Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
 |

21-04-20, 19:43
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
καλησπέρα, δλδ πολυ λαδι πηγαινε? λες να εκανε τιποτα το λαδι και να μην δουλευαν τα μπουζι και να εκαιγαν τον πολλαπλασιαστη ?
|
Ηταν λαδωμενα αρκετα. Ο μαστορας ειπε οτι πιθανον εκει να οφειλεται η ζημια που παθανε οι 2 πολ/στες.Η διαρροη υπηρχε στους 2 μεσαιους κυλινδρους που καηκανε και οι πολ/στες, στους αλλους 2 ακριανους κυλινδρους ητανε στεγνα και τα μπουζι και οι πολ/στες δεν εχανε λαδι εκει. Τωρα δν ξερω αν ο λογος που καηκανε ηταν αυτη η διαρροη η απλα ηταν η ωρα τους. Παντως εγινε επισκευη της διαρροης με αλλαγη της φλατζας στο καπακι, μπηκε καινουργια 4αδα μπουζι, εγινε αντικατασταση του καμμενου πολ/στη με καινουργιο ιμιτασιον με 5ετη εγγυησηκαι τωρα ελπιζω μετα απο κανα μηνα μην καει και τριτος πολ/στης,θα δειξει. 
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη trelokomio : 21-04-20 στις 19:50.
|
 |
|
 |

21-04-20, 23:37
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Ηταν λαδωμενα αρκετα. Ο μαστορας ειπε οτι πιθανον εκει να οφειλεται η ζημια που παθανε οι 2 πολ/στες.Η διαρροη υπηρχε στους 2 μεσαιους κυλινδρους που καηκανε και οι πολ/στες, στους αλλους 2 ακριανους κυλινδρους ητανε στεγνα και τα μπουζι και οι πολ/στες δεν εχανε λαδι εκει. Τωρα δν ξερω αν ο λογος που καηκανε ηταν αυτη η διαρροη η απλα ηταν η ωρα τους. Παντως εγινε επισκευη της διαρροης με αλλαγη της φλατζας στο καπακι, μπηκε καινουργια 4αδα μπουζι, εγινε αντικατασταση του καμμενου πολ/στη με καινουργιο ιμιτασιον με 5ετη εγγυησηκαι τωρα ελπιζω μετα απο κανα μηνα μην καει και τριτος πολ/στης,θα δειξει. 
|
Πιστευω οτι αυτο φταιει, ειναι παρα πολυ πιθανον αν περασε μεσα λαδι να τα βραχυκυκλωσε και να εκαψε πολαπλαστασιαστες απο αυτο. Δε νομιζω οτι ειναι τυχαιο οτι μονο σε αυτους ειχε και λαδι.
Και τα χλμ ειναι πολλα, αλλα σε αλλα αμαξια εχουν παραπανω και δεν εχει τυχει. Ποτε δεν ξερεις, ας ελπιζεις να μην γινει και αλλη ζημια.
|

21-04-20, 23:43
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Πιστευω οτι αυτο φταιει, ειναι παρα πολυ πιθανον αν περασε μεσα λαδι να τα βραχυκυκλωσε και να εκαψε πολαπλαστασιαστες απο αυτο. Δε νομιζω οτι ειναι τυχαιο οτι μονο σε αυτους ειχε και λαδι.
Και τα χλμ ειναι πολλα, αλλα σε αλλα αμαξια εχουν παραπανω και δεν εχει τυχει. Ποτε δεν ξερεις, ας ελπιζεις να μην γινει και αλλη ζημια.
|
Και ο μαστορας αυτο ειπε, πιστευει οτι μαλλον η διαρροη προκαλεσε την ζημια στους 2 πολλαπλασιαστες. Πλεον εδω που φτασαμε, το μονο που εμεινε ακομη ειναι ναι καουνε και οι αλλοι 2, ε στην χειροτερη αλλα 90 ευρω(45 ο ενας) ιμιτασιον με 5ετη εγγυηση και δεν μπαινω καν στο κοπο για συνεργειο θα τους βαλω μονος μου 1 λεπτο υποθεση ειναι η αντικατασταση τους.
|

22-04-20, 06:43
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημέρα, ε αστο ετσι και προσεχε για λαδι, αμα δεις διαρροη λαδιου να βρεις τι φταιει, αν και αφου από εκει ηταν. Δεν ξερω αν στο δικο σου στο ψευδοκαπακο εχει και τσιμούχες για το κάθε μπουζι, εμενα εχει εκει περα και αυτά γινονται πετρα και περνανε λαδια στο μπουζι όταν χαλασουνε.
|

22-04-20, 10:33
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημέρα.
"Επισης διαπιστωθηκε διαρροη της φλατζας του "ψευτοκαπακου" προς τα μπουζι, κυριως στα 2 μπουζι που καηκανε οι 2 πολ/στες( μπουζι και πολ/στες ηταν 'λαδωμενοι")",
προφανώς η διαρροή υπήρχε. Πως και δεν πονηρεύτηκε ο μηχανικός βλέποντας τον λαδωμένο πολλαπλασιαστή (τον πρώτο που άλλαξε) να το ψάξει σε βάθος?
"δν βλεπει το λογο να αλλαχθουν απο τν στιγμη που δουλευουν απροβληματιστα"
Οι πολλαπλασιαστές εκεί που δουλεύουν απροβλημάτιστα εκεί "προβληματίζονται". Και συνήθως αυτό γίνεται μέρες αργιών ή σε ταξίδι που είσαι μακριά από την έδρα σου.
Φιλική συμβουλή επειδή οι 2 εναπομείναντες πολλαπλασιαστές έχουν την κόπωση τους άλλαξε ακόμη έναν και αυτόν που θα βγάλεις κράτησε τον στο αμάξι ως εφεδρικό. Θα σε βγάλει από την δύσκολη θέση να περιμένεις οδική βοήθεια ή να οδηγείς το όχημα τρικύλινδρο μέχρι το συνεργείο.
|
 |
|
 |

