Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |
 |
Α |
 |

05-09-19, 20:18
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Α
Σαν κυρια το πηγαινω πραγματι...
Δεν υπαρχει περιπτωση σε δικο μου αμαξι να ακουσεις τη μηχανη να μουγκριζει...
Και αυτα, απο το 2010 και το 2012 που επαθα 2 παρα πολυ μεγαλες ζημιες απο τα "γκαζιδια"....
Μου μειναν ψυχολογικα, μια τσεπη αδεια και ενα πολυ καλο μαθηματακι που πηρα επισης...
|
 |
|
 |

06-09-19, 06:37
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημέρα, ενταξει αν πηγαίνεις πολύ αργα και σε ευθειες τοτε μπορει να μην εχεις τοσο πρόβλημα, αλλα αν το ζοριζεις όπως εγω ειδικα σε στροφες κτλ εκει εχει μεγαλη σημασια, ένα να είναι χαλασμενο μπορεις να φυγεις ανα πασα στιγμη και να μην πω που θα πας.
Μαλιστα τα AGX ειχαν μολις 30000χλμ δλδ τα ειχα 3 χρονια από 2008 μεχρι 2011 τελος και επειδή αρχισαν να παιρνουν τρελες κλισεις τα πισω αλλα χωρις να χανω τον ελεγχο πιστεψα ότι ηταν αυτά και πηρα τα Koni sport.
Τελικα όταν χρειαστηκε να παω για επισκευή τα πισω πολύ ποιο μετα και εβαλα τα AGX ειδα ότι δεν ειχαν πρόβλημα, γιατι ενδιάμεσα ειχα αλλαξει τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης πισω και αυτά ηταν το πρόβλημα!!!
Οποτε οποιος εχει πρόβλημα με κλισεις να το ξερει ότι αν εχουν γινει χαβούζες παιζει μεσα τους η αντιστρεπτικη και παιρνει μεγαλες κλισεις το αμαξωμα αλλα δεν χανεις τον ελεγχο όπως όταν χαλασει καποιο αμορτισέρ που γινεται βαρκα γυαλο.
Γιαυτο αλλωστε υπαρχουν και τα ενισχυμενα σινεμπλοκ αλλων υλικων για να είναι πολύ σφιχτη και να μειωνονται οι κλισεις από ελαχιστο εως σχεδόν καθολου.
|
 |
Α |
 |

23-11-19, 09:27
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Α
Ρε παιδια τα αμορτισερ τα ειχα για 230.000χλμ αχρηστα τελειως δε τα χα αλλαξει ποτε και το κτεο μου τα εβγαζε 85% και σταζαν λαδι και χτυπουσαν.........
Πριν 5 μηνες εβαλα ολοκαινουργια του κουτιου γνησια στην αντιπροσωπεια εχω κανει 8000χλμ και χτες στο κτεο μου τα βγαλαν 70% πως γινεται αυτο????
Να ξαναβαλω τα διαλυμενα αμα ειναι τα εχω βαστηξει σουβενιρ........
|

23-11-19, 20:57
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, μπορει να γινει αν εχεις στα λαστιχα διαφορετικη πιεση αερα, αν τα λαστιχα εχουν περισσοτερο αερα δειχνει τα αμορτισερ ποιο καλα, το κανουν πολλοι με πεσμενα αμορτισερ για να τα βγαζουν καλυτερα.
Αλλιως θα εχει προβλημα το μηχανημα τους.
Δες τους ειπες οτι ειναι καινουρια να ρωτησεις γιατι τα βγαζουν μονο τοσο? σε ποιο ΚΤΕΟ πηγες?
|
 |
Α |
 |

24-11-19, 00:38
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Α
Στη Νεα Ιωνια δε θυμαμαι πως το λενε.
|
 |
|
 |

24-11-19, 13:07
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημερα! τα λαστιχα σου ειχαν σωστο αερα μεσα? και πριν και μετα ηταν στο ιδιο ΚΤΕΟ η μετρηση? ακομα και απο το ενα μηχανημα στο αλλο υπαρχουν διαφορες. Οσον αφορα τις μετρησεις στα αμορτισερ σε ΚΤΕΟ προσωπικα τις θεωρω 90% για να μην πω 99% αναξιοπιστες.
Γιατι πρωτον εξαρταται απο τι αερα εχεις μεσα στα λαστιχα, δευτερον σε οτι κτεο πας λεει αλλες μετρησεις, τριτον εχω δει αμορτισερ που στον δρομο βαρανε γιατι εχουν πεσει να τα λενε πανω απο 70%.
Περασα το Μαρτιο το αμαξι του πατερα μου με αμορτισερ kyb excel-g νομιζω το 2014 ειχαν μπει και τα εβγαλαν πανω απο 70% οταν ρωτησα μου ειπαν οτι ειναι αψογα. Στον δρομο ομως βαραγανε τρομερα πολυ και οταν πχ πηγαινες με 80χλμ κοντερ στην Ε.Ο και βαρας τις γραμμες που εχουν οι γεφυρες τοτε πηδαγε και πηγαινε δεξια και αριστερα, αν τυχει αυτο σε στροφη εφευγε απο την θεση του το αμαξι. Αυτα πχ εγω δεν τα θεωρω αποδεκτα αμορτισερ, καπως ετσι αλλα αρκετα λιγοτερο μου εγιναν τα Kyb AGX και τα ξηλωσα και εβαλα πανω τα koni sport.
|
 |
|
 |

24-11-19, 15:14
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα.
Το αμορτισερόμετρο δεν είναι αυτό που περιγράφει η λέξη. Σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνεις υπ όψιν αυτά που δείχνει για να δεις αν είναι καλό ένα αμορτισέρ ή όχι.
Μετράει το σύνολο της ανάρτησης δηλαδή ελαστικό/ελατήριο/αμορτισέρ.
Ο αλγόριθμος του μηχανήματος "θέλει" συγκεκριμένο εύρος ταλάντωσης και απόσβεση αυτής, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για 100% απόδοση. Στο περίπου την απόδοση αυτή μπορούμε να την έχουμε σε αυτ/το στο οποίο ελαστικά ( με σωστή πίεση), ελατήρια και αμορτισέρ είναι τοποθετημένα ταυτόχρονα. Αυτό που γίνεται συνήθως είναι: με ξερά/σκληρά ελαστικά λόγω ηλικίας και μαλακά ελατήρια λόγω χρήσης βάζουμε καινούρια αμορτισέρ (η συχνότητα των ταλαντώσεων που παράγεται είναι διαφορετική από αυτήν που μπορεί να αποσβέσει το καινούριο αμορτισέρ) ή σε δουλεμένα ελατήρια και αμορτισέρ βάζουμε καινούρια ελαστικά.
Στην καλύτερη με παλιά ελαστικά να βάλουμε καινούρια ελατήρια και αμορτισέρ. (δεν αναφέρομαι για χαμηλώματος).
Είναι λάθος να φεύγουμε από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή βάζοντας πιο σκληρά αμορτισέρ ή ελατήρια.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,55157399 seconds (84,48% PHP - 15,52% MySQL) with 37 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:52. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|