Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-12-19, 16:39
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Προφανώς αναφέρεσαι στους 4zz-fe.
Αυτοί είχαν ρελαντί 650 rpm. Οταν ο κινητήρας είχε γράψει αρκετά χιλιόμετρα συνήθως παρουσίαζε αστάθεια στο ρελαντί με τάση χαμηλότερων στροφών.
Το πρόβλημα εντοπιζόταν στην βρώμικη - από αναθυμιάσεις λαδιού - πεταλούδα πολλαπλής εισαγωγής και σε μερική λόγω βρωμιάς δυσλειτουργία της βαλβίδας ελέγχου ρελαντί ή του αισθητήρα MAF.


https://www.youtube.com/watch?v=8ImrLKz8vKk


https://www.youtube.com/watch?v=xZt78SvxC9c
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-12-19, 22:29
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απο τα λεγόμενά σας δεν φαίνεται για κάτι σοβαρό. Απλά περιμένω να μου "δείξει" πιο έντονα το πρόβλημα, μην γελάνε στο εξουσιοδοτημένο και με περάσουν για τρελό... Να δω πως συμπεριφέρεται και στα κρύα (έλα ντε πότε θα έρθουν) Σας ευχαριστώ πάντως.
Απάντηση με παράθεση
απα
  #3  
Παλιά 15-06-20, 13:28
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απα

Το κανει και μενα μερικες φορες, ιδιο αυτοκινητο εχω...Το στροφομετρο φταιει τρωει φρικες...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 15-06-20, 19:00
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπερα, δλδ το μοτερ δεν αλλαζει στροφες και αλλαζει μονο στο στροφομετρο? γιατι οι φιλοι παραπανω αλλα λενε.

Εμενα εχει φαει μια φρικη τωρα τελευταια αλλες φορες καθεται ποιο ψηλα, αλλες ποιο χαμηλα και αλλες φορες με γκαζια μενει στα γκαζια...
αλλα ακουω και το μοτερ, εχω βρει τι ειναι αλλα βαριεμαι ταμαλα...
στην πολλαπλη εισαγωγη εχει μια βιδα εμενα και αυτη εχει ενα λαστιχακι oring, αυτο η Toyota δεν το δινει ανταλλακτικο, βαζουμε του εμποριου και μαμιουνται μετα, αλλες φορες ποιο μεγαλο αλλες ποιο μικρο και αναλογα η βιδα αν ξεβιδωνει ή βιδωνει αλλαζει το ρελαντι , αναφερομαι σε 4EFTE αλλα το ιδιο συστημα εχουν και οι 4EFE σε 101 και starlet ep91.
Με ζεστο μοτερ εχω καπου 650 πλεον, οταν το ειχα ρυθμισει εγω το ειχα 800 και οταν ηταν το μοτερ στο σταρλετ το ειχα 1000.
Οταν δωσω πολλα γκαζια και του λασκαρει η βιδα στην κυριολεξια μπορει να κραταει και 2000 και μετα απο μερικα ακομα πεφτει ξανα.
Οταν ξεβιδωνει ανεβαζει και οταν βιδωνει κατεβαζει.
Εκτος αν την ρυθμισω χειροκινητα, οταν δεν θα βαριεμαι θα βρω κανα λαστιχακι, απο καμια βρυση πρεπει να κανει...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 16-06-20, 09:17
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x Εμφάνιση μηνυμάτων
Το πρόβλημα εντοπιζόταν στην βρώμικη - από αναθυμιάσεις λαδιού - πεταλούδα πολλαπλής εισαγωγής και σε μερική λόγω βρωμιάς δυσλειτουργία της βαλβίδας ελέγχου ρελαντί ή του αισθητήρα MAF.
Ακριβώς, όπως τα έχει πει ο costas.x. Τσεκάρουμε/καθαρίζουμε:
α) αισθητήρα MAF.
β) πεταλούδα γκαζιού
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 16-06-20, 14:05
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
"στην πολλαπλή εισαγωγή έχει μια βίδα έμενα και αυτή έχει ένα λαστιχάκι oring," Νικηφόρε στον δικό μου 4e-fe το o-ring αυτό είναι ακόμη το μανισιο στεγανοποιεί πολύ καλά και δεν αφήνει τη βίδα να χαλαρώσει. Η βίδα αυτή εκτός της ρύθμισης ρελαντί ρυθμίζει και το ποσοστό του CO. Την βίδα δεν την ρυθμίζουμε όπου θέλουμε εμείς. Η αρχική ρύθμιση της είναι με τις επαφές Ε1 και ΤΕ1 βραχυκυκλωμένες στο φις αυτοδιαγνωσης και με τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας βάζουμε το avans στις 10° BTDC και ρυθμίζουμε την βίδα ώστε να έχουμε 700 rpm. Όταν αποσυνδέσουμε τις επαφές Ε1 και ΤΕ1 τότε ο κινητήρας έχει στροφές και avans ανάλογα με τις τιμές που παίρνει ο εγκέφαλος από τους διάφορους αισθητήρες. ( οι στροφές είναι περίπου 700 και το avans είναι κυμαινόμενο από 8° έως και 12° περίπου). Αν σφίξεις τελείως την βίδα οι στροφές πέφτουν αρχικά γύρω στις 500 και μετά τις ανεβάζει στις 700 η βαλβίδα έλεγχου ρελαντί η οποία δουλεύει πολύ πιο γρήγορα. Η βίδα είναι τύπου βελόνας και πολύ εύκολα μειώνεται ο αέρας που αφήνει να περνά (παρ ότι δεν έχει μεταβληθεί η θέση της) λόγω των επικαθίσεων από αναθυμιάσεις λαδιού. Τις περισσότερες φορές το μη κανονικό ρελαντί οφείλεται σε βρομιές που έχουν μειώσει ή φράξει τρυπούλες που επιτρέπουν την είσοδο αέρα στην εισαγωγή όταν η πεταλούδα είναι κλειστή. Μετά το καλοκαίρι που λόγω αυξημένων θερμοκρασιών και διάθεσης για γκάζια, σε αυτοκίνητα που έχουν τα χιλιόμετρα τους ή και σε πιο καινούρια που βάζουν όχι ποιοτικά λιπαντικά και αναθυμιάζουν εύκολα καλά είναι να γίνεται ένας έλεγχος / καθαρισμός πολλαπλής εισαγωγής, πεταλούδας, βαλβίδας ρελαντί, και βαλβίδας PCV.
Πρόσφατα σε yaris του 2000 με ρελαντί περίπου 600 rpm και τρέμουλο στον κινητήρα είδα μεγάλη διάφορα με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού έλεγχου του αισθητήρα vvt-i.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 16-06-20, 20:59
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπερα, περιττο ειναι να πω πως εχουν καθαριστει τα παντα, και σωμα πεταλουδας και φλανζες αλλαχτηκαν και τα λαστιχα στα μπεκ, καθαριστηκαν και ογκομετρηθηκαν σε μηχανημα κτλ.
Εμενα ειναι χαλασμενη η φυσα διαγνωσης, δεν παιζουν αυτα τα Ε1 και ΤΕ1, ειχα κανει καπου και σχετικο θεμα, ειχα πει καποια στιγμη να τα φτιαξω αλλα βαριεμαι ταμαλα, πρεπει να βρω και τα σωστα ακροδεκτακια για να μην κανω τρελες μοντες στα καλωδια.
Ειναι απο την καλη μετατροπη που εκανε καποιος μαμιστερος μαστορας, ονοματα να μην λεμε...
παω στον αλλον τον γνωστο στο Κερατσινι και μονο τα μαλλια του δεν τραβουσε. Ειπε να του βρω πλεξουδα σε καλη κατασταση να τα κανει ολα απο την αρχη, του ειπα φυσικα δεν ξαναπληρωνω πραγματα που ειναι ηδη πληρωμενα, ειναι μεγαλο το κοστος και μερες χωρις αμαξι, δεν παιζει.
Μπορει στην αδεια να ασχοληθω να πεσει κανα κολλητηρακι να τραβηξω καλωδια, αν θυμαμαι καλα το ενα ειναι απλα κομμενο και το αλλο λειπει εντελώς απο την φυσα της ECU, οποτε πρεπει να τραβηξω καλωδιο μεχρι μπροστα, εκτος αν βρω στις παλιες φυσες τα καλωδια, οι μαμα φυσες καπου πισω απο την ECU βρισκονται παρατημενες.

