Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-01-13, 21:56
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων

γιατι για γκαζια δεν το παιρνει σιγουρα......ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ να τα λεμε ,να λεμε τα ΥΠΕΡ αλλα να λεμε και τα ΚΑΤΑ!!!!
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-01-13, 23:53
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.
Τα μοτερ της VW και της OPEL εχουν ημερομηνια ληξης τα 50000χμ πλεον...Οι ρεκτιφιατζηδες πανυγηριζουν...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-01-13, 13:33
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 514
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.

Ας αφησουμε την καραμελα τι εκανε η ΤΟΥΟΤΑ την δεκαετια του 90!Ολοι το γνωριζουν αυτο!
Τωρα εχουμε 2013 και ΝΑΙ δεν παιρνεις ΤΟΥΟΤΑ για γκαζια!!!Αν εξαιρεσουμε το Τ-Sport μοτερ ΔΕΝ υπαρχει κατι φθηνο που να παρεις για γκαζια!!!
ΟΛΕΣ οι εταιριες εχουν βαλει 1.4 και 1.6 Turbo με πολλαπλα οφελη και δεν σπαζουν σε γενικες γραμμες,ουτε αλλαζουν εμβολα και μπλοκ σε εγγυησεις!!!

Τεσπα αυτη η κουβεντα εχει γινει πολλες φορες εδω μεσα......
Το θεμα ειναι οτι παιρνεις ΤΟΥΟΤΑ 1.6 για αξιοπιστια και οταν δινεις για ενα 1.6 AURIS 20000+ ευρω δεν τα δινεις ουτε για το κορυφαιο στησιμο,ουτε αναρτηση,ουτε ομορφια,ουτε φυσικα γκαζια αλλα για ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!!
Απλα πραγματα λεω!!!Με 20000 παιρνεις απο 1.4 και 1.6 Turbo απο 122 εως και 192 αλογα και δεν κανεις 0-100 σε 11 ουτε τελικη τα 195.......

Αρα οταν παιρνεις ενα ΤΟΥΟΤΑ το θες να μην σπαει να μην χαλαει και για αυτο δινεις και τα ωραια σου λεφτα!!!!
Οταν και αυτο το πλεονεκτημα καταριπτεται τοτε δεν υπαρχει λογος να δωσεις 10με 20% πανω σε χρηματα απο ενα αντιστοιχο αλλα αμαξι ιδιας κατηγοριας !!!!


Γιωργο για τα OPEL θα συμφωνησω εν μερη αλλα για τα VW σε καμμια περιπτωση!!!Τα μοτερ ειναι ασπαστα και απο 1400 κυβικα βγαζουν απο 170 εως 250 ιππους με μαμα σωθικα απροβληματιστα!!!Για να μην πω για τα 1.8 και τα 2.0 TSI και TFSI αντιστοιχα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-01-13, 15:38
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Aναλογος πως εννοεις τα γκαζια.Για μενα πχ ειναι να παταω το γκαζι και να ξεκολαω μπαμ σε μια προσπεραση,και να μην κουραζει σε ταξιδια, δυλαδη ασφαλες γκαζι.
Για αλλον τα γκαζια ειναι σε ενα σκαρι 700 κιλα εχω 400 αλογα,στην ευθεια κοβω οτι κυκλοφορει στον δρομο αλλα σταματαει μονο με αλεξιπτωτο και σε στροφες τραβας ευθεια κοινως σκοτωστρες.
θεωρω λοιπον για τα Ελληνικα δεδομενα οτι ενα αμαξι μεχρι 200 αλογα ειναι υπερ αρκετο.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 29-01-13, 23:32
Paris tspor Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-03-2012
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 164
Paris tspor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.
σε πληροφορω φιλε μου οτι η toyota εχει απο τα καλυτερα και ανθεκτικοτερα αλουμινενια μπλοκ και δεν εχει καμια σχεση με τα κραματα αλουμινιου που χρησιμοποιουν στηυν ευρωπη. το θεμα με το λαδοκαψιμο ειχε να κανει καθαρα με τις ανοχες ελατηριου-χιτωνιου. μην λεμε οτι να ναι γιατι τοσο κολλημα? εμενα το μοτερ μου παντα αξιοπιστο ηταν ειναι και θα ειναι και τωρα που ναι τουρμπισμενο....
__________________
TRD POWER!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΥΡΑΚΙΑ ΣΕ 4ΖΖ (1,8 ΜΕ 4ΖΖ ΠΙΣΤΟΝΙΑ) philippos ΦΟΡΟΥΜ 11 21-01-14 12:34
Auris VSC off ?!? GMASTER6 TOYOTA AURIS 16 09-02-13 11:11
Αλλαγή ΑURIS 1.33 με AURIS 1.6 gk21 TOYOTA AURIS 4 08-09-09 09:38
Το Νέο μου Αuris !!!!! GREENMILE TOYOTA AURIS 28 02-04-09 12:16
3S-GE YAMAHA κεφαλη, 2.0 Lt, απο ST162 Celica, πιστονια,κεφα SavvasKE35 SUPPORT 5 06-01-06 22:51



Page generated in 0,15425706 seconds (80,84% PHP - 19,16% MySQL) with 32 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:28.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)