Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 07-09-14, 18:49
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 204
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τι 210 τι 220.. Εγω για τα 215 που ειπε ο Ανδρεας ηξερα. Μιλαμε για 20 με 30 αλογα παραπανω και αντε κανα 5κιλο ροπη. Με τουρμπο τα 280 σε light κατασταση δε θα καταλαβει τιποτα. Εδω το 3zz στο 0.5-0.6 φτανει τα 180-190 με κλειστο μοτερ και δεν καταλαβαινει τιποτα. Και το 1zz κλειστο μοτερ παλι παει 230 ευκολα στο 0.6. Το TS ειναι μοτερ που αντεχει, βγαζει μεν προβλημα στους εκκεντροφορους, ειτε ειναι μαμα απειραχτο, ειτε τουρμπο, ειτε κομπρεσορατο, αυτο δε θα αλλαξει. Και τα 280 που ειπα ισως ειναι πολυ λιγα το ξαναλεω. Δοκιμασμενο σε αρκετα 2zz που γνωριζω. Για light θα παει, τι να ζορισει; Σε αυτο που θα συμφωνησω με τον Roy-D παντως οτι κομπρεσορατοι εχουν δει 250+, ισχυει, κυκλοφορει και ενα λευκο, εδω κοντα, αλλα με χταποδοεξατμιση, Cold Air Intake, ροικη στο καπακι, προγραμμα ισως και αλλα πραγματα που ξεχναω, μετρημενο 252 αλογα προσφατα.. Η ατμοσφαιρα για να παρει θελει λεφτα αρκετα, οπως και το τουρμπο. Απλα στην ατμοσφαιρα εχεις το κεφαλι σου λιγο πιο ηρεμο απ'οτι με το τουρμπο.
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 07-09-14, 19:26
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 3.285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 500
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Καπου εδώ μπαινει και η αξιοπιστια!!!!
Ακομα και μαμα εχουν θεματα με τις μπιελες!!!
Ολοι τα ξερουμε!!!
Ποσο μαλλον αν το υπερτροφοδοτησεις με compressor και χειροτερα φυσικα με Turbo!!!
Αν ζητας ΑΠΟΛΥΤΗ αξιοπιστια πας σε σφυρηλατα μερη που δινει και η TRD και μετα συνεχιζεις!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 07-09-14, 22:19
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γιαννη μαλλον τα πιστονια θες να πεις. Οι μπιελες του ts αντεχουν μεχρι 500 αλογα ή ισως μπερδευεσαι με τις μπιελες απο 1ΖΖ.
Οσο για τους εκκεντροφορους δεν καταλαβαινουν τπτ. Αρκει να βαζεις το σωστο λάδι. Κομπρεσσορατο το ειχαμε φτασει 400 αλογα και τωρα παμε για παραπανω.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 07-09-14, 22:26
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 204
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εκκεντροφορο στον εξαγωγης δε σπαει τιποτα θες να μου πεις.. Κανε μια γυρα και ρωτα.. δε λεω για τον εκκεντροφορο οτι παθαινει ζημια.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 07-09-14, 22:47
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Mε τον compressor της greddy παει γυρω στα 260 bolt on, xωρις να σκαλισεις μοτερ, μονο προγραμμα περιφερειακα..Με turbo βγαζεις οντως παραπανω αλογα ,αλλα με τον compressor δεν χανεις την ατμοσφαιρικη αισθηση , γιατι ανεβαζει πολυ γραμμικα , απλα φορτωνει πολυ γρηγορα απο τις χαμηλες και δινει μεχρι τον κοφτη, χωρις σκαλοπατια και χωρις lagg που εχει ενα turbo, με κοστος την ελαφρα χαμηλοτερη αποδοση που εχει ενας κομπρεσσορας.Εν μερεi αυτο λυνεται αν διαλεξεις rotrex supercharger.Aν δεν κυνηγας την μεγιστη ιπποδυναμη και σε ενδιαφερει περισσοτερο η ποιοτητα λειτουργιας του μοτερ , ο κομπρεσσορας ειναι πολυ καλη επιλογη

