Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 01-02-12, 16:27
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Εγω εχω 45αρα εξατμιση με ελευθερα καζανια ,ελευθερο καταλυτη hjs και φιλτρο κν..

Ας ξεκινησω με το φιλτρο..σιγουρα ελαφρα καλυτερο απο το κλασσικο χαρτινο ,δεν βρωμιζει καθολου η πεταλουδα ..συμφερει μακροπροθεσμα σαν κοστος..απο κει και περα απειροελαχιστη διαφορα στον ηχο σχεδον μηδαμινη.Στο θεμα της αποδοσης οταν θα το βαλεις πανω ολοκαινουργιο κι αν αργοτερα το πλενεις οσο καλα γινεται..σου δινει μια ελαφρια αισθηση οτι αρπαζει καλυτερα-οτι στροφαρει ενα κλικ καλυτερα
γενικα μιλαμε για διαφορες απειροελαχιστες του 2-3%
Το βαρελακι το γνησιο( bmc- cda)ειναι πολυ καλυτερο κι οσοι το χουν δοκιμασει ειδαν διαφορα σημαντικη σε ηχο-αποδοση αλλα ειναι ακριβο ως καινουργιο,για το simota carbonbox δεν εχω αποψη.....Τελος οι φιλτροχοανες οι κλασσικες αν δεν υπαρξει μεριμνα για κρυο αερα ,συνηθως χαντακονουν το αμαξι και επειδη οι περισσοτεροι βαζουν τις μεγαλες λογω εντυποσιασμου γιαυτο μπουκονουν αερα τα μοτερ ...

Εξατμιση : πρωτα ειχα αλλαξει μονο την σωληνα με 45αρα και ελευθερα καζανια...το αμαξι κερδισε στο δρομο 1,5-2 αμαξια σε κοντρες με αυτοκινητο φιλου που εχω ως σημειο αναφορας...ολη η μαγκια ομως ειναι ο καταλυτης .Τον εργοστασιακο τον αλλαξα γυρω στα 145000χλμ και ειχε τα χαλια του...ηταν μπουκομενος και εβαλα τον μεταλλικο πανω..αποτελεσμα?Το αμαξι πηρε κι αλλο τα πανω του περιπου αλλα δυο αμαξια+ και η εξατμιση εκανε ακομα πιο μπασο ηχο και ηταν αρκετα πιο νευρικο στην επιταχυνση

Με λιγα λογια το αμαξι με την εξατμιση πηρε τα ποδια του και σχεδον ριχνει κολωνα στο αμαξι μου χωρις εξατμιση.Ομως πρεπει να σου πω οτι μετα απο 3 χρονια ..που εχει ανοιξει η εξατμιση στο δρομο η αποδοση εχει πεσει και πλεον πηγαινει ελαχιστα καλυτερα απο οτι πηγαινε μαμα...εγω φοβομουν οτι τα αλογα μου εχουν πεσει πολυ αλλα το δυναμομετρο με διεψευσε σε απολυτα νουμερα .Για την ακριβεια στο δυναμομετρο εβγαλα σχεδον 105hp και 13κιλα ροπης αλλα σε συγκριση με αλλο αντιστοιχο corolla οι μεσαιες στροφες μου ηταν πεσμενες σε δυναμη και ειχα ελαφρα καλυτερη δυναμη στον κοφτη...πιστευω οτι αυτο οφειλεται κυριως στην ξεχειλωμενη εξατμιση...

κοστος.. 600ευρω μου πηγε η εξατμιση-καταλυτης και αργοτερα χρειαστηκαν αλλα 60 ευρω για τοποθετηση αποστατη στον πισω αισθητηρα λ ,ωστε να μην μου αναβει check engine και μου λενε αλλα ντ' αλλων στην αντιπροσωπεια....Επειδη δεν ειναι φθηνος , θα σου λεγα να μην τον βαλεις εξαρχης.. μονο αν αρχισει να σου αναβει check
Στον exhaust center εφτιαξα εγω την εξατμιση,λογω διαφημισης και επειδη μενω πολυ κοντα,αλλα αν ξαναφτιαχνα εξατμιση θα πηγαινα στον MAIKON μιας κι εχει καλες τιμες, εχω ακουσει καλα λογια απο παιδι με corsa opc που φοραει μονο εξατμιση ΜΑΙΚΟΝ και φιλτρο.... που μετρηθηκε 217+ hp σε σχεση με τα 192 και παει πολυ καλα στο δρομο...και απο ανθρωπο με evo 6 A' σταδιο + νιτρα 500 hp + που τον εμπιστευθηκε ,επισης με πολυ καλα αποτελεσματα
και φυσικα λογω οτι μπορεις να δεις το αμαξι απευθειας στο δυναμομετρο,πριν και μετα την εξατμιση..


πιστευω οτι τον καταλυτη πρεπει να τον αλλαξεις οπωσδηποτε...ειναι ποιο φθηνος απο εργοστασιακο κεραμεικο... δεν εχεις κανενα θεμα με καυσαερια μιας και οι δικοι μας καταλυτες ηταν EURO 2 και οι HJS ειναι EURO3 οποτε υπερκαλυπτουν τις προδιαγραφες καυσαεριων ασχετα που ειναι ποιο ελευθεροι ,εγω ποτε δεν ειχα προβλημα με καρτα καυσαεριων... ειναι ολες σουπερ ,απλα θελει καλο ζεσταμα ο καταλυτης πριν μετρησεις...

