Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #101  
Παλιά 23-03-13, 00:41
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η ΑΠΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ευκολη
και υπαρχουν
σε σταρλετ καροτσα
κινητηρας κεφτες και κινητηρας 20v
διαλεγεις και παιρνεις...

μαζευε λεφτα γιατι με βλεπω να το κανω partout το 101
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #102  
Παλιά 24-03-13, 02:18
Το avatar του χρήστη Levin BZR
Levin BZR Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-03-2008
Μοντέλο: Levin BZR (AE111)
Περιοχή: Kipros
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 220
Levin BZR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδια, καταρχην, ελπίζω να μην βαζεται ολα τα 20v στην ιδια κατηγορια. Το μαυροκαπακο απο το ασημι, εχουν παρα πολυ διαφορα.
Επισης, το οτι συγκρινουμε ενα turbo κινητηρα με ενα ατμοσφαιρικο, δεν ειναι σωστο! Παντως τουλαχιστο στη Κυπρο, που αυτα τα αμαξια υπαρχουν αφθονα, το Levin/Trueno BZR ειναι γρηγοροτερο απο οποιονδηποτε Glanza turbo. Μιλαω παντα για μαμα και τα δυο.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
oσοι μιλατε, εχετε οδηγησει μαμα εργοστασιακο bzr?

μαλλον πρεπει να πατε καμια βολτα κυπρο να αναθεωρησετε γιατι με τις υποθεσεις και με τα πιστευω δεν γινεται προκοπη...


φιλε BZR στην πιστα του αχνα εχεις χρονομετρηθει? αν ναι τι χρονο εκανες?
Εχω παει μονο μια φορα στη πιστα, αφου ειμαι το περισσοτερο καιρο Αγγλια. Καταφερα να κάνω 1:24 αν θυμαμαι καλα, με συνοδηγο, και παρα πολυ φθαρμενα ελαστικα. Εχω κανει κατι μετατροπες τωρα, και αναμενω να ριξω τους χρονους περισσοτερο. Οτιδηποτε κατω απο 1:20 για αρχη, θα ειναι πολυ καλο.

Αυτα ηταν τα ελαστικα μου μετα την πιστα Την επομενη φορα, σιγουρα θα δοκιμασω με καλυτερα ελαστικα, και σιγουρα οχι με 17αρες ζαντες

Απάντηση με παράθεση
  #103  
Παλιά 24-03-13, 19:31
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 488
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το levin θελει πολλα πραγματα κ σωστο οδηγο για να φτασει 4εfte με χταποδι-πιεση
Απάντηση με παράθεση
  #104  
Παλιά 25-03-13, 11:14
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 355
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
το levin θελει πολλα πραγματα κ σωστο οδηγο για να φτασει 4εfte με χταποδι-πιεση
....μάλλον δε διαβάσετε το προηγούμενο ποστ του bzr....
μιλάει για ΜΑΜΑ κεφτέ και ΜΑΜΑ bzr.
και πολύ καλά κάνει γιατί αν και έχουν διαφορά στα άλογα
υπέρ του bzr ο κέφτες ισοφαρίζει λόγο ροπής και αν πρόκειται
για starlet και ελαφρύτερης καρότσας.
έεεελα να μελετάμε και λίγο.......
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #105  
Παλιά 25-03-13, 12:52
aliengoa Offline:
 
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 261
aliengoa είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλά μην κολλάμε μόνο στο japan only BZR! Εξάλλου στην Ελλάδα περισσότερο μετατροπή βλέπεις τον 20ν σε corolla. Μια καλή κρίση περί κινητήρων είναι αυτήν που αναφέραμε πιο πάνω (δλδ corolla 20v με corolla 4εφτε) και αφήστε τα ρομαντικά περί σπανίων BZR είτε μαμά είτε πειραγμένων...
Εξάλλου στη συζήτηση μιλούσαμε γενικά για τους κινητήρες 20ν και όχι για συγκεκριμένα αμάξια (και σπάνια εδώ όπως είναι το BZR).

YΓ. Στην Κύπρο υπάρχουν και Honda Civic Type-R EK μαμά και Mitsubishi με MIVEC που επίσης "ξυρίζουν" και αλλα πολλά καλά γιαπωνέζικα θηρία...
Απάντηση με παράθεση
  #106  
Παλιά 25-03-13, 14:22
Το avatar του χρήστη Levin BZR
Levin BZR Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-03-2008
Μοντέλο: Levin BZR (AE111)
Περιοχή: Kipros
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 220
Levin BZR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλά μην κολλάμε μόνο στο japan only BZR! Εξάλλου στην Ελλάδα περισσότερο μετατροπή βλέπεις τον 20ν σε corolla. Μια καλή κρίση περί κινητήρων είναι αυτήν που αναφέραμε πιο πάνω (δλδ corolla 20v με corolla 4εφτε) και αφήστε τα ρομαντικά περί σπανίων BZR είτε μαμά είτε πειραγμένων...
Εξάλλου στη συζήτηση μιλούσαμε γενικά για τους κινητήρες 20ν και όχι για συγκεκριμένα αμάξια (και σπάνια εδώ όπως είναι το BZR).