22-04-20, 11:18
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x
Καλημέρα.
"Επισης διαπιστωθηκε διαρροη της φλατζας του "ψευτοκαπακου" προς τα μπουζι, κυριως στα 2 μπουζι που καηκανε οι 2 πολ/στες( μπουζι και πολ/στες ηταν 'λαδωμενοι")",
προφανώς η διαρροή υπήρχε. Πως και δεν πονηρεύτηκε ο μηχανικός βλέποντας τον λαδωμένο πολλαπλασιαστή (τον πρώτο που άλλαξε) να το ψάξει σε βάθος?
"δν βλεπει το λογο να αλλαχθουν απο τν στιγμη που δουλευουν απροβληματιστα"
Οι πολλαπλασιαστές εκεί που δουλεύουν απροβλημάτιστα εκεί "προβληματίζονται". Και συνήθως αυτό γίνεται μέρες αργιών ή σε ταξίδι που είσαι μακριά από την έδρα σου.
Φιλική συμβουλή επειδή οι 2 εναπομείναντες πολλαπλασιαστές έχουν την κόπωση τους άλλαξε ακόμη έναν και αυτόν που θα βγάλεις κράτησε τον στο αμάξι ως εφεδρικό. Θα σε βγάλει από την δύσκολη θέση να περιμένεις οδική βοήθεια ή να οδηγείς το όχημα τρικύλινδρο μέχρι το συνεργείο.
|
Στον πρωτο πολ/στη που καηκε, κατα την αντικατασταση του διαπιστωθηκε η διαρροη, μου ειχε πει υπαρχει και διαρροη απ την φλατζα του ψευτοκαπακου και μου ειπε καλο ειναι να γινει αλλαγη μιας φλατζας.Επειδη δεν ειχα χρονο εκεινη την ημερα, τον ρωτησα αν ειναι επειγον αλλιως να γινει αυτο στο επομενο προκαθορισμενο σερβις και μου λεει αστο θα το κανουμε στο επομενο σερβις δν πειραζει και το αφησα ετσι. Ομως μετα απο λιγες ημερες προεκυψε και δευτερος καμμενος πολ/στης οποτε μιας και ξαναπηγα απο εκει, ηταν πλεον ευκαιρια για αλλαγη της φλατζας να σταγανοποιηθει η περιοχη +μια καινουργια 4αδα μπουζι. Σε πιο εκτενη ελεγχο που εκανε την δευτερη φορα μου ειπε οτι η διαρροη της φλατζας ηταν στα 2 μπουζι που καηκανε οι πολ/στες και μου ειπε οτι ειναι αρκετα πιθανο η διαρροη λαδιου να προκαλεσε ξαι την ζημια στους οολ/στες μιας και σε αυτα τα 2 μπουζι που βρηκε λαδι, αυτοι οι 2 πολ/στες καηκανε. Βεβαια μου ειπε οτι ειναι εξισου πιθανο απλα να ηρθε και η ωρα τους, διοτι τα χρονια/χιλιομετρα του αμαξιου δικαιολογουνε και με το παραπανω μια τετοια φθορα.
Εχεις δικαιο δν το σκεφτηκα αυτο που λες να παρω αλλο ενα πολ/στη και να τον τοποθετησω και να κρατησω καβαντζα ενα στο αμαξι, θα το κανω σμρ και ολας, πολυ σωστος!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη trelokomio : 22-04-20 στις 13:42.
|
 |
|
 |

05-05-20, 14:05
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-02-2013
Περιοχή:
Ιλιον
Μηνύματα: 146
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
corolla 2008 sedan 1.6 το δικό μου και στις 103000 χλμ μου καψε πολλαπλασιαστή. αλλαχτηκε και μου εγινε επισημανση για να αλλαξω και τους 4 γιατι οπου να ναι θα αρχισουν να καιγονται ενας ενας. ειναι αναλωσιμοι μου ειπαν στο συνεργειο με συγκεκριμενη διαρκεια ζωης.
Τελικως ειχαν δικιο μεχρι τα 105000 χλμ λοιπόν αναγκαστηκα να τους αλλαξω ολους αφου αυτοκτονουσαν ο ενας μετα τον αλλον σε διαστημα 1000 χλμ περιπου.
Τωρα που ειμαι στα 132000 χλμ δεν εχει παρουσιαστει ξανα προβλημα πολλαπλασιαστη.
το κοστος στην αντιπροσωπεια 280€ εκαστος.
το κοστος σε εξωτερικο συνεργειο στα 100€
τους δυο τελευταιους τους αλλαξα μονος μου στα 75€ αγορα εκαστος.
παντα γνησιοι
__________________
1ο μου αμαξι: STARLET 1300 EP82. εχει 680.000 χλμ. και κινειται απροβληματιστα χωρις να καιει σταγονα λαδι....δεν εχει ακουμπησει ακομη χερι την μηχανη του!!!
2ο μου αμαξι: IMPREZA WRX μοντ 2002. στα 6 χρονια που το ειχα, εκανε 97.000 χλμ καιγοντας βενζινη που αντιστοιχει στην αγορα 6 corolla(1600).
3ο μου αμαξι: COROLLA LUNA 1.6 μοντ 2007. αγοραστηκε με 60.000 χλμ τώρα εχει 120.000 χλμ και λειτουργει οικονομικα και απροβληματιστα
 corolla
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,24699998 seconds (81,30% PHP - 18,70% MySQL) with 38 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|