Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 11-03-14, 10:39
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Να σημειώσω κάτι βασικό. Δεν έβγαλε 202,2 άλογα, έβγαλε 202,2 Cv ή όπως φαίνεται και στο διάγραμμα 148,7 kW. Σε απλά ελληνικά, 199,41 hp...

Η καλύτερή μου μέτρηση στον ΜΑΙΚΟΝ ήταν το 2012 με 197,9 hp και 18,7 κιλά ροπή. Το 2013 χωρίς καμία αλλαγή έδειξα -2,5 άλογα (195,5 hp) με κάποια παράξενα κατσαρά στις καμπύλες μου εντός lift κυρίως. Το "πρόβλημα" θεωρήθηκε ότι ήταν η μπαταρία, αφού είχε ήδη ξεκινήσει να κάνει κάτι τρελά με δυσκολία στην εκκίνηση αρκετό καιρό πριν το dynoday, γεγονός που "επιβεβαιώθηκε" αφού μερικές μέρες μετά η μπαταρία απεβίωσε και αλλάχτηκε με 60άρα VARTA. Βενζίνες στο 95% των γεμισμάτων μου βάζω 100άρα, στη συγκεκριμένη περίπτωση του VAMAG είχα γεμίσει με V-Power (όχι τη racing) συν ένα ενισχυτικό οκτανίων της SONAX που έχω σχεδόν πάντα στο αμάξι και βάζω στις περιπτώσεις που γεμίζω με απλή βενζίνη. Οπότε, η μόνη διαφορά με τον ΜΑΙΚΟΝ του 2013 ήταν η αλλαγμένη μπαταρία.

Το σενάριο με τις διορθωμένες-αδιόρθωτες καμπύλες το είδα σε άλλο αμάξι, δε είδαμε κάτι τέτοιο στο δικό μου.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 11-03-14, 23:35
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Να σημειώσω κάτι βασικό. Δεν έβγαλε 202,2 άλογα, έβγαλε 202,2 Cv ή όπως φαίνεται και στο διάγραμμα 148,7 kW. Σε απλά ελληνικά, 199,41 hp...

Η καλύτερή μου μέτρηση στον ΜΑΙΚΟΝ ήταν το 2012 με 197,9 hp και 18,7 κιλά ροπή. Το 2013 χωρίς καμία αλλαγή έδειξα -2,5 άλογα (195,5 hp) με κάποια παράξενα κατσαρά στις καμπύλες μου εντός lift κυρίως. Το "πρόβλημα" θεωρήθηκε ότι ήταν η μπαταρία, αφού είχε ήδη ξεκινήσει να κάνει κάτι τρελά με δυσκολία στην εκκίνηση αρκετό καιρό πριν το dynoday, γεγονός που "επιβεβαιώθηκε" αφού μερικές μέρες μετά η μπαταρία απεβίωσε και αλλάχτηκε με 60άρα VARTA. Βενζίνες στο 95% των γεμισμάτων μου βάζω 100άρα, στη συγκεκριμένη περίπτωση του VAMAG είχα γεμίσει με V-Power (όχι τη racing) συν ένα ενισχυτικό οκτανίων της SONAX που έχω σχεδόν πάντα στο αμάξι και βάζω στις περιπτώσεις που γεμίζω με απλή βενζίνη. Οπότε, η μόνη διαφορά με τον ΜΑΙΚΟΝ του 2013 ήταν η αλλαγμένη μπαταρία.

Το σενάριο με τις διορθωμένες-αδιόρθωτες καμπύλες το είδα σε άλλο αμάξι, δε είδαμε κάτι τέτοιο στο δικό μου.
Ok Αντρεα με καλυψες πλήρως!!!Το θυμαμαι το θεμα με την μπαταρια!!!

Ναι αυτό με το Cv και το Hp παιζει ρολο ,μικρο βεβαια αλλα εχει σημασια,ειδικα στα πολλα αλογα!!!
Ναι οντως το VAMAG και εμενα σε cv τα λεει τα αλογα!!!

Αρα η διαφορα Αντρεα είναι πραγματικα πολύ μικρη της ταξεως του 1,5 ιππου που είναι στα ορια ακομα και του στατιστικου λαθους ,ωστοσο αυτό που με (μας) νοιαζει ειναι ότι το VAMAG εναντι του DASTEK της MAIKON είναι ισαξιο και λιγο περισσοτερο αισιοδοξο εστω και οριακα!!!

Τα συμπερασματα βγηκαν και για μια ακομη φορα το DASTEK της MAIKON το δυναμομετρο κατατεθεν πλεον του Corolla Club είναι εκτος από οικονομικο και επαναλειψιμο και εξισου αξιοπιστο στις μετρήσεις!!!

Το VAMAG του Αλουμανη παιζει πολύ στην πιατσα παντως να ξερετε ,το POWER μετρα πολλες φορες εκει ,διοργανωνονται πολλα dynoday εκει και γενικα το θεωρουν ΚΑΛΟ!!!
Όλα αυτά για την ιστορια και μονο......

ΥΓ:
Αντρεα εσενα αυτό με τις διορθωμένες και τις αδιόρθωτες που λεμε ,εσενα αυτή η μετρηση τα 202Cv είναι διορθωμενη ή αδιορθωτη ,θυμασαι???
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-03-14, 23:48
Το avatar του χρήστη TmNemesis
TmNemesis Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 30-09-2006
Μοντέλο: T Sport f/l 5d
Περιοχή: Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
TmNemesis θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Από ένα βίντεο που είδα,αν δεν κάνω λάθος,είναι η διορθωμένη.
Αρχικά είχε βγάλει 206Cv.
__________________


Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Εξομοιωτής με το πραγματικό μας αυτοκίνητο!!! NikiforosGT ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 14 29-09-11 00:44
«Αυτοκίνητο του μέλλοντος» το Auris Ηybrid corollakiato TOYOTA AURIS 8 16-01-11 16:07
Τι αυτοκίνητο θα αγοράζατε αν δεν είχατε corolla? κωνσταντίνος ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 218 25-01-09 19:45
TOYOTA:Η 1η νίκη με υβριδικό αυτοκίνητο! Nikos ΓΕΝΙΚΑ 4 27-07-07 16:16
Αυτοκίνητο Μέχρι 50.000 Ευρώ!!! DjBac OFF TOPIC 170 19-10-05 19:52



Page generated in 0,35448194 seconds (83,53% PHP - 16,47% MySQL) with 30 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:19.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)