Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-04-12, 17:23
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DeathDealer Εμφάνιση μηνυμάτων
το εχω ηδη διαβασει Νικηφορε μου .Δεν εχει καμμια σχεση με το προβλημα μου το οποιο προερχεται απο "ηλεκτρικα φορτια".
Σε εμας το ρελαντι ρυθμιζεται με ζεστο αμαξι και οταν το βεντιλατερ δεν λειτουργει στις 800 στροφες και τελος!
Aν διαβασες το θεμα μου ακριβως τα ιδια ελεγα! δεν ελεγα για το βεντιλατερ αλλα και εγω με ηλεκτρικα φορτια στο ρελαντι ειχα το προβλημα!!! εξαιρεση αποτελουσε το A/C επειδη εχει βαλβιδα ρελαντι δικια του και ανεβαζει στροφες και το ηχοσυστημα που δεν καταλαβαινει τπτ επειδη εχω πυκνωτη, οτι αλλο ανοιγα ειδικα καλοριφερ και θερμανση πισω κρυσταλλου εριχνε τις στροφες πολυ χαμηλα και ετρεμε το αμαξι οπως λες και εσυ.
Το προβλημα λυθηκε αλλαζοντας ΔΥΝΑΜΟ!!!! απλα η ηλεκτρονικη του (αυτοματος μπαταριας) που ειναι μια πλακετα που εχει επανω του τα ειχε παιξει και ετσι ειχα αυτο το προβλημα. Πηγα σε εναν μαντρα στην Λιοσιων με 50 ευρω πηρα το σωστο του μοτερ γιατι ειχα το μαμα και αυτο ειναι περισσοτερα Α και τωρα κανενα προβλημα! να φανταστεις εβαλα συσκευη ηλεκτρολυσης υδρογονου και δουλευω 12-13Α με φωτα αναμενα xenon το πρωι κτλ και δεν εχω κανενα προβλημα. Μηπως το προβλημα ειναι το δυναμο σου???? προσεχε δεν εχει σημασια αν φορτιζει δλδ αν μετρας και βλεπεις 14 volts κτλ, οταν εχεις ηλεκτρικα φορτια πρεπει να δινει παραπανω ρευμα αν οχι εχει προβλημα η ηλεκτρονικη του και θελει αντικατασταση! εμενα στα φαναρια πριν επεφτε στα 12V!!! δλδ ΔΕΝ φορτιζε την μπαταρια! εγω εχω αναλογικο βολτομετρο μεσα και εβλεπα, αν δεν εχεις προφανως δεν το βλεπεις αυτο! επισης αλλαξα και καθαρισα την βαλβιδα ρελαντι (idle control valve) αλλα δεν εφταιγε αυτη οπως νομιζα αρχικα. Να τσεκαρεις και τον ιμαντα δυναμο σε τι κατασταση βρίσκεται καθως και αν ειναι σωστά τεντωμένος, μην ειναι χαλαρός δλδ.

Υ.Γ σορρυ το θεμα που σου εδειξα στην αρχη ηταν λαθος το σωστο θεμα που αφορα δυναμο και μπαταρια ειναι εδώ δες : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=15596