Στο μοτερ το δικο μου την χαλανε επειδη κανει νουμερα η ICV και ολοι πειραζουν αυτη την βιδα, οπως και εγω καποτε, μεχρι να βρω αλλη ICV, γιατι κανουρια που ειχα ρωτησει την Toyota ειπε 140 ευρω...και μεταχ μου ειπαν οτι παει μαζι με την εισαγωγη παλι με τα ιδια λεφτα!
Τελικα ειχα κανει τραμπα απο αλλο μοτερ σε αυτον που ειχε κανει την μετατροπη και οκ μετα.
Τοτε με απλό καθαρισμα δεν ισιωσε.

Επισης μιας και λεμε για ρελαντι στο δικο μου μοτερ υπαρχει βαλβιδα ρελαντι ξεχωριστη για τον κομπρεσορα A/C που ειναι ρυθμιζομενη, ετσι μπορεις να ρυθμισεις ποσες στροφες θες να εχει οταν παιζει το A/C.
Στην αντλια υδραυλικου εχει επισης βαλβιδα (στην μαμα της Ε11 δλδ) που οταν στριβουμε τιμονι παλι ανεβαζει το ρελαντι αλλα προκαθορισμενες στροφες δεν εχω δει να ρυθμιζονται καπως.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πόση πίεση λαδιού καί σέ πόσες σ.α.λ; vassillis TOYOTA COROLLA E 12 6 18-06-22 00:08
Πρόβλημα με στροφές ρελαντί!!!! Makis-corollag6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 31 30-03-16 23:18
Στροφές κινητήρα. Speed_ TOYOTA COROLLA E 12 10 02-03-12 20:19
Δες πόσες Ferrari έχεις πιεί..... Edessaios OFF TOPIC 12 10-10-07 23:04
Πόσες ίντσες ειναι τα μπροστινά ηχεία? ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ TOYOTA COROLLA E 12 6 31-08-07 19:35



Page generated in 0,22141910 seconds (81,66% PHP - 18,34% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:18.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)