YΓ. Στην Κύπρο υπάρχουν και Honda Civic Type-R EK μαμά και Mitsubishi με MIVEC που επίσης "ξυρίζουν" και αλλα πολλά καλά γιαπωνέζικα θηρία...
Οντως φιλε, υπαρχουν παρα πολλα τετοια αμαξια στη Κυπρο. Παντως αυτη τη στιγμη, στο σταδιο που βρισκεται το Levin, ενα ΕΚ9 Type R χρειαζεται εκκεντροφορους να με περασει. Δοκιμασα με 2 διαφορετικα ΕΚ9, με full εξατμισεις, φιλτροχωανες, δισκο-πλατο αγωνιστηκα και ημουν μπροστα και τις δυο φορες. Επισης, δοκιμασα με 2 μαμα RX8 των 240hp, (αυτος ποθ εδωσε την ιπποδυναμη στα RX8 απο τη mazda, πρεπει να ηταν μεθυσμένος!! ) και παλι ημουν μπροστα.

Πριν ριξω τους εκκεντροφορους TOMEI, ειχα δοκιμασει με ενα ΜΧ5 turbo απο σταση, και έχω χασει με 1.5 αμαξι. Ο λογος περισσοτερο ηταν επειδη πήγα με τις 17αρες ζαντες, ενω το ΜΧ5 ειχε 15αρες, με Cusco LSD. Eπισης, εχει Τ3 turbo, με intercooler μπροστα, e-manage παραλληλο, full εξατμιση, external blow off hks.

Παντως μολις εβαλα 3η ταχυτητα, μειωνα πολυ γρηγορα την αποσταση, αλλα οπως φαινεται και στο βιντεο, δεν ηταν αρκετο. Θα ξανα κανουμε συντομα την κοντρα, για να επελθει δικαιοσυνη
http://www.youtube.com/watch?v=ZkTAShZhegA

Να και μια κοντρα του δικου μου Levin, με καποιου αλλου παιδιου. Η διαφορα ηταν στα 2 και κατι αμαξια (υπερ του δικου μου ). Η μονη μας διαφορα, ηταν ο Μines εγκεφαλος (δεν ειχα τους εκκεντροφορους), οπως και το οτι εγω εχω 5αρι gearbox με 4.312 (C56) και το αλλο είχε 6αρι με 4.529 (C160). Επισης το παιδι ειχε 16αρες ζαντες με καλυτερα ελαστικα απο τα δικα μου.

http://www.youtube.com/watch?v=mBsdSYUL2UE
Απάντηση με παράθεση
  #107  
Παλιά 01-04-13, 21:43
Nikos4 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-01-2012
Μηνύματα: 56
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 170
Nikos4 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για να βαλω εκεντροφορους τι άλλο πρεπει να αλλάξω ;;
Απάντηση με παράθεση
  #108  
Παλιά 03-04-13, 00:45
Το avatar του χρήστη tolisvvtl-i
tolisvvtl-i Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-01-2013
Μοντέλο: e111
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 157
tolisvvtl-i είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εχω και εγω μια ε111 και ειμαι μια ανασα απο την αποκτηση ενωs μαυροκαπακου οπου τα σχεδια στο μελλον ειναι για πριονισμα! μια και ρωταει και ο φιλοs, εκκεντροφορουs ωραια προφιλ εχουν οι kelford τι λετε για αυτουs?
__________________
πρεπει να εισαι λερα για να γαλερα.
Απάντηση με παράθεση
  #109  
Παλιά 03-04-13, 16:41
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikos4 Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να βαλω εκεντροφορους τι άλλο πρεπει να αλλάξω ;;

Ελατήρια βαλβιδων και αν θες και βαλβιδες.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
  #110  
Παλιά 06-04-13, 19:29
Paris tspor Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-03-2012
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 164
Paris tspor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tolisvvtl-i Εμφάνιση μηνυμάτων
εχω και εγω μια ε111 και ειμαι μια ανασα απο την αποκτηση ενωs μαυροκαπακου οπου τα σχεδια στο μελλον ειναι για πριονισμα!

αν τα σχεδια στο μελλον ειναι για πριονισμα πολυ απλα δεν βαζεις αυτο το μοτερ
__________________
TRD POWER!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
βολαν απο 4age 20v tolisvvtl-i Αξεσουάρ και Ανταλλακτικά 0 22-09-22 13:38
4age 16v vs 20v NicKE70 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 26-09-17 11:43
20v 4AGE σε ΚΕ. endurasKE-30 TOYOTA COROLLA KE30 13 27-12-11 03:02
4age 16v msd KOSTAS_KE35 SUPPORT 0 30-03-10 21:39
4age 16v konkon 4AGE 20v Levin 10 13-03-08 17:22



Page generated in 0,23957205 seconds (81,65% PHP - 18,35% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)