Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-09-19, 14:13
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από martin-46 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην ευθεία αν πατήσω το γκάζι απότομα ψιλομπουκωνει αλλά μετά αρπαζει, ποιο έντονο είναι στην ανηφόρα που όσο και να πατάω το γκάζι αν δεν έχω μαζέψει φορά ή ψηλες στροφές δεν πάει!!
Αφεντικο...απο πότε εχουμε να αλλαξουμε μπουζακια??
Τσεκαραμε πολλαπλασιαστες??

Τα κομπιασματα παραπεμπουν σε "misfire" (αποψη μου)..
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-09-19, 15:55
Το avatar του χρήστη martin-46
martin-46 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: E12 1.4 vvti
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 46
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
martin-46 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφεντικο...απο πότε εχουμε να αλλαξουμε μπουζακια??
Τσεκαραμε πολλαπλασιαστες??

Τα κομπιασματα παραπεμπουν σε "misfire" (αποψη μου)..
Ότι έχουν χιλιόμετρα έχουν κοντά στα 30000 από την προηγούμενη αλλαγή αν και κάθε 40000 τα αλλάζω,θα δοκιμάσω και αυτό. Πολλαπλασιαστη είχα αλλάξει πριν 1-1,5 χρόνο!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 22-09-19, 16:03
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από martin-46 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ότι έχουν χιλιόμετρα έχουν κοντά στα 30000 από την προηγούμενη αλλαγή αν και κάθε 40000 τα αλλάζω,θα δοκιμάσω και αυτό. Πολλαπλασιαστη είχα αλλάξει πριν 1-1,5 χρόνο!!
Καλησπέρα, εναν εχει για τα 4 μπουζι ή εχει 2 ανα 2 κυλινδρους? ή ενα για τον καθενα? πως ειναι σε αυτο το μοτερ δεν ξερω.
Στο δικο μου πχ εχει εναν εξωτερικο για ολα μαζι και μου εχει τυχει να εχω προβληματα λογω του καλωδιου που ενωνει πολλαπλασιαστη με διανομεα και μου εχει τυχει 2 φορες μαλιστα και με εχει χτυπησει και το ρευμα και εγινα λιγο μπαρμπεκιου...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 23-09-19, 12:18
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα, εναν εχει για τα 4 μπουζι ή εχει 2 ανα 2 κυλινδρους? ή ενα για τον καθενα? πως ειναι σε αυτο το μοτερ δεν ξερω...
Γράφει... "Ε12 1.4 vvti". Άρα έναν για κάθε κύλινδρο/μπουζί.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 23-09-19, 16:04
Το avatar του χρήστη martin-46
martin-46 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: E12 1.4 vvti
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 46
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
martin-46 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Γράφει... "Ε12 1.4 vvti". Άρα έναν για κάθε κύλινδρο/μπουζί.
Ναι έχει κάθε κυλινδρος το δικό του πολλαπλασιαστη. Είχα αλλάξει τον 3ο αν θυμάμαι καλά! Να βάλω πάλι ιριδιου ή απλά μπουζι;
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-09-19, 06:49
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημέρα, σε αυτή την περιπτωση πρεπει να γινει ελεγχος αν φερουν τα μπουζι ρευμα και ελεγχος των πολλαπλασιαστων, κατι τρεχει σιγουρα.
Δεν είναι απαραιτητο ότι φταινε τα ιδια τα μπουζι, αλλα δικο τους ελεγχος πρωτα εννοείτε και αν είναι παλια και αλλαγη τους.
Τωρα ποια θα ελεγα ότι λεει το manual αν είναι stock το μοτερ.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από martin-46 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι έχει κάθε κυλινδρος το δικό του πολλαπλασιαστη. Είχα αλλάξει τον 3ο αν θυμάμαι καλά! Να βάλω πάλι ιριδιου ή απλά μπουζι;
τοτε που αλλαξες 3ο γιατι τι σου εκανε θυμασαι ?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-09-19 στις 06:49. Αιτία: ενωμα ποστς σε ενα
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-09-19, 12:55
Το avatar του χρήστη martin-46
martin-46 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: E12 1.4 vvti
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 46
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
martin-46 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλημέρα, σε αυτή την περιπτωση πρεπει να γινει ελεγχος αν φερουν τα μπουζι ρευμα και ελεγχος των πολλαπλασιαστων, κατι τρεχει σιγουρα.
Δεν είναι απαραιτητο ότι φταινε τα ιδια τα μπουζι, αλλα δικο τους ελεγχος πρωτα εννοείτε και αν είναι παλια και αλλαγη τους.
Τωρα ποια θα ελεγα ότι λεει το manual αν είναι stock το μοτερ.



τοτε που αλλαξες 3ο γιατι τι σου εκανε θυμασαι ?
Καμία σχεση με οτι κάνει τωρα τοτε ρεταριζε και δεν ανεβαζε πανω απο 2000-2500χιλ στροφες και ειχε αναψει και το λαμπακι μηχανης! μεχρι τωρα λαμπακι δεν μου εχει αναψει με αυτο το προβλημα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Toyota corolla 1,3 4EFE κινητήρας GIANNHS PAP-MEGARA Θελω βοηθεια 6 01-11-17 18:16
Κάποιες στιγμές δεν πέρνει μπρος ο κινητήρας abozas ΦΟΡΟΥΜ 15 12-01-10 10:56
Κινητήρας 2zz-Ge madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 07-05-08 15:54
Ο κινητήρας ζητά λάδι... THEMIS TOYOTA COROLLA 111(G6) 102 08-11-07 16:51
Κινητήρας John G OFF TOPIC 5 12-02-07 20:03



Page generated in 0,20985508 seconds (80,38% PHP - 19,62% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)