Θα κερδισεις σε νευρικοτητα σιγουρα... τωρα αν θες και ηχο αλλαξε τα καζανια...για την διαμετρο της σωληνας δεν ξερω.... σιγουρα αρχικα θα εχεις μεγαλυτερα οφελη με 45αρα αλλα οσο ξεχειλωνει η εξατμιση θα χασεις ακομα περισσοτερο backpressure ,οποτε ισως ηταν καλο να αφησεις την εργοστασιακη σωληνα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 01-02-12 στις 16:35.
Απάντηση με παράθεση
corolla e111
  #2  
Παλιά 01-02-12, 16:56
Το avatar του χρήστη vinakos7
vinakos7 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 17-03-2010
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 47
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 191
vinakos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
corolla e111

φιλε γιωργο μια ερωτηση:οταν λες οτι με τον καιρο ξεχειλωνει η εξατμιση(το καζανι) εννοεις το μεσαιο ή το τελικο ή και τα δυο?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 02-02-12, 17:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vinakos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε γιωργο μια ερωτηση:οταν λες οτι με τον καιρο ξεχειλωνει η εξατμιση(το καζανι) εννοεις το μεσαιο ή το τελικο ή και τα δυο?
ακριβως δεν ξερω να σου πω παντως το αμαξι για μερικους μηνες,ισως χρονο πηγαινε μπουνια ,σιγα σιγα αρχισε να πεφτει η αποδοση του ,πριν παω δυναμομετρο του κανα γενικο σερβις ,λαδια μπουζι φιλτρο βενζινης /λαδιου, καθαρισα μπεκ ..το αμαξι πηγαινε καλυτερα αλλα παλι οχι οπως οταν πρωτοεβαλα την εξατμιση...δεν μιλαω για τραγικες διαφορες που ωα τις αντιλαμβανεσαι σε χαλαρη οδηγηση φυσικα

Ο ηχος της εξατμισης οσο περναγε ο καιρος εγινε λιγοτερο ξερος και λιγο πιο δυνατος ,μιας και καηκαν οι υαλοβαμβακες οποτε τωρα λογικα ειναι σχεδον κουφια τα καζανια μεσα και επεσε το backpressure.. (υποθεσεις κανω) επισης ενα απο τα καζανια κανει ενα συντονισμο ελαφρυ σαν τσιτσιρισμα οταν αφηνω γκαζι... μαλλον καποιο διαφραγμα την εχει ακουσει δεν ξερω.

ο καταλυτηης ειναι hjs 200cpi 3 για καποιον που ρωτησε

αν ξαναφτιαχνα εξατμιση εγω θα αλλαζα καταλυτη,θα καταγουσα μεσαιο και θα βαζα 45 σωληνα με μια group n πισω που ειναι φτηνη και αποδοτικη κι ας μην ειναι η πιο ωραια εξατμιση που υπαρχει

Τελος για το φιλτρο... πουλαει ο Gmaster6 μεταχειρισμενο βαρελακι bmc cdaμαζι με κιτ καθαρισμου σε πολυ καλη τιμη ,ψαξτο στις αγγελιες ή στειλε του p.m ..Το βαρελακι αξιζει τον κοπο αν θες μια αισθητη αποδοση στις ψηλες στροφες(απο 4000 και πανω) μαζι με ωραιο ηχο..

με τις φιλτροχοανες θα δεις χαρα μονο τετοιες μερες που κανει ψοφοκρυο και δε ρουφανε βραστο αερα να ψοφαει το μοτερ ,σαφως βεβαια υπερτερουν σε ηχο και κοστος....αν διαλεξεις φιλτροχοανη παντως,διαλεξε μικρου κωνου...ουτε μανιταρια ουτε χωνια τεραστια...και πηγαινε την οσο πιο κοντα στο φτερο μπορεις

Αν δε σε νοιαζει ο ηχος ουτε θες πατεντες και βιδωματα ....περνεις το kn φιλτρο στον παπα και ειναι ή πιο τιμια επιλογη
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 02-02-12, 20:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
όταν ο καταλυτης ειναι για πολλα αλογα εκτος της τιμης θελει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ζεσταμα για να φτασει στην θερμοκρασια λειτουργιας, αυτος που ειναι για πολλα αλογα σημαινει πως ειναι και για πολλα κυβικα που εχουν αλλη ροη καυσαεριων! το λεω γιατι εγω για να βγαλω καρτα πεδευομαι καθε φορα να κανω βολτες να ζεσταθει, βεβαια ενα turbo moter εχει διαφορετικη ροη καυσαεριων απο ενα ατμοσφαιρικο, αλλα να το εχεις υποψην! το ιδιο επαθε και ο αδερφος μου που εβαλε μεταλλικο σε suzuki swift 1000cc και μετα πεδευοταν να βγαλει καρτα, δεν τον εφτανε με τπτ σε θερμοκρασια λειτουργιας! προσοχη λοιπον στην επιλογη καταλυτη, να μπει αυτος που αντιστοιχει στα κυβικα σου, μην ακους οτι ειναι για πολλα αλογα και θα τραβαει καλυτερα και αλλες μπαρουφες....επισης οι μεταλλικοι ειναι