Εάν μιλάμε για vvt-i κινητήρες, μετά τα 100 και μέχρι τα 130+ το μοτέρ κάνει έναν πιο έντονο και ιδιαίτερα ενοχλητικό θόρυβο σα συντονισμό, τουλάχιστον για τους παράξενους με τα ευαίσθητα αφτιά (στους οποίους συμπεριλαμβάνομαι και εγώ). Από τα 130 και μετά μειώνεται αυτός ο θόρυβος, σα να σταματάει να συντονίζει και πλέον ακούγεται μόνο ο φυσιολογικός θόρυβος του κινητήρα. Πάντως, στο θέμα της ηχομόνωσης, δε μπορείς να πεις ότι έχει κάνει καλή δουλειά η ΤΟΥΟΤΑ...
__________________
Lift, lift, lift...
|