Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa
Καλά μην κολλάμε μόνο στο japan only BZR! Εξάλλου στην Ελλάδα περισσότερο μετατροπή βλέπεις τον 20ν σε corolla. Μια καλή κρίση περί κινητήρων είναι αυτήν που αναφέραμε πιο πάνω (δλδ corolla 20v με corolla 4εφτε) και αφήστε τα ρομαντικά περί σπανίων BZR είτε μαμά είτε πειραγμένων...
Εξάλλου στη συζήτηση μιλούσαμε γενικά για τους κινητήρες 20ν και όχι για συγκεκριμένα αμάξια (και σπάνια εδώ όπως είναι το BZR).
YΓ. Στην Κύπρο υπάρχουν και Honda Civic Type-R EK μαμά και Mitsubishi με MIVEC που επίσης "ξυρίζουν" και αλλα πολλά καλά γιαπωνέζικα θηρία...
|
Οντως φιλε, υπαρχουν παρα πολλα τετοια αμαξια στη Κυπρο. Παντως αυτη τη στιγμη, στο σταδιο που βρισκεται το Levin, ενα ΕΚ9 Type R χρειαζεται εκκεντροφορους να με περασει. Δοκιμασα με 2 διαφορετικα ΕΚ9, με full εξατμισεις, φιλτροχωανες, δισκο-πλατο αγωνιστηκα και ημουν μπροστα και τις δυο φορες. Επισης, δοκιμασα με 2 μαμα RX8 των 240hp, (αυτος ποθ εδωσε την ιπποδυναμη στα RX8 απο τη mazda, πρεπει να ηταν μεθυσμένος!! ) και παλι ημουν μπροστα.
Πριν ριξω τους εκκεντροφορους TOMEI, ειχα δοκιμασει με ενα ΜΧ5 turbo απο σταση, και έχω χασει με 1.5 αμαξι. Ο λογος περισσοτερο ηταν επειδη πήγα με τις 17αρες ζαντες, ενω το ΜΧ5 ειχε 15αρες, με Cusco LSD. Eπισης, εχει Τ3 turbo, με intercooler μπροστα, e-manage παραλληλο, full εξατμιση, external blow off hks.
Παντως μολις εβαλα 3η ταχυτητα, μειωνα πολυ γρηγορα την αποσταση, αλλα οπως φαινεται και στο βιντεο, δεν ηταν αρκετο. Θα ξανα κανουμε συντομα την κοντρα, για να επελθει δικαιοσυνη
http://www.youtube.com/watch?v=ZkTAShZhegA
Να και μια κοντρα του δικου μου Levin, με καποιου αλλου παιδιου. Η διαφορα ηταν στα 2 και κατι αμαξια (υπερ του δικου μου

). Η μονη μας διαφορα, ηταν ο Μines εγκεφαλος (δεν ειχα τους εκκεντροφορους), οπως και το οτι εγω εχω 5αρι gearbox με 4.312 (C56) και το αλλο είχε 6αρι με 4.529 (C160). Επισης το παιδι ειχε 16αρες ζαντες με καλυτερα ελαστικα απο τα δικα μου.
http://www.youtube.com/watch?v=mBsdSYUL2UE