Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |

28-12-12, 21:24
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 4.507
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
μπα το airflow μαθαινει την διαροη και στελνει full μιγμα ....
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|

29-12-12, 10:10
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2010
Περιοχή:
Ιωαννινα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το αυτοκινητο δεν παει μετα τις 4000 στροφες μπουκωνει κ το ρελαντι καμια φορα παιζει κ ισως σβησει κιολας..
|

29-12-12, 11:03
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Kανε καλο ελεγχο σε ολα τα σωληνακια οπως ειπε ο Φανης πιο πανω.
Αν ολα αυτα ειναι ενταξει τοτε θες αλλαγη MAF και δεν σου προτεινω να βαλεις μεταχειρισμενο η ιμιτασιον αλλα γνησιο(καθαρισε τον με οινοπνευμα πρωτα).κοστος καπου 170 ευρω.
Οι Maf σε αυτα τα μοντελα ηταν για τον γιουτσο.
κωδικος 22204-15010
|
 |
απαντ |
 |

29-12-12, 16:38
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντ
Αμα εχει τετοιο τρεξιμο ο υπερκυβισμος, τον ξεχναω και αυτον...Ουτε καν...Ετσι θα το αφησω, μαμα, να χω το κεφαλι μου ησυχο...Κριμα, γιατι το υπερκυβισμα το θεωρουσα φαση ''plug & play'' και με εψηνε παρα πολυ...
|

29-12-12, 18:19
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Αμα εχει τετοιο τρεξιμο ο υπερκυβισμος, τον ξεχναω και αυτον...Ουτε καν...Ετσι θα το αφησω, μαμα, να χω το κεφαλι μου ησυχο...Κριμα, γιατι το υπερκυβισμα το θεωρουσα φαση ''plug & play'' και με εψηνε παρα πολυ...
|
To τρεξιμο που το βλεπεις φιλε μου?Το οτι καποιος αισθητηρας εχει προβλημα δεν σημαινει οτι ειναι θεμα υπερκυβισμου.
Το καλυτερο που μπορει να κανει κανεις ειναι υπερκυβισμο.
Αν θες Plug and play υπαρχουν μοτερακια 1ΖΖ σε μαντρες αλλα να εχεις καβατζα και ενα 4λιτρο λαδι στο πορτ μπαγκαζ να συμπληρωνεις.
|
 |
απαντ |
 |

29-12-12, 21:55
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντ
Σορρυ κιολας αλλα επετρεψε μου να θεωρω, οτι ειναι τρεξιμο και μπερδεμα...
Του ενος του εκαιγε λαδι, του αλλου δε του κατσε καλη μηχανη, του αλλου του αρπαξανε τα μεταλλα απο μαλακια του μαστορα κ ξαναεδενε μοτερ, του αλλου του χαλασε ο αισθητηρας, του αλλου δε του βαλανε καλα το γραναζι στροφαλου, του παραλλου δεν του επερνε μπρος, καποιος αλλος εμπλεξε με τα καλωδια της πεταλουδας και του παραταδε του κρεμαει μετα τις 4000...
Τι μου λες τωρα?
Μπορει να ειναι μια απ τις πιο αναιμακτες μετατροπες, αλλα εχει και αυτη αρκετο τρεξιμο, δεν ειναι φαση ''αλλαζω δισκο-πλατω''...Εχει τρεξιμο...
|

29-12-12, 22:03
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
'...Εχει τρεξιμο...
|
To μονο που εχει ειναι επιλογη μηχανικου που να το λεει η καρδια του.
Τα Toyota και τα Honda δεν ειναι ουτε Fiat ουτε Opel που ολα γινονται στο περιπου.ολα πανω στα ιαπωνικα μοτερ ειναι τελεια μελετημενα γιαυτο και ειναι 
|
 |
|
 |

