Η πιο απλή και έυκολη λύση είναι να βάλεις ενα μπροστοκίνητο σαζμάν.
Η λύση που θα σου πώ είναι δοκιμασμένη σε άλλο αυτοκίνητο βέβαια αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, η αρχή λειτουργίας είναι ίδια .
Κουμπώνεις ένα μπροστοκίνητο σαζμάν ( ιδανικά θα ήταν να βρεις ένα 6speed c160 ) και προσπαθείς να βάλεις κινητήρα και σαζμάν κατά τον διαμήκη άξονα.
Αυτό είναι λιγάκι δύσκολο αλλά οτι σαζμάν και να επιλέξεις είτε μπροστοκίνητο είτε πισωκίνητο αυτή είναι μια διαδικασία που πρέπει να την υποστείς.
Τώρα ανοίγεις το σαζμάν και κολλάς το διαφορικό ή το "φρακάρεις" με μια βίδα ούτως ώστε να γίνει 100% μπλοκέ (ναι όπως κάναμε παλιά στα starlet) και στη θέση του ημιαξονίου που κοιτάει προς τα πίσω προσαρμόζεις κεντρικό και οτι διαφορικό βρείς φτηνό και μπλοκέ. Το διαφορικό και η στήριξη του θέλει λίγο ψάξιμο.
Το σαζμάν δεν προκειται να σπάσει λόγω κολλήματος γιατί δεν θα έχει χρήση διαφορικού αλλά απλά θα μεταδίδει την κίνηση.
Τα κολλημένα διαφορικά στα πισωκίνητα έσπαγαν στην προσπάθεια τους να κάνουν διαφορικό, αυτό δεν συμβάινει εδώ .
Μπορούμε αντί να κολλήσουμε το διαφορικό να κολλήσουμε ή να φρακάρουμε το ημιαξόνιο που θα κοιτάει προς το ψυγείο με αποτέλεσμα να κάνουμε το πίσω ημιαξόνιο να γυρνάει και να μεταδίδει την κίνηση αλλά αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα να δουλέυει το διαφορικό μόνιμα με αποτέλεσμα την μικρή διάρκεια ζωής του.
__________________
Rwd for ever !!!
|