παιδια εξαρταται τι compressor φοραει και σε τι πιεση το δουλευει....Αν δουλευει 0.4bar ...Δεν το λες ασχημο μιας και στο φασμα που αποδιδει δυνατα ο compressor (3000-6000σ.α.λ.)εχει συνεχομενα 30-35hp παραπανω κανοντας σκονη τα ατμοσφαιρικα ,εξαφανιζοντας το σκαλοπατι των ατμοσφαιρικων,παρολα αυτα ο ρυθμος επιταχυνσης πεφτει ψηλα ,ισως λογω μεγεθους του κομπρεσσορα ή λογω μικρης πιεσης με αποτελεσμα η μεγιστη δυναμη να ειναι μεγαλυτερη μολις 15hp απο τα ατμοσφαιρικα...
στην ουσια απο ρεμπριζ το kompressor αν πατησει απο 3000.. δεν υπαρχει κοντρα..Αν πατησει απο 6000 και πανω,εκει οι διαφορες θα ειναι μικροτερες
Το ΤΤΕ Compressor 215hp βγαζει κι αυτο..κλειστο μοτερ δεν μπορει να αντεξει με ασφαλεια πανω απο 0.4-0.5bar ο compressor εχει μικροτερη αποδοση απο ενα turbo λογω αυξημενων τριβων γιαυτο και δεν βλεπεις + 50hp alla +30/35hp.....Φυσικα ισως μεσω καλυτερου προγραμματος να εβλεπε 220+ Αλλα δεν ξερουμε ποσο safe φτιαχνει το προγραμμα ο καθε προγραμματιστης.Μην το βγαλουμε προβληματικο κιολας ...Δειτε το εμβαδο της δυναμομετρησης κι οχι μονο το peak..
|