Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 09-07-15, 18:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα, καταρχήν το ότι είναι πάλι για corolla 1300 που λες δεν μας λεει κατι, αν οι συνδεσεις ειναι χειροποιητες οπως δλδ τα φτιαξει ο εξατμισας αν γουσταρει και 4" σου βαζει επανω! το θεμα ειναι ΠΡΙΝ τι ειχε και ΤΩΡΑ τι εχει! δεν ξερω η μαμα εξατμιση τι διαμετρο εχει την πεταξα αμεσως οταν αλλαξα μοτερ αλλα μια ματια γρηγορη οπως την ειχα δει την εκοβα για 40-42mm διαμετρο, αν ξερει κανεις ας μας πει. Ο καταλυτης τωρα ο μαμα ειναι συνηθως κεραμικος, αυτοι οι κεραμικοι σπανε ευκολα σχετικα αλλα εχουν γρηγορη αποδοση σε κατακρατιση καυσαεριων και αποδιδουν και καλα (για μαμα μοτερια) αν πχ εβαλες εναν μεταλλικο εστω (μη μιλησω για ελευθερο) τοτε αργει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας, μπορει να χεις προβλημα να βγαλεις καρτα δλδ να θελει πολυ ωρα ζεσταμα και να χασεις και υποδυναμη επειδη χανει το λεγομενο backpressure κατι σημαντικο στα ατμοσφαιρικα μοτερ. Ο αδερφος μου σε μαμα suzuki swift 1.0 ειχε κανει το λαθος απο κεραμικο να παει σε μεταλλικο και επαθε τα παραπανω και μεγαλη πτωση αποδοσης ΜΟΝΟ με αλλαγη καταλυτη!!!! μεσαιο και τελικο ειναι τα ιδια με τα μαμα ή ελευθερας και αυτα? και αυτο εχει σημασια πολυ μεγαλη. Προσωπικα εγω πιστευω πως ο καταλυτης στο κανει, ειδικα αν εχεις βαλει μεγαλυτερο ή ελευθερο ή μεταλλικο. Ο εξατμισας μπορει να βαλει οτι θελει το θεμα ειναι αν ειναι το σωστο. Η νεα εξατμιση btw τι διαμετρο εχει?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα με εξάτμιση High_Frequency SUPPORT 15 09-09-15 18:25
εξάτμιση antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 16 11-07-12 13:14
Εξάτμιση κ άλλα! manos89 TOYOTA COROLLA E 12 3 22-04-12 21:35
Εξάτμιση gio911 TOYOTA COROLLA T-SPORT 18 04-04-12 09:51
Βοήθεια για εξάτμιση toyota tte Θελω βοηθεια 19 07-01-12 08:35



Page generated in 0,10327911 seconds (73,28% PHP - 26,72% MySQL) with 24 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:20.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)