Νομιζω οτι ολοι ξερουμε πως λαθος ρυθμισεις στα μειγματα για παραδειγμα μπορει να φερει το μοτερ στην καταστροφη! οπως το ιδιο μπορει να συμβει με αλλαγη τουρμπινας, πιεσης και αλλων τετοιων μετατροπων τα ιδια ισχυουν και στο υγραεριο, οπως εχουμε πει ηδη 1.000.000 φορες++++ σε αλλες Ευρωπαικες χωρες ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ δουλευουν υγραεριο σε ΙΧ και δεν εχουμε ακουσει διαφορα που εχουν γινει στην Ελλαδα, και κατα κυριο λογω ειναι απο βλακιες στην εγκατασταση και μετα ΔΗΘΕΝ φταιει το υγραεριο, και "καλά"......αν στεγνωσει το μοτερ απο καυσιμο τι θα γινει? πριν λιγο μιλουσα με εναν φιλο και μου ειπε για εναν φιλο του πως εβαλε υγραεριο σε καποιον που το παιζε μαστορας και εκανε βλακια και εμεινε το μοτερ χωρις καυσιμο και το σπασε μεσα σε εναν χρονο, και εδω ομως το υγραεριο φταιει ε? ή απλά οτι δεν φτανει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια? νομιζω δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε αλλο, δεν φταινε για ολα οι θερμοκρασιες! ελεος ποια!!!! αν ειναι ετσι να το κυκλοφορειτε μονο Χειμωνα και να το αφηνετε μαμα και μην ακουμπατε τπτ γιατι ανεβαζει θερμοκρασιες! νομιζω πως αυτοι που εχουν υγραεριο ξερουν να απαντησουν καλυτερα απο αυτους που δεν εχουν.
|