Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |
 |
α |
 |

13-06-17, 12:35
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
α
Συμπεριλαμβανομενου τις διαρροες σου, ποσο λαδι συμπληρωνεις στα 5000χλμ? Ποσο στο κατεβαζει?
Ρωταω για να δω αν αξιζει να ασχοληθεις...
|

13-06-17, 16:22
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα δεν ξερω πλεον....
προσφατα σχετικα δλδ τον Ιανουαριο αλλαχτηκαν ολα αριστερα του μοτερ δλδ τσιμουχα στροφαλου, εκκεντροφορου, οι 2 της αντλιας λαδιου και φλατζοκολλα στο καρτερ, και μετα απο μερικους μηνες ειδα οτι χανει απο την αλλη πλευρα δλδ απο του σασμαν!!!
το κακο ειναι οτι ποιο πριν αλλαξα σασμαν και συμπλεκτη!
συμπληρωνω λαδι οχι πολυ αλλα δεν το εχω μετρησει, ειναι κατω απο 500ml (νομιζω καπου 350ml το πολυ) στα 5000 χλμ παντως συμπεριλαμβανομενου της διαρροης μαλλον απο την τσιμουχα στροφαλου απο την πλευρα του σασμαν.
Επειδη ειναι μικρη δεν ασχολουμε προς το παρον.
Ετσι δεν ξερω σιγουρα αν καιει η τουρμπινα.
Μερικες φορες βραδια εχω δει γαλαζιο καπνο πισω με πολυ γκαζι και τερμα τουρμπισμα αλλα την μερα δεν βλεπω κατι.
|
 |
α |
 |

13-06-17, 17:16
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
α
ρε μ@λ@κ@ νικηφορε μας κοροιδευεις??? 350ml στα 5000??? Τιποτα δεν ειναι αυτο...Ειναι καινουργιο το μοτερ σου ακομα...Ουτε καν να ασχοληθεις, ελεος δηλαδη...
Απλα οταν αλλαξες το σαζμαν επρεπε να αλλαξεις προληπτικα και τσιμουχα βολαν...Τωρα αστο οπως ειναι...Μια χαρα ειναι τελειο.
Δεν εχεις προβλημα λαδιου σιγα 5 σταγονες που σταζουν...
Και να πεταει καμια καπνιλα στο σκισιμο δεν ειναι προβλημα, φυσιολογικο ειναι επειδη πιεζεται...Πολλα αμαξια το κανουν, δεν ειναι τιποτα.
Αμα ετρωγε 2 μπουκαλια στα 5000χλμ τοτε ναι, επρεπε να το φτιαξεις...
Αλλα εσυ εισαι μια χαρα
|

13-06-17, 17:47
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δλδ τσαμπα ανησυχω ?????
ναι βλακεια μου δεν το σκεφτηκα να αλλαξουμε τοτε προληπτικα την τσιμουχα αυτη ρε γμτ.
Οταν εχεις βγαλει το σασμαν κτλ μονο το βολαν εχεις να βγαλεις και το καλυμμα απο πισω, τωρα περαστικα μου, ελπιζω μην γινει χειροτερα.
Οπου παρκαρω μενουν λαδια κατω, σταζουν στην γεφυρα πρωτα και μετα σκανε απο 2 διαφορετικα σημεια!
παντως σε σχεση με την αρχη εχει μεγαλωσει η διαρροη.
|
 |
α |
 |

13-06-17, 18:38
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
α
ναι ρε, τσαμπα ανησυχεις...
Μια χαρα ειναι...
Εγω παντως οταν ειχα αλλαξει δισκο την αλλαξα αυτη τη τσιμουχα φτηνη ηταν 8 ευρω αν θυμαμαι...
Μιας και τα κατεβασα...
Το εχω σαν αρχη, οταν κατεβαζω σαζμαν για οποιδηποτε λογω τις αλλαζω τις τσιμουχες...
Και βολαν, και τροχαλιας, και μπριζντιρεκ και ημιαξονιων...
Συνολο τα τσιμουχοειδη κανα 25αρι-30αρι ευρω δε πανε παραπανω...
Σε τοσα λεφτα που δινεις στα ανεβοκατεβασματα τα 30 αξιζουν για να ειναι πενα και για να χεις τη κεφαλα ησυχη και να μη ξανασχολησαι...
|
 |
|
 |

13-06-17, 18:54
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εχεις δικιο μεγαλη βλακεια που δεν την αλλαξα!
επισης να συμπληρωσω με το κατεβασμα σασμαν μιας και λειπει η γεφυρα αλλαζουμε και οτι αλλο χρειαζεται, πχ αλλαξα την πισω βαση μηχανης που ειχε κοπει η μιση, αλλα ξεχασα την μπροστινη και τωρα πρεπει να πεδευτω παλι γιατι φυσικα δεν λει να κατεβει γεφυρα οποτε μαλλον θα κατεβασω ψυγειο οπως ειχα κανει παλιοτερα γιατι δεν βγαινει αλλιως.
Ισως αμα βγει ο ανεμιστηρας απο πισω του, αλλα και παλι πρεπει να βγει κολαρο αν θυμαμαι καλα. Θα δουμε...
Υπαρχει μια πιθανοτητα να χανει απο το καρτερ, αλλα δε νομιζω γιατι εγινε πολυ καλος καθαρισμος και μπηκε νεα φλατζοκολλα, το εκανε και μηχανικος οποτε δυσκολο πολυ.
Ομως δεν μπορουμε να δουμε λογω της γεφυρας.
αν χρειαστει για καποιον λογο να κατεβει παλι θα το δουμε τοτε.
Εμενα η εκτιμηση που εχω χωθει μερικες φορες απο κατω με φακο και καθρεπτη ειναι η τσιμουχα στροφαλου πισω απο το βολαν.
|

17-03-19, 06:10
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 06-11-2018
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημέρα
Πως μπορώ να δω αν ενα κατεβασμένο μοτέρ ειναι με τα καινούργια πιστόνια (8 τρύπες) ή τα παλιά, χωρίς φυσικά να ανοιχτεί?
Επίσης υπάρχουν τρόποι να καταλάβω αν έκαιγε λάδια όταν ήταν σε λειτουργία?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη scott : 17-03-19 στις 07:19.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,49154806 seconds (86,25% PHP - 13,75% MySQL) with 36 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:52. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|