Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Α
  #1  
Παλιά 19-01-20, 12:21
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Δε μπορω να καταλαβω γιατι οταν χαλαει η pcv η μηχανη καιει λαδι....
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-01-20, 12:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Δε μπορω να καταλαβω γιατι οταν χαλαει η pcv η μηχανη καιει λαδι....
Ουτε και εγω, ουτε πως δουλευει ακριβως εχω καταλαβει και κοιταξα και μερικα βιντεακια στο youtube.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-01-20, 13:24
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κατά τη λειτουργία του κινητήρα, μια ποσότητα μείγματος αέρος – καυσίμου διαρρέει από τα ελατήρια των εμβόλων στον στροφαλοθάλαμο και, σε συνδυασμό με τις αναθυμιάσεις του λιπαντικού, μπορεί να προκαλέσει μεγάλη εσωτερική πίεση. Για να αντιμετωπιστεί αυτό το ενδεχόμενο, οι αναθυμιάσεις διοχετεύονται στην πολλαπλή εισαγωγής και ανακυκλώνονται με την καύση τους από τον κινητήρα. H διαδικασία ελέγχεται από το σύστημα θετικού εξαερισμού του στροφαλοθαλάμου (Positive Crankcase Ventilation), το οποίο αποτελείται από τη βαλβίδα αναθυμιάσεων και τις σωληνώσεις.
Η βαλβίδα αναθυμιάσεων βρίσκεται συνήθως τοποθετημένη στο καπάκι των βαλβίδων και λειτουργεί με υποπίεση. Είναι ανεπίστροφη, ώστε να αποτρέπεται η αντίθετη ροή των αναθυμιάσεων προς τον στροφαλοθάλαμο στην περίπτωση που η πίεση στην πολλαπλή εισαγωγής είναι μεγαλύτερη από αυτήν του στροφαλοθαλάμου.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-01-20, 17:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατά τη λειτουργία του κινητήρα, μια ποσότητα μείγματος αέρος – καυσίμου διαρρέει από τα ελατήρια των εμβόλων στον στροφαλοθάλαμο και, σε συνδυασμό με τις αναθυμιάσεις του λιπαντικού, μπορεί να προκαλέσει μεγάλη εσωτερική πίεση. Για να αντιμετωπιστεί αυτό το ενδεχόμενο, οι αναθυμιάσεις διοχετεύονται στην πολλαπλή εισαγωγής και ανακυκλώνονται με την καύση τους από τον κινητήρα. H διαδικασία ελέγχεται από το σύστημα θετικού εξαερισμού του στροφαλοθαλάμου (Positive Crankcase Ventilation), το οποίο αποτελείται από τη βαλβίδα αναθυμιάσεων και τις σωληνώσεις.
Η βαλβίδα αναθυμιάσεων βρίσκεται συνήθως τοποθετημένη στο καπάκι των βαλβίδων και λειτουργεί με υποπίεση. Είναι ανεπίστροφη, ώστε να αποτρέπεται η αντίθετη ροή των αναθυμιάσεων προς τον στροφαλοθάλαμο στην περίπτωση που η πίεση στην πολλαπλή εισαγωγής είναι μεγαλύτερη από αυτήν του στροφαλοθαλάμου.
καλησπέρα, ωραιος ευχαριστω, πολυ καλη η εξηγηση.
Δλδ αν χαλασει μπορει να καιμε λαδια?
Απάντηση με παράθεση
απα
  #5  
Παλιά 22-01-20, 01:59
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απα

Αυτο που μου εχουν πει στη τογιοτα ειναι οτι αμα χαλασει η PCV τοτε εχεις προβληματα με το ρελαντι...Παει παραπανω, παρακατω, τρεμοπαιζει κλπ...Το κατανοω...

Τα λαδια δε ξερω πως και αν τα καιει, σπαω το κεφαλι μου αλλα δε καταλαβαινω...Να πιτσιλανε στο ψευτοκαπακο και να τα ρουφα μεσα ξερω γω..Γιατι, οταν δουλευει σωστα δε τα ρουφα??? Ρουφα περισσοτερο αμα σπασει...Τι να πω δε ξερω
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 22-01-20, 06:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημέρα, όχι απλα ρωτησα αν θα γινει αυτό αν χαλασει.
Εμενα μου ειπα ότι εκαιγα λαδια μου εσπασε εντελως και την εβγαλα, εβαλα σωληνακι απευθειας μεσα.
Μεχρι από εξοχικο να παω δουλεια και μετα Toyota εγινε χαμος.
Και λαδωσαν τα μπουζι και ένα εμεινε και off.
Όλα καλα μετα όμως.
Δυστυχως αν είναι παλια ξεραινεται και μπορει ευκολα να σπασει αν παμε να την βγαλουμε.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 22-01-20, 09:45
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα. Η βαλβίδα PCV έχει μέσα μια μπίλια. Οταν ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί η υποπίεση στην πολλαπλή είναι η μεγαλύτερη δυνατή που έχει η μηχανή. Η μπίλια της βαλβίδας επιτρέπει την ροή προς την εισαγωγή η οποία ρουφάει λόγω υποπίεσης το *μείγμα* αέρια συμπίεσης +αναθυμιάσεις λαδιού.
Οταν αρχίζει να ανοίγει η πεταλούδα η υποπίεση στην εισαγωγή αρχίζει να μειώνεται με μηδενική τιμή στο πλήρες άνοιγμα της πεταλούδας.Στην θέση αυτή η μπίλια κλείνει την βαλβίδα και η εκτόνωση της πίεσης που υπάρχει στον κινητήρα γίνεται από την έξοδο που υπάρχει στο καπάκι βαλβίδων στον 4e-fe δεξιά όπως τον βλέπουμε με ένα μικρό κολάρο που είναι ελευθέρας ενώνει το καπάκι με το κολάρο εισαγωγής και ρίχνει τις αναθυμιάσεις πριν την πεταλούδα. Η βαλβίδα μπορεί να κολλήσει ανοιχτή ή κλειστή. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε ακανόνιστο ρελαντί στην δεύτερη έχουμε απώλεια λιπαντικού από αδύνατα σημεία φλαντζών λόγω της υπερπίεσης στον κινητήρα που δεν μπορεί να εκτονωθεί.
Πιθανών Νικιφόρε η αύξηση λιπαντικού που είδες να οφείλεται στο ότι η βαλβίδα έχει περιορισμένη διατομή. Δεν σου κόλλησε η βαλβίδα ανοιχτή ώστε από την διατομή της να περνούν οι αναθυμιάσεις αλλά επειδή σου έσπασε την έβγαλες και σύνδεσες κολάρο με μεγαλύτερη διατομή άρα περνούσε μεγαλύτερος όγκος αναθυμιάσεων. Τα καπάκια βαλβίδων στο σημείο που είναι οι PCV είναι έτσι διαμορφωμένα ή έχουν λαμαρινίτσες ως εμπόδια ώστε να μην μπορεί η βαλβίδα να τραβήξει λάδι παρά μόνο αναθυμιάσεις.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Βαλβίδα όπισθεν DimChem TOYOTA COROLLA E 12 8 06-10-16 13:50
Σπασμένη βαλβίδα εισαγωγής καινούργιου Corolla 1,4 gbounos SUPPORT 2 11-08-08 12:30



Page generated in 0,21709609 seconds (79,47% PHP - 20,53% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)