολες τις ακρες που χρειαζονται για αυτα που σου ειπα εκτος απο συνεργειο.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 21-08-07, 09:46
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 506
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δυστυχως τετραπεταλουδο και τουρπινα δεν συνυπαρχουν αρμονικα και ειδικα εδω Ελλαδα ποιος θα το ρυθμιση.Παντος τις καλες Μ3 τις κανουν μονοπεταλουδες.Επισης ο SR20DET τις NISSAN που ειναι τετραπεταλουδος TURBO μαμα, εχει και εκδοση μονοπεταλουδη, που δεν κυκλοφορησε Ευρωπη και εχει καλυτερη αποδοση.Το φοραει ενος φιλος σε ALMERA και οργωνει την ασφαλτο.
Τωρα στο ιντερνετ θα δεις και θα διαβασεις πολλα για μεγαλεις ιπποδυναμεις κτλ.Μην ψαρωνεις, εσυ τη ζητας απο το αυτοκινητο σου, και τη χρηματα διαθετης, αλλα το κυριοτερο ποσο ελευθερο χρονο εχεις για να τρεχεις στα συνεργεια.Γιατι μπορει να θαυμαζουμε το Αμερικανακι που εφτιαξε την μεταλαξη με κορμο απο 7Α και κεφαλη απο GZE η GE 20V με καμοια 500 αλογα, αλλα προφανος αυτος τα εχει χοντρα,ισως να να ξυνει ολη μερα και εχει αφθονο χρημα,μπορει να εχει αλλα 10 αυτοκινητα να παιζει Κ.Τ.Λ.
Να ξερεις η χοντρη βελτιωση θελει τρεξιμο, που το βλεπω σε φιλους που αποφασιζουν να κολυμπησουν στα βαθεια.Ειτε τουρπιζοντας ατμοσφαιρικα μοτερ, ειτε βελτιωνοντας TURBO.Συναπτεις ερωτικες σχεσεις με τον μαστορα και αντε να ειναι κοντα, εαν ειναι μακρυα, ποσες φορες να πας Καρδιτα-Αθηνα, οπως γνωστος.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 21-08-07, 13:54
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1237
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φανη γιατι να ειναι πιο οικονομικος ο κινητηρας με το κοντο σασμαν?
αφου δουλευει με περισσοτερες στροφες απο οτι με ενα μακρυ σασμαν. μπορει να ειναι πιο ροπατος αλλα κατα ποσο αξιζει το πολυ κοντο σασμαν?
με γεματο ρεζερβουαρ ποσα χιλιομετρα κανεις στην πολυ και ποσα στην εθνικη? πες και θα σου πω αμα ειναι οικονομικος
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-08-07, 15:20
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 755
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παναγιώτη αν μπορεί να ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές πατώντας το ίδιο γκάζι δεν είναι πιο οικονομικός?εγώ έτσι νομίζω γιατί δεν θα χρειάζεται ξεζούμισμα...
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-08-07, 16:15
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καταρχην δεν ειναι κ κανα θεοκοντο σασμαν...εμενα νορμαλ μου φαινετε ισως το παραπανω απο αυτα τα νουμερα να ναι αχρηστο σε ενα τετοιο μοτερ

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pwpwpali : 21-08-07 στις 16:22.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 21-08-07, 16:47
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 838
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο Φανης ειπε την καταλληλη λεξη...
Τουρμπο να σωθειτε!!
Αληθεια εχει κανει κανεις το 4a-gze 20v turbo?
Εννοω κεφαλη και 4πεταλουδο απο 20ν με κορμο gze?
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη wastegate : 21-08-07 στις 16:57.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 21-08-07, 19:35
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 382
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε μου εγω θα σου προτεινα με τα λεφτα που θελεις να δωσεις να βαλεις ενα σασμαν απο 6αρι λεβιν και ενα βολαν ελαφρομενο απο καποια εταιρια toda,cusco,trd,toms .......εκει θα δεις πραγματικη διαφορα στην επιταχυνση χωρις να πειραξεις την αξιοπιστια του κινητηρα,βεβαια στην πραγματικοτητα αλογα δεν εχει παρει ο κινητηρας αλλα στο δρομο εχεις παρει 10 αλογα σιγουρα και στο λεω επειδη το εχω δοκιμασει.........
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 21-08-07, 21:25
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1237
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh Εμφάνιση μηνυμάτων
Παναγιώτη αν μπορεί να ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές πατώντας το ίδιο γκάζι δεν είναι πιο οικονομικός?εγώ έτσι νομίζω γιατί δεν θα χρειάζεται ξεζούμισμα...
κωστα ειναι γρηγοροτερο και ευκολοτερο το ανεβασμα στροφων. αλλα οι στροφες υπαρχουν ομως ειναι εκει και σε περιμενουν. με ενα πιο μακρυ δεν υπαρχουν οι στροφες και υπαρχει υποτιθεται το παραπανω πατημενο γκαζι. οποτε ειμαστε στα ιδια. για αυτο ρωταω το φανη να μου πει για την καταναλωση. εγω εχω θεομακρο σασμαν απο καρινα και καιω οσα εκαιγα με το μαμα σασμαν του 20v.ας μας πει ο φανης την αληθινη καταναλωση ποσα κμ βγαζει με γεματο ρεζερβουαρ και θα βγει ακρη....
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 21-08-07, 21:26
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1237
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε μου εγω θα σου προτεινα με τα λεφτα που θελεις να δωσεις να βαλεις ενα σασμαν απο 6αρι λεβιν και ενα βολαν ελαφρομενο απο καποια εταιρια toda,cusco,trd,toms .......εκει θα δεις πραγματικη διαφορα στην επιταχυνση χωρις να πειραξεις την αξιοπιστια του κινητηρα,βεβαια στην πραγματικοτητα αλογα δεν εχει παρει ο κινητηρας αλλα στο δρομο εχεις παρει 10 αλογα σιγουρα και στο λεω επειδη το εχω δοκιμασει.........
αντε παλι με αυτα τα βολαν στο βολο....

χρηστο θα το ξαναβαλεις το βολαν?
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Βελτιωση EasyPower ΦΟΡΟΥΜ 1 14-06-13 14:34
Βοηθεια για βελτιωση Dimitris_Sparti 4AGE 20v Levin 38 16-04-10 01:32
Βελτιωση σε 20v st LEVIN BLACK TOP 4AGE 20v Levin 24 13-09-09 13:11
Βελτιωση με 900Euro. . . Elefsinaaaara_CorollaPowe TOYOTA COROLLA E 12 19 01-10-05 14:40
Γενικη Βελτιωση!! sakis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 04-01-05 16:35



Page generated in 0,17760611 seconds (83,97% PHP - 16,03% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)