Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-06-18, 21:13
Fibosl Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-08-2015
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Fibosl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
..απορία άσχετου... η βαλβιδα ρελαντί επηρεάζει και την απόδοση στην εκκίνηση και στο δρόμο (να μην αρπάζει φεριπην το αυτοκίνητο όταν έχει λίγα χιλίομετρα) και να θέλει διπλόγκαζα για να πάρει τα πάνω του;;
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-06-18, 20:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fibosl Εμφάνιση μηνυμάτων
..απορία άσχετου... η βαλβιδα ρελαντί επηρεάζει και την απόδοση στην εκκίνηση και στο δρόμο (να μην αρπάζει φεριπην το αυτοκίνητο όταν έχει λίγα χιλίομετρα) και να θέλει διπλόγκαζα για να πάρει τα πάνω του;;
καλησπέρα, δεν ξερω αν κανει ακριβως ιδια λειτουργια και στο δικο σου, στο δικο μου παντως εχει τυχει αναλογα τι θα παθει, να ριχνει πολυ χαμηλα τις στροφες στα ορια του σφησιματος με αποτελεσμα στο ρελαντι να τρεμει ολοκληρο το αμαξι, στην εκκινηση να θελει προσπαθεια δλδ περισσοτερο γκαζι με ποιο πολλες στροφες να μην σου σβησει, εχει τυχει να δινει παραπανω στροφες δλδ να κολλανε ποιο ψηλα, και εχει τυχει να μην δουλευει σωστα αναλογα με τα ηλεκτρικα φορτια, δλδ μπορει να δειχνει οκ, και πχ να αναψω φωτα γιατι ειναι βραδυ και οι στροφες να πεσουν πολυ χαμηλα και να μην τις κραταει λιγο παραπανω οπως πρεπει.

Μπορει αναλογα το μοτερ να εχει διαφορετικες λειτουργικες ή να εχει και αλλη βαλβιδα για αλλες λειτουργιες, πχ εμενα το A/C εχει ξεχωριστη για να σηκωνει στροφες οταν δουλευει το A/C και κανει by pass την πεταλουδα και εχει και βιδα αλεν που ρυθμιζεις ποσες στροφες θες να σου σηκωνει.

Τα παραπανω ισχυουν οπως τα λεω για 4E-FE και 4E-FTE δεν ξερω για αλλα μοτερ.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 21-06-18, 12:58
Fibosl Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-08-2015
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Fibosl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ Νικηφόρε! Με κατατόπισες ..φαντάζομαι πως και στο 4ΖΖ ισχύει κάτι ανάλογο οπότε πιστεύω πως κάπου εκεί πρέπει να κοιτάξω τους αισθητήρες ..θα πω να δουν και τη βαλβίδα του VVTi μήπως είναι κολλημένη ή βουλωμένη και κάνει αυτά που κάνει αν δεν δώσεις διπλόγκαζο στο δρόμο...είναι και που δεν βγάζει κανα σφάλμα στο ODB να πας κατευθείαν εκεί που πρέπει!!!

Update: Μετά από sevice με αλλαγή λαδιών, καθάρισμα βαλβίδας VVTi, αλλαγή μπουζί κλπ το πρόβλημα παρέμεινε. Δοκίμασα να παρακολουθήσω το αμάξι σε πορεία με το Bluetooth OBD προχτές και ανακάλυψα ότι κάθε τόσο κάνει Misfire στους κυλίνδρους (πότε στον 1ο, πότε στον 1ο και τον 4ο πότε στον 3ο και όοοπου του έρθει γενικά). Διαπίστωσα πιο έντονο το πρόβλημα με 2 - 3 μη αναφλέξεις ανά κύλινδρο όταν το ζόριζα π.χ. με μεγάλη σχέση ταχύτητας και κλιματιστικό. Σε ξερόγκαζο ενώ κυλούσε το αμάξι με νεκρά όλα καλά. Μόνιμο σφάλμα κανένα!!! Δοκίμασα πάλι το OBD εχτές το πρωί. Λιγότερες φορές Misfire ..φτάνω στη δουλειά, παρκάρω και κρατάω σταθερά περίπου 2000 στοφές και βλέπω ξαφνικά να κάνει ένα τσακ στη μέτρηση και να πετάει περίπου στον πρώτο κύλινδρο 192 misfire ενώ το μοτέρ άρχισε να ακούγετε σαν να δονείτε!!! Αφήνω το γκάζι και όλα πάλι στο 0. Βγάζω τις φύσες στα μπεκ και κάνω ωμομέτρηση. Όλα την ίδια μέτρηση άρα όλα καλά. Ξανακουπώνω τις φύσες και ώς δια μαγείας το πρόβλημα εξαφανίστηκε (προς το παρόν)!!! Οτι να ναι...κάποια στιγμή θα το πάω και για έναν καθαρισμό στα Μπεκ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fibosl : 19-07-18 στις 12:27. Αιτία: ,,
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μπουζί για 1ΖΖ κινητήρα giannisaug ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 01-12-10 16:30
Ήχος από κινητήρα Thomas_K SUPPORT 22 07-10-09 13:59
Δήλωση Κινητήρα DjEvan ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 17 04-10-07 09:25
Θόρυβος από κινητήρα.. THEMIS TOYOTA COROLLA 111(G6) 24 02-04-07 16:35
Αλλαγώ Κινητώρα kissand SUPPORT 4 08-04-05 16:37



Page generated in 0,18382192 seconds (76,35% PHP - 23,65% MySQL) with 28 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:11.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)