Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
 |

15-09-13, 22:45
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλα και τα ατμοσφαιρικα αλλων εταιριων το ιδιο σαπια ειναι....
Ποια εταιρια ειχε παραπανω απο 130 αλογα στα 1800 πριν μια δεκαετια που εβγαινε αυτο το μοτερ????
Ολα εκει επαιζαν δυστυχως!!!
Οπως σωστα ειπατε 20βαλβιδα ατμοσφαιρικα ηταν τα toledo και τα Passat!!!
Τουλαχιστον στην Ελλαδα ,δεν ξερω τι γινεται Γερμανια.....
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|

16-09-13, 02:36
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το μοτερ του τελευταιου απλου celica ειναι 143 αλογα.Γενικως οι γερμανοι χωρις turbo ειναι ενα τιποτα..Δεν εχουν πραγματικα ουτε ενα δυνατο ατμοσφαιρικο μοτερ το μονο που μπορω να δεχτω ειναι το 1.4 με τα 101 αλογα που και παλι...
|

16-09-13, 16:22
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Craig
...Γενικως οι γερμανοι χωρις turbo ειναι ενα τιποτα..Δεν εχουν πραγματικα ουτε ενα δυνατο ατμοσφαιρικο μοτερ το μονο που μπορω να δεχτω ειναι το 1.4 με τα 101 αλογα που και παλι...
|
Κάνοντας τον συνήγορο του διαβόλου -αφού τους Γερμανούς δεν τους πάω μία, γενικώς- να σημειώσω ότι αυτό ισχύει αν περιορίσουμε το εύρος του κυβισμού σε αυτό που επιτρέπει στους Υπηκόους της Φαιδράς Πορτοκαλέας να κινηθούν (από άποψη κόστους κτήσης και χρήσης).
Διαφορετικά έχει και η μάρκα με το προπελάκι, αλλά και το αστέρι κάτι πολυκύλινδρα μοτέρ που έχουν λειτουργία, δύναμη και ροπή για σεμινάριο...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|

16-09-13, 16:46
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καποια εξ'αυτων σπανε ακομα και σε εργοστασιακη μορφη..Επισης ενα 3λιτρο 6κυλινδρο μοτερ της bmw για παραδειγμα βγαζει 265 αλογα ενω ενα ''ταπεινο'' f20c βγαζει 241 αλογα και ειναι μολις 2000 κυβικα 
|

16-09-13, 09:02
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Ποια εταιρια ειχε παραπανω απο 130 αλογα στα 1800 πριν μια δεκαετια που εβγαινε αυτο το μοτερ????
|
Η ΤΟΥΟΤΑ με το 2zz-ge...
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,88461089 seconds (86,64% PHP - 13,36% MySQL) with 34 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:18. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|