Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-09-16, 21:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LAMPHS Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγραφης στο βίντεο, αλλά επί τεσσάρες φορές περισσότερο, Με αποτέλεσμα όταν κουνούσα με το χέρι τον αριστερό άξονα κίνησης να χάνι βαλβολινες.
Οπότε βρήκα μεταχειρισμένο σασμάν από (corolla 111) με120€ συν 10€ ένα μαρκούτσι, και εργατικά 60€ μαζί με βαλβολινες, όλα ένταξη...
η μονή διάφορα στο σαζμαν ήταν η ντίζα του κοντέρ
Στο Ε100 είναι ηλεκτρική, ενώ στο Ε111 μηχανική αν και ποιο καινούργιο μοντέλο
καλησπέρα, σοβαρα τοσο πολυ? και δεν εμεινε? ναι τα σασμαν τα πουλανε φτηνα τωρα απο 100 ευρω εχει! βεβαια οχι C52-C56 δλδ απο μοτερ 4EFTE και αντιστοιχα απο starlet GT ep92 και starlet glanza ep91 που ειναι ποιο ακριβα, τα αλλα εχουν διαφορες σε σχεσεις και τελικο ratio. Παντως αυτο που εχω ειναι απο το starlet ep82 με το μοτερ 2Ε-Ε και ειναι το C150, συμφωνα με το wikipedia toyota C gearboxes εχει ποιο κοντη μονο την 1η ταχυτητα και ολα τα αλλα ειναι τα ιδια.
60 ευρω μαζι με βαλβολινες???? ποιος πηρε τοσο λιγα? ειναι γνωστος σου ο μηχανικος?
Η ντιζα δεν ειναι προβλημα αλλαζεις το εξαρτημα στο σασμαν.
Να πω οτι εξουσιοδοτημενο Toyota συνεργειο μου ειπε 400 ευρω για αλλαγη δισκο-πλατο-ρουλεμαν μαζι με τα ανταλλακτικα αυτα και βαλβολινες. Μονο τις βαλβολες τις χρεωνανε 50 ευρω!!!!
Εχω δικο μου μηχανικο αλλα καθαρα και χατιρικα 100 ευρω για τοποθετηση, χωρις ανταλλακτικα και βαλβολες αλλα τις χρεωνει κανα 10αρικο μονο σε μενα.
Οπως ειπα αν ειχα παρεα το εκανα μονος μου ανετα, αλλα επειδη θα ειναι ΣΚ αμα μου τυχει καμια στραβη την εβαψα γιατι θα ειναι ολα κλειστα!
αν ειχε τυχει νωριτερα η διαρροη δλδ τον Αυγουστο που ημουνα εκει 3 εβδομαδες και ειχα παρεα στο εξοχικο δεν θα το συζητουσα θα το ειχα κανει μονος μου με καποιον συγγενη μου για βοηθο.
Οχι για να γλιτωσω τα χρηματα τοσο αλλα για την φαση ρε γμτ!
φυσικα και σε αυτο καντεμια με δερνει, αφου δεν ειχα διαρροες και ο συμπλεκτης δεν εδειχνε να πατιναρει και τωρα τον Σεπτεμβριο γινονται και τα 2!!!!
δεν τολμω να τουρμπισω τερμα και παρε πατιναρισμα! ακομα και στην Ε.Ο δεν παει πανω απο 160χλμ γιατι πατιναρει!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 12-09-16 στις 21:38.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 16-09-16, 21:31
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, τελικα για την ιστορια και το τελος του θεματος επιτελους!
σημερα αλλαξαμε σασμαν απο το C52 (starlet ep82 4ΕFTE) με το C150 του starlet ep82 (2Ε-Ε) η μονη βασικη διαφορα ειναι οτι εχει αρκετα ποιο κοντη την 1η ταχυτητα, ολες οι αλλες ειναι ιδιες οπως και το final ratio.
Φυσικα εφτιαξαν τα παντα, τελος το πατιναρισμα (λογικο ηταν χαλια δισκος και πλατο), μιλαμε λες και πηρα πολλα αλογα πανω! ποιο μαλακος ο συμπλεκτης ποιο ξεκουραστος, δεν υπαρχει καθολου τζογος πλεον σε διαφορικο-ημιαξονια και τωρα σκαβει με την 1η τοσο κοντη που ειναι!
κατι θορυβοι που ειχα εφυγαν και αυτοι! οπως φαινεται το αλλο σασμαν εκτος τους τζογους κανει και θορυβο στην περιστροφη! πιθανως καποια ρουλεμαν.
Καποια στιγμη που θα το ανοιξουμε περισσοτερα σε αλλο θεμα και με φωτος....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αλλαγή βαλβολίνης σε Ε12 κωνσταντίνος SUPPORT 20 16-07-10 01:27



Page generated in 0,16442394 seconds (76,76% PHP - 23,24% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:11.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)