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 10-04-12 στις 17:29.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-04-12, 17:59
DeathDealer Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
DeathDealer είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Aν διαβασες το θεμα μου ακριβως τα ιδια ελεγα! δεν ελεγα για το βεντιλατερ αλλα και εγω με ηλεκτρικα φορτια στο ρελαντι ειχα το προβλημα!!! εξαιρεση αποτελουσε το A/C επειδη εχει βαλβιδα ρελαντι δικια του και ανεβαζει στροφες και το ηχοσυστημα που δεν καταλαβαινει τπτ επειδη εχω πυκνωτη, οτι αλλο ανοιγα ειδικα καλοριφερ και θερμανση πισω κρυσταλλου εριχνε τις στροφες πολυ χαμηλα και ετρεμε το αμαξι οπως λες και εσυ.
Το προβλημα λυθηκε αλλαζοντας ΔΥΝΑΜΟ!!!! απλα η ηλεκτρονικη του (αυτοματος μπαταριας) που ειναι μια πλακετα που εχει επανω του τα ειχε παιξει και ετσι ειχα αυτο το προβλημα. Πηγα σε εναν μαντρα στην Λιοσιων με 50 ευρω πηρα το σωστο του μοτερ γιατι ειχα το μαμα και αυτο ειναι περισσοτερα Α και τωρα κανενα προβλημα! να φανταστεις εβαλα συσκευη ηλεκτρολυσης υδρογονου και δουλευω 12-13Α με φωτα αναμενα xenon το πρωι κτλ και δεν εχω κανενα προβλημα. Μηπως το προβλημα ειναι το δυναμο σου???? προσεχε δεν εχει σημασια αν φορτιζει δλδ αν μετρας και βλεπεις 14 volts κτλ, οταν εχεις ηλεκτρικα φορτια πρεπει να δινει παραπανω ρευμα αν οχι εχει προβλημα η ηλεκτρονικη του και θελει αντικατασταση! εμενα στα φαναρια πριν επεφτε στα 12V!!! δλδ ΔΕΝ φορτιζε την μπαταρια! εγω εχω αναλογικο βολτομετρο μεσα και εβλεπα, αν δεν εχεις προφανως δεν το βλεπεις αυτο! επισης αλλαξα και καθαρισα την βαλβιδα ρελαντι (idle control valve) αλλα δεν εφταιγε αυτη οπως νομιζα αρχικα. Να τσεκαρεις και τον ιμαντα δυναμο σε τι κατασταση βρίσκεται καθως και αν ειναι σωστά τεντωμένος, μην ειναι χαλαρός δλδ.

Υ.Γ σορρυ το θεμα που σου εδειξα στην αρχη ηταν λαθος το σωστο θεμα που αφορα δυναμο και μπαταρια ειναι εδώ δες : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=15596

γεια σου νικηφορε ,

και ευχαριστω γι αυτα που γραφεις....εγω εχω κινητηρα 4age 16βαλβιδο δεν πρεπει να εχει βαλβιδα ρελαντι...αλλα vacuum switching πρεπει να ειναι της υποπιεσης...εχω οργανα μεσα στο καντραν αναλογικο voltομετρο και μου δειχνει οταν ειναι αναμενο το αμαξι ψηλα..το τερμα του ειναι 18 φανταζομαι γυρω στο 14...με ζεστο αμαξι μολις ηρθα σημερα και ρελαντι γυρω στις 700rpms μετρησα 13.88v οταν ανοιξα καλοριφερ και αλαρμ ετρεμε τ αμαξι και επεσε στο 13.20 κατι αν παρατηρησα σωστα .Η μπαταρια απ οτι βλεπω φορτιζει κτλ. αυτος ο αυτοματος που λες που να ξερω αν δουλευει σωστα η οχι...;
επισης θελω να συμπληρωσω οτι εμενα αρκει να ζεσταθει αρκετα και να φαω λιγο κινηση με τους βαθμους τους τωρα θερμοκρασιας....με το που παω να σταματησω και αφηνω το γκαζι βυθιση και γυρω στις 700 χωρις φορτια αλλα εχει ανοιξει ισως η 2η σκαλα βεντιλατερ

Υ.Γ. Ο ηλεκτρολογος που πηγα χτες και τα ειδε ολα αυτα...γιατι δεν μου ειπε για την ηλεκτρονικη του δυναμου που μου λες?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DeathDealer : 10-04-12 στις 18:05.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 10-04-12, 18:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ο ηλεκτρολογος που και εγω ειχα παει ηθελε να αφησω εκει το αμαξι να το δει και εμενα δεν το ειπε! διαβασα και εμαθα τι φταιει! εχω ολα τα βιβλια μηχανικων και ηλεκτρολογων κτλ. Αυτο δεν λεει κατι, αλλα οπως μου λες η ταση σου ειναι οκ εμενα εφτανε 12VOLTS!!!! δλδ ΔΕΝ φορτιζε καθολου την μπαταρια! και τοτε με τις βροχες που δουλευα υαλοκαθαριστιρες στο παρκαρισμα πχ πηγαινε και 11,5 και οι υαλοκαθαριστηρες επαιζαν σε slow motion!!!! αρα στο δικο σου προβλημα δεν πρεπει να ειναι το δυναμο, ενω στην δικη μου αυτο εφταιγε!
δες τα παρακατω σχεδια ειναι απο το Toyota EPC το προγραμμα της αντιπροσωπειας της Toyota, εχεις τετοια εξαρτηματα? βαλβιδα ρελαντι βλεπω....



Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 10-04-12, 18:44
DeathDealer Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
DeathDealer είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο ηλεκτρολογος που και εγω ειχα παει ηθελε να αφησω εκει το αμαξι να το δει και εμενα δεν το ειπε! διαβασα και εμαθα τι φταιει! εχω ολα τα βιβλια μηχανικων και ηλεκτρολογων κτλ. Αυτο δεν λεει κατι, αλλα οπως μου λες η ταση σου ειναι οκ εμενα εφτανε 12VOLTS!!!! δλδ ΔΕΝ φορτιζε καθολου την μπαταρια! και τοτε με τις βροχες που δουλευα υαλοκαθαριστιρες στο παρκαρισμα πχ πηγαινε και 11,5 και οι υαλοκαθαριστηρες επαιζαν σε slow motion!!!! αρα στο δικο σου προβλημα δεν πρεπει να ειναι το δυναμο, ενω στην δικη μου αυτο εφταιγε!
δες τα παρακατω σχεδια ειναι απο το Toyota EPC το προγραμμα της αντιπροσωπειας της Toyota, εχεις τετοια εξαρτηματα? βαλβιδα ρελαντι βλεπω....




σωστα ειναι.πολυ καλο το προγραμμα.ποια ειναι η βαλβιδα ρελαντι?ποια εννοεις
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 10-04-12, 18:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Στην κατω φωτο βλεπεις που ειναι το βελακι του mouse? το αριστερο κουτακι το 17650 αλλα εχει και ενα αλλο ακομα που το λεει 17630 (air control) που ειναι αυτο δεν το βλεπω στις φωτος!
Aκυρο ειναι αυτο στην 1η φωτο στο κατω μερος μεσα στο πλαισιο αλλα δειχνει να εχει 2 σωληνακια! τι ειναι αυτο? εχει υδραυλικο τιμονι το αμαξι σου? γιατι στην ΕΕ111 με 4EFTE καπως ετσι ειναι μια βαλβιδα που εχει επανω στην αντλια υδραυλικου για να μην ριχνει τις στροφες ρελαντι οταν στριβεις τερμα την κρεμαριερα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 10-04-12 στις 19:00.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 10-04-12, 18:53
DeathDealer Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
DeathDealer είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην κατω φωτο βλεπεις που ειναι το βελακι του mouse? το αριστερο κουτακι το 17650 αλλα εχει και ενα αλλο ακομα που το λεει 17630 (air control).
το ιδιο πραγμα λεμε το vsv λες απλα στην τογιοτα την λενε υποπιεσης...για idle-up diode Που μου ειπαν οι ξενοι...βρηκες τιποτα;
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 10-04-12, 19:02
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DeathDealer Εμφάνιση μηνυμάτων
το ιδιο πραγμα λεμε το vsv λες απλα στην τογιοτα την λενε υποπιεσης...για idle-up diode Που μου ειπαν οι ξενοι...βρηκες τιποτα;
Δεν υπαρχει κατι αλλο στο προγραμμα της Toyota, δεν ειναι αυτο?
ριξε μια ματια και εδώ : http://www.toymods.org.au/forums/tec...0v-4age-2.html και άλλο ενα σχετικο θεμα : http://www.toymods.org.au/forums/tec...tery-load.html
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΤΩΣΗ ΤΑΣΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΦΩΤΩΝ ΙΩΣΗΦ SUPPORT 25 13-05-11 22:46
Ηλεκτρικα... th@nos SUPPORT 2 09-12-09 18:37
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΠΟ 4AGZE 16V ΣΕ 4ΑGE 16V MITSOS 4AGZE 16V 5 22-07-09 17:37
AE92 liftback με silvertop 4AGE μερικα προβληματακια.... SavvasKE35 4AGE 20v Levin 18 15-05-09 12:58
ρυθμηση ρελαντι 4age Δημητρης Παπ 4AGE 20v Levin 40 13-12-08 16:55



Page generated in 0,17775702 seconds (82,38% PHP - 17,62% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:33.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)