Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Α
  #1  
Παλιά 15-10-19, 19:57
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Τα liftback vvt-i φτιαχνοντουσαν αποκλειστικα Αγγλια και εχουν διαφορετικα εμβολα απ τις γιαπωνεζικες εκδοσεις. Τα κατασκευαζε αλλη εταιρεια. Απειροελαχιστα liftback εβγαλαν τετοιο προβλημα σε αντιθεση με hatchback & sedan που ηταν παθοντα σχεδον ΟΛΑ.
Βεβαια, τα Liftback εβγαλαν μπολικα προβληματα σε αλλους τομεις, που τα hatchback & sedan δεν εβγαλαν ποτε.

Να θυμασαι οτι τα εξαρτηματα που φορανε τα liftback ειναι ολα made in pe...Διαφερουν απο τα hatchback &sedan και ειναι κακο στην ευρεση μεταχειρισμενου ανταλλακτικου...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-10-19, 21:29
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα liftback vvt-i φτιαχνοντουσαν αποκλειστικα Αγγλια και εχουν διαφορετικα εμβολα απ τις γιαπωνεζικες εκδοσεις. Τα κατασκευαζε αλλη εταιρεια. Απειροελαχιστα liftback εβγαλαν τετοιο προβλημα σε αντιθεση με hatchback & sedan που ηταν παθοντα σχεδον ΟΛΑ.
Βεβαια, τα Liftback εβγαλαν μπολικα προβληματα σε αλλους τομεις, που τα hatchback & sedan δεν εβγαλαν ποτε.

Να θυμασαι οτι τα εξαρτηματα που φορανε τα liftback ειναι ολα made in pe...Διαφερουν απο τα hatchback &sedan και ειναι κακο στην ευρεση μεταχειρισμενου ανταλλακτικου...

Το ότι φτιαχνόντουσαν αποκλειστικά στην Αγγλία το έμαθα μετά. Είδα όμως κάποια εξαρτήματα made in japan όπως οι ανεμιστήρες του ψυγείου, καθώς και σε δυο σημεία της μηχανής χωρίς να γνωρίζω τι είναι... Μέχρι τώρα μου χάλασε η κόρνα, κάηκε μια λάμπα, αλλαγή διακόπτη μίζας και ο εγκέφαλος αλλάχτηκε μεσα στην εγγύηση (πειράκια). Χάρηκα που δεν καίει λάδια αλλά αν μπορείς να μου επισημάνεις τι προβλήματα (ελπίζω οχι σοβαρά) βγάζουν τα liftback. Σκοπεύω να το ανανεώσω για να το έχω για τα επόμενα 20 χρόνια και αν αξίζει να το κάνω...
Πάντως σε ευχαριστώ για την ενημέρωση...
Απάντηση με παράθεση
Α
  #3  
Παλιά 16-10-19, 01:13
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Κορνα, ταμπλο, διακοπτη μιζας, διακοπτη ac, διακοπτη πισω φωτων ομιχλης, διακοπτη πισω υαλοκαθαριστηρας, αμορτισερ μπαγκαζ, ηλεκτρομαγνητικες πορτας, ακρομπαρα ζαμφορ, ρουλεμαν σαζμαν, δισκοπλακες μπροστα πετσικαρουν, αν εχεις ταμπουρο πισω καιγονται για πλακα σε ψηλες ταχυτητες, καντραν, εγκεφαλο δεν εχω αλλαξει μαθαινω να ζω με τα πυρακια...
Ολα αυτα που εγραψα ειναι υποψηφια των Liftback!!!!
Χαιρε Αγγλια!!!!
Το χω φαει στη μαπα 19 χρονια απο καινουργιο, 250.000χλμ πλεον...
Αν εχεις αποριες στειλε μου να σε βοηθησω πολυ ευχαριστως!!!

Συμβουλη: Το TOYOTA 5w30 FE μη το αλλαξεις ΠΟΤΕ!!!!! ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΛΑΔΙ. Αλλαγη ΠΑΝΤΑ στα 7500χλμ...Μη πειραματιστεις με τιποτα αλλο θα μπλεξεις...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 16-10-19, 09:42
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Κορνα, ταμπλο, διακοπτη μιζας, διακοπτη ac, διακοπτη πισω φωτων ομιχλης, διακοπτη πισω υαλοκαθαριστηρας, αμορτισερ μπαγκαζ, ηλεκτρομαγνητικες πορτας, ακρομπαρα ζαμφορ, ρουλεμαν σαζμαν, δισκοπλακες μπροστα πετσικαρουν, αν εχεις ταμπουρο πισω καιγονται για πλακα σε ψηλες ταχυτητες, καντραν, εγκεφαλο δεν εχω αλλαξει μαθαινω να ζω με τα πυρακια...
Ολα αυτα που εγραψα ειναι υποψηφια των Liftback!!!!
Χαιρε Αγγλια!!!!
Το χω φαει στη μαπα 19 χρονια απο καινουργιο, 250.000χλμ πλεον...
Αν εχεις αποριες στειλε μου να σε βοηθησω πολυ ευχαριστως!!!

Συμβουλη: Το TOYOTA 5w30 FE μη το αλλαξεις ΠΟΤΕ!!!!! ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΛΑΔΙ. Αλλαγη ΠΑΝΤΑ στα 7500χλμ...Μη πειραματιστεις με τιποτα αλλο θα μπλεξεις...

Πάντα σε εξουσιοδοτημένο και νομίζω πάντα αυτό το λάδι μου έβαζαν το 5w30. Μου λένε κάθε 15000 ή ένα χρόνο για σέρβις όποιο φτάσει πρώτο.
Το τελευταίο καιρό λογω κρίσης σπάνια ξεπερνάω κάθε χρόνο τα 10000. Νομίζω στο να κάνω και σέρβις στα 7500 είναι υπερβολή. Να το πάω ανεξάρτητα το καθένα δηλαδή αλλαγή λαδιών κάθε 7500 και το σέρβις κάθε χρόνο(χωρίς αλλαγή λαδιών); Αυτό κάνεις και εσύ;
Απάντηση με παράθεση
Α
  #5  
Παλιά 16-10-19, 10:52
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Επειδη κ εγω δεν κανω πλεον πολλα χιλιομετρα τα κανω σπαστά...
Ο,τι ληξει το αλλαζω...
Πχ λαδια μονο...
Πχ λαδια φιλτρο μπουζι μονο...
Πχ αερος και λαδι μονο...

Ο,τι ληγει, δεν κανω γενικα σερβις πλεον...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 17-10-19, 16:40
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τα πρώτα yaris του 2000 (made in japan) είχαν θέμα με τα λάδια;
Απάντηση με παράθεση
Ερωτηση
  #7  
Παλιά 17-10-19, 18:59
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ερωτηση

Απ οσο ξερω οχι...Μονο οι μηχανες ΖΖ
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,33516598 seconds (87,75% PHP - 12,25% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:54.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)