29-12-12, 23:03
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Σορρυ κιολας αλλα επετρεψε μου να θεωρω, οτι ειναι τρεξιμο και μπερδεμα...
Του ενος του εκαιγε λαδι, του αλλου δε του κατσε καλη μηχανη, του αλλου του αρπαξανε τα μεταλλα απο μαλακια του μαστορα κ ξαναεδενε μοτερ, του αλλου του χαλασε ο αισθητηρας, του αλλου δε του βαλανε καλα το γραναζι στροφαλου, του παραλλου δεν του επερνε μπρος, καποιος αλλος εμπλεξε με τα καλωδια της πεταλουδας και του παραταδε του κρεμαει μετα τις 4000...
Τι μου λες τωρα?
Μπορει να ειναι μια απ τις πιο αναιμακτες μετατροπες, αλλα εχει και αυτη αρκετο τρεξιμο, δεν ειναι φαση ''αλλαζω δισκο-πλατω''...Εχει τρεξιμο...
|
Βασικα ουτε το δισκο πλατω ειναι μικρο πραγμα. Θα προτιμουσα σημερα να ανοιγα το μοτερ μου παρα να αλλαζα δισκο πλατω. Τετοιο δεσιμο, τοσες βιδες και αρκετα ααναθεματισματα. Αλλα τα προβληματα που λες αρκετα συνδεονται μεταξυ τους. Πχ γραναζι στροφαλου και δεν παιρνει μπρος, η προβλημα με το air flow, μπορει να χαλασε η φυσα του με αποτελεσμα να μη το αφηνει να παει πανω απο 4000 στροφες, σα να εχει εκει κοφτη. Λαθη γινονται και ατυχιες υπαρχουν. Και ειναι γνωστο πως οταν σκαλιζεις κατι αυτο θα σκαλισει την τσεπη σου αν οτι κανεις δε το κανεις με προσοχη. Ειδαλλως δεν υπαρχει λογος για τρεξιματα. Φιλικα παντα. Απλα σε καποια προβληματα καποια αλλα ειναι φυσικα επομενα.
|
 |
|
 |

31-12-12, 22:49
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2010
Περιοχή:
Ιωαννινα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Σορρυ κιολας αλλα επετρεψε μου να θεωρω, οτι ειναι τρεξιμο και μπερδεμα...
Του ενος του εκαιγε λαδι, του αλλου δε του κατσε καλη μηχανη, του αλλου του αρπαξανε τα μεταλλα απο μαλακια του μαστορα κ ξαναεδενε μοτερ, του αλλου του χαλασε ο αισθητηρας, του αλλου δε του βαλανε καλα το γραναζι στροφαλου, του παραλλου δεν του επερνε μπρος, καποιος αλλος εμπλεξε με τα καλωδια της πεταλουδας και του παραταδε του κρεμαει μετα τις 4000...
Τι μου λες τωρα?
Μπορει να ειναι μια απ τις πιο αναιμακτες μετατροπες, αλλα εχει και αυτη αρκετο τρεξιμο, δεν ειναι φαση ''αλλαζω δισκο-πλατω''...Εχει τρεξιμο...
|
φιλς μου δεν εχει τρεξιμο ο υπερκυβισμος. ολα αυτα που αναφερεις σε παραπανω σε εμενα εγιναν. ειναι τι θα αγορασεις κ ποσα λεφτα θα δωσεις. εγω πηρα ενα μοτερ απο celica 200 ευρω κ του εριξα αλλα 2300 ευρω. του εβαλα τα παντα καινουργια εκτος απο στροφαλο μπιελες κ καδενα. μου χτυπησε μια φορα μεταλλα στον πρωτο κυλινδρο απο γρεντζι το ανοιξα εβαλα καινουργια μεταλλα κ ολα κομπλε. καιει λαδι κ θα το ανοιξω παλι. ειναι τι θα σου κατσει αν εισαι ατυχος εισαι ατυχος. αν σ κατσει καλο μοτερ ομως αξιζει ο υπερκυβισμος.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,32305193 seconds (83,29% PHP - 16,71% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:33. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|