Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-06-14, 09:28
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Μεταξυ μας παντως, και εγω ειχα την εντυπωση οτι ειχαν βγει παρτιδες με ελαττωματικά πιστόνια, και οτι αυτος ηταν ο λογος που γινοταν το κάψιμο λαδιού και κατα συνέπεια χαλούσε ο κορμός.
Συγκεκριμένα οταν υπερκυβισα, φρόντισα να παραγγειλω εμβολα με τον καινουριο κωδικο (και τις πολλες τρυπες λαδιου), ωστε να ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν θα καψει λαδι. Αυτο το διαπιστωσα και οταν εκανα συγκριση στα παλια μου εμβολα με τα καινουρια και οντως τα καινουρια ειχαν παραπανω τρυπες λαδιου.
Βεβαια, δεν μου ειχε καψει λαδι ουτε με τα παλια εμβολα, αλλα 1ον ειχε πολυ λιγα χιλιομετρα το αμαξι (45.000χιλ) και προσεχα τα σερβις ευλαβικά (σε αντιπροσωπία πηγαινα).

Το ερωτημα που προκύπτει ειναι το εξης.
Αν καταλαβα καλά, λέτε οτι δεν φταινε τα εμβολα, αλλα το λαθος ιξώδες. Δλδ αν καποιος εβαζε παντα 5/40 και προσεχε τα σερβις, δεν θα εκαιγε.
Τότε ποιος ο λόγος να βγουν καινουριου τυπου εμβολα? Για να καλυπτουν τις μ@λ@κιες των αντιπροσωπειών που βαζανε λάθος λάδι?

Και γιατι να μην εβγαζε η ΤΟΥΟΤΑ οδηγία συγκεκριμένη να μπαινει ΜΟΝΟ 5/40 σε αυτα τα μοτερ αντι να μπλέκει με αλλαγες κορμών, να βγαζει νέου τυπου εμβολα, εγγυήσεις κτλπ?

Δλδ να δεχτω οτι οι Ελληνικές αντιπροσωπίες ειναι για κλάμματα και βαζουν ό,τι να' ναι λαδια. Αλλά για να προβεί η ΤΟΥΟΤΑ σε παραγωγή νέου τυπου εμβόλου, και να βγει και οδηγια να σου αλλαζουν μπλοκ κτλπ, πιστευω οτι πρέπει να υπηρχε μεγαλυτερο προβλημα με το μοτερ σε πολλές χώρες (και όχι μονο θέμα με "λαθος ιξωδες") το οποίο το παραδέχτηκε η ιδια η ΤΟΥΟΤΑ και δεν εριξε το φταιξιμο στις αντιπροσωπίες και τα "μαστόρια"...
Δεν μπορει δλδ να βγαινανε κανουρια μοτερ και εμβολα μόνο για την Ελλάδα...

Σκέψεις κάνω. Δεν προσπαθω να δικαιολογήσω τιποτα. Απλά και εγω ειχα αλλη εντυπωση για το συγκεκριμενο θεμα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-06-14, 21:08
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Μεταξυ μας παντως, και εγω ειχα την εντυπωση οτι ειχαν βγει παρτιδες με ελαττωματικά πιστόνια, και οτι αυτος ηταν ο λογος που γινοταν το κάψιμο λαδιού και κατα συνέπεια χαλούσε ο κορμός.
Συγκεκριμένα οταν υπερκυβισα, φρόντισα να παραγγειλω εμβολα με τον καινουριο κωδικο (και τις πολλες τρυπες λαδιου), ωστε να ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν θα καψει λαδι. Αυτο το διαπιστωσα και οταν εκανα συγκριση στα παλια μου εμβολα με τα καινουρια και οντως τα καινουρια ειχαν παραπανω τρυπες λαδιου.
Βεβαια, δεν μου ειχε καψει λαδι ουτε με τα παλια εμβολα, αλλα 1ον ειχε πολυ λιγα χιλιομετρα το αμαξι (45.000χιλ) και προσεχα τα σερβις ευλαβικά (σε αντιπροσωπία πηγαινα).

Το ερωτημα που προκύπτει ειναι το εξης.
Αν καταλαβα καλά, λέτε οτι δεν φταινε τα εμβολα, αλλα το λαθος ιξώδες. Δλδ αν καποιος εβαζε παντα 5/40 και προσεχε τα σερβις, δεν θα εκαιγε.
Τότε ποιος ο λόγος να βγουν καινουριου τυπου εμβολα? Για να καλυπτουν τις μ@λ@κιες των αντιπροσωπειών που βαζανε λάθος λάδι?

