Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Εγώ με το T-Sport έχω ανοίξει και με 4efte στο Ε11 στρογγυλοφάναρο του jason και με 20V σε sedan 101. Με το 20V και πάτημα από 2ες ξεκόλλαγα από την αρχή με τη διαφορά να μεγαλώνει αστραπιαία μόλις έμπαινα lift. Μέχρι 4ες είχα φύγει αρκετές καρόστες μπροστά. Το παλικάρι με το 20V δήλωσε πρόβλημα μετά, πιθανόν να ίσχυε γιατί τη διαφορά τη θεωρώ μεγάλη. Με τον 4efte του jason ο οποίος τότε (αμέσως μετά από το προπέρσινο dynoday νομίζω) ήταν εάν θυμάμαι καλά κοντά στα 155 άλογα, μονοκάβαλος αυτός, εγώ στο T-Sport με τον ranger, πατάγαμε από 2ες, εγώ εκτός lift, αυτός full ροπιασμένος και τουρμπισμένος, πηγαίναμε μαζί (και ίσως ο jason να ξεκόλλαγε και λίγο στην αρχή) αλλά μέχρι το σπάσιμο της 3ης μου (140-145 χλμ) να έχω φύγει και από εκεί και έπειτα να απομακρύνομαι σχετικά γρήγορα.