Νομιζω 52mm ειναι τα συνηθως οπως και τα δικα μου. Κοιτα αν ειναι μαμα το μοτερ σου ειναι πεταμενα χρηματα πιστευω οργανα πιεσης και θερμοκρασιας λαδιου και τετοια, ποτέ δεν ανεβαζει! εγω που ειμαι με 4EFTE αλλα μαμα σχεδον δεν εχω και δεν βαζω τπτ απο αυτα! ποιο χρησιμα ειναι θερμοκρασια νερού, halmeter και βολτόμετρο, αν ησουν turbo και μπαρόμετρο φυσικά!
Τα αλλα ειναι για "φτιαγμενα" μοτερ. Η αναλογια καυσιμου ειναι συνηθως με leds κοκκινα, πορτοκαλια και πρασινα, επειδη το καθε led αντιστοιχει σε μια ταση σε volts που παιρνει απο τον λαμδα, θελει πινακακι να το διαβασεις! γενικα στο ρελαντι δειχνει πανω κατω, οταν ειναι ζεστο το αμαξι, μεχρι να ζεσταθει ειναι κατω στα κοκκινα, και οταν πατας τερμα γκαζι πρεπει να πηγαινει σχεδον τερμα στα πρασινα, οχι να κολαει συνεχεια τερμα, εμενα το δικο μου οπως ειναι παει στα πρωτα πρασινα, καποτε που ειχα κανει βλακειες με την πιεση 2 φορες με τερμα γκαζι βαραγε τερμα κοκκινα!!! παω να βγαλω καρτα και μου λενε προβλημα λαμδα χαλασμενος κτλ και προβλημα στα μειγματα δλδ πολυ φτωχο απο αερα, τελικα ειχα κλεισει ενα σωληνακι δουλευα 0.25 bar!!! και η βενζινη ηταν για 0.7 bar! φυσικα ΔΕΝ ειχε χαλασει ο λαμβδα! ανοιγω το διακοπτακι δουλευω 0.7 το halmeter παταγε στα πρασινα παω και βγαζω καρτα μια χαρα! αλλη μια φορα τα ιδια με λαθος συνδεσμολογια του hi low boost switch που δεν ειχα κανει το κυκλωμα μεσω της ECU και δουλευε στα 0.4 bar αλλα με καυσιμο για 0.7! γιαυτο τα λεω.....
αυτο με την πιεση λαδιου καποια φερνουν λαδι στο οργανο!!!! απο αυτα μακρια!!! εχω ακουσει να σπασει σωληνακι και να σκασουν λαδια στον οδηγο!!! υπαρχει ενδεικτικο λαμπακι πιεσης λαδιου και αν ελεγχουμε και λαδια δεν εχουμε προβλημα, η θερμοκρασια λαδιου τωρα αν θελει κανεις χαμηλες θερμοκρασιας βαζει ψυγειο λαδιου απλα και οργανο να χεις σε μαμα μοτερ τι να λεει? υπαρχουν ΑΠΕΙΡΑ οργανα απλα ο καθενας πρεπει να βαζει οτι θεωρει οτι ειναι χρησιμο και απαραίτητο στο αμάξι του! εγω πχ τωρα θα βαλω και ενα ψηφικο αμπερομετρο!
http://www.ebay.ie/itm/170540641198?... 4.m1423.l2649