Και γιατι να μην εβγαζε η ΤΟΥΟΤΑ οδηγία συγκεκριμένη να μπαινει ΜΟΝΟ 5/40 σε αυτα τα μοτερ αντι να μπλέκει με αλλαγες κορμών, να βγαζει νέου τυπου εμβολα, εγγυήσεις κτλπ?

Δλδ να δεχτω οτι οι Ελληνικές αντιπροσωπίες ειναι για κλάμματα και βαζουν ό,τι να' ναι λαδια. Αλλά για να προβεί η ΤΟΥΟΤΑ σε παραγωγή νέου τυπου εμβόλου, και να βγει και οδηγια να σου αλλαζουν μπλοκ κτλπ, πιστευω οτι πρέπει να υπηρχε μεγαλυτερο προβλημα με το μοτερ σε πολλές χώρες (και όχι μονο θέμα με "λαθος ιξωδες") το οποίο το παραδέχτηκε η ιδια η ΤΟΥΟΤΑ και δεν εριξε το φταιξιμο στις αντιπροσωπίες και τα "μαστόρια"...
Δεν μπορει δλδ να βγαινανε κανουρια μοτερ και εμβολα μόνο για την Ελλάδα...

Σκέψεις κάνω. Δεν προσπαθω να δικαιολογήσω τιποτα. Απλά και εγω ειχα αλλη εντυπωση για το συγκεκριμενο θεμα.

Προσεξε ομως, εγω δεν ανεφερα οτι δεν υπηρχαν περιπτωσεις καψιματος, αλλα εφταιγε και το λαδι. Για να βγηκαν τα νεα πιστονια σαφως και καποιος λογος υπηρχε, αλλα οχι ρε φιλε οτι ειναι προβληματικα και τα μοτερ! Ελεος δηλαδη!

Και Γιαννη και οταν εφερες το Punto ημουν και το megane παλι εκει με τα 4,5 πατηματα. Απλα δεξου οτι καποια πραγματα δεν ειναι οπως τα λες η οπως τα διαβαζεις. Οσο για την ηλικια, το οτι εχουμε μια διαφορα 8 χρονια και δε μπορεις να συζητησεις "λογω ηλικιας" εκει σε συγχωρω εγω γιατι "δεν σε γνωριζω" και εισαι και μεγαλυτερος μωρε, κριμα ειναι.

Περαν αυτου Μιχαλη, και για να ξεμπερδευει λιγο το θεμα, αλλο το εχω κατι ελλατωματικο, στο αντικαθιστω για τον χψζ λογο και οκ εισαι ετοιμος γιατι υπηρξαν ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ με λαδοκαψιματα, και αλλο το προβληματικο δηλαδη το παιρνεις και σου καιει λαδι κατευθειαν, γιατι ειπαμε, σε αλλους δεν εχει καψει καν λαδι! Αλλα αυτο αρκετοι δε το καταλαβαινουν, και δεν αναφερομαι προσωπικα σε κανεναν, αλλα στην Ελλαδα και ανα τον κοσμο, υπαρχουν πολλοι ευκολοπιστοι και απο στομα σε στομα αναπαραγονται πολλες ασαφιες. Το θεμα ειναι οι πραξεις και τα αποτελεσματα τι δειχνουν. Αρα καταληγουμε στο ΝΑΙ, υπηρξαν περιπτωσεις με λαδοκαψιμο, οχι απαραιτητα σε ολους, αλλα ΟΧΙ, δεν ειναι προβληματικα τα μοτερ.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
τελικά τι λάδια στο auris; FANOULA TOYOTA AURIS 8 26-02-18 07:59
λάδια Nikos4 4AGE 20v Levin 4 09-10-15 09:36
Λάδια toyota auris dimitrakom SUPPORT 14 15-04-14 22:00
3zz καίει λάδια nikos_adamo ΦΟΡΟΥΜ 22 14-01-10 16:12
Λάδια Για Μια Ζωή? madvinegar OFF TOPIC 16 16-06-06 20:45



Page generated in 0,18135810 seconds (77,86% PHP - 22,14% MySQL) with 26 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:56.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)