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 09-09-14 στις 19:14.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 08-09-14, 09:27
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εκκεντροφορο στον εξαγωγης δε σπαει τιποτα θες να μου πεις.. Κανε μια γυρα και ρωτα.. δε λεω για τον εκκεντροφορο οτι παθαινει ζημια.
Μαλλον με μπερδευεις για καποιον αλλο φιλε μου.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 08-09-14, 20:13
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 204
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν ειναι οτι σε μπερδευω με καποιον. Αναφερεις οτι οι εκκεντροφοροι δεν παθαινουν τιποτα, και απανταω εγω, για τα TS παντα, οτι ναι, οι εκκεντροφοροι δεν παθαινουν κατι, αλλα ο εξαγωγης την παταει σε ολα τα TS, γιατι σπανε κατι μεταλλα, δε θυμαμαι πως τα λενε ετσι οπως ειναι καζανι το κεφαλι μου τωρα, και πολλες φορες, μπορει να χρειαστει αλλαγη και ο εκκεντροφορος. Ο εξαγωγης παντα. Απλα το αναφερω, δε στη λεω, και σε ενημερωνω σε περιπτωση που δε το γνωριζες.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 08-09-14, 20:48
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ειναι οτι σε μπερδευω με καποιον. Αναφερεις οτι οι εκκεντροφοροι δεν παθαινουν τιποτα, και απανταω εγω, για τα TS παντα, οτι ναι, οι εκκεντροφοροι δεν παθαινουν κατι, αλλα ο εξαγωγης την παταει σε ολα τα TS, γιατι σπανε κατι μεταλλα, δε θυμαμαι πως τα λενε ετσι οπως ειναι καζανι το κεφαλι μου τωρα, και πολλες φορες, μπορει να χρειαστει αλλαγη και ο εκκεντροφορος. Ο εξαγωγης παντα. Απλα το αναφερω, δε στη λεω, και σε ενημερωνω σε περιπτωση που δε το γνωριζες.
To γνωριζω πολυ καλα φιλε μου αυτο που λες και μαλιστα την πατανε τα κοκορακια που πατανε οι εκκεντροφοροι αλλα γιαυτο σου ειπα κιεγω με λαδι 10-60 δεν παθαινεις τπτ. Εχουμε αλλαξει στο δικο μου και στου κουμπαρου μου 6 μοτερ χωρια σε ενα σωρο φιλουσ που τα βελτιωσαμε. οσοι ακουσαν δεν παθαν τπτ και οσοι δεν ακουσαν ..... Μακαρι να ειχα κι εγω καποιον να με συμβουλεψει οταν ξεκινουσα τις βελτιωσεις σε αυτο το μοτερ αλλα δυστυχως μονο οι Αμερικανοι μπορουσαν να βοηθησουν και τωρα προσπαθω να βοηθησω οποιον μπορω να μη τραβηξει οτι τραβηξα. Οσο για το αν μου τη λες ετσι ειχα καταλαβει γιαυτο sorry και για την απαντηση.

Και για να μπουμε ξανα στο Θεμα μας οτι χρειαστεις φιλε vadomez μπορεισ να ρωτησεις και οποιοσ μπορει και γνωριζει θα σε βοηθησει σε οτι χρειαστεις, αρκει να γινεις συγκεκριμενος για το τι ακριβως θες να κανεις.

Οχι το κιτακι της TRD δεν αξιζει και δεν πας πανω απο 215 αλογα. Exει πολυ καλυτερα πιστονια σε χαμηλοτερη τιμη αλλα δε χρειαζεται να αρχισεις απο αυτο. Eχει αρκετα πραγματακια να κανεις πριν φτασεις εκει.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 09-09-14, 18:32
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 6.112
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 876
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Σχετικά με τα 215 και 225 που έγραψα πριν, αναφερόμουν στον κομπρέσσορα της ΤΤΕ. Όπως λέει και ο Γιώργος, με τον Greddy που ως γνωστόν είναι για το Celica TS και μπαίνει εύκολα και στα δικά μας με μικροπατεντούλες, βγάζει με το σωστό πρόγραμμα γύρω στα 250-260 χωρίς να καταπονεί το μοτέρ. Στη δυναμομέτρηση του 2012 είχε έρθει μέλος μας με Greddy αλλά πολύ λάθος πρόγραμμα και είχε βγάλει 215 άλογα. Από εκεί και πέρα, λεφτά να υπάρχουν και ό,τι θέλεις κάνεις (και εφόσον σε συμβουλέψουν και αυτοί που ξέρουν καλά το αντικείμενο)...

Κοσμά, αν και βγαίνω λίγο off-topic, μπορείς να μας γράψεις ποιες είναι (και εάν αξίζουν τον κόπο και το χρήμα φυσικά) οι πιθανές βελτιώσεις σε απλό vvtl-i μοτέρ πριν περάσει κάποιος στο επόμενο βήμα (κομπρέσσορα-τούρμπο) και οι οποίες θα προσφέρουν κάποια ουσιαστική και άξια λόγου αναβάθμιση;
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 09-09-14, 22:55
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οι πολυ βασικες βασικες βελτιωσεις ειναι 75αρα εισαγωγη(προσοχη χωρις προγραμμα δε δουλευει) με μεγαλο φιλτρο, χταποδι κοπια της ppe που μας τα φτιαχνουν με 300 ευρω, εξατμιση 63,5 χωρις καταλυτη και emanage ultimate αλλα οποςδηποτε μαζι με v-manage (γιατι τα μεγιστα τα παιρνεις απο τον προγραμματισμο του vvt) ή apexi pfc και οποιος μπορει να βρει μτχ stage2 pipercams. Το αμαξι ετσι εκτος του οτι γινεται αρκετα δυνατο, εχει και δυναμη απο χαμηλα. Αλλα προσοχη στο προγραμμα, σχεδον κανεις δεν ξερει να προγραμματιζει σωστα το vvt.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Συμπλεκτης Exedy - Corolla 111 tarantulas75 TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 30-07-11 10:37
χαλασμενος συμπλεκτης η ρουλεμαν? tasos 4age 2v SUPPORT 12 09-10-10 17:00
Συμπλεκτης th@nos TOYOTA COROLLA E 12 16 02-10-08 00:25



Page generated in 0,18263602 seconds (83,33% PHP - 16,67% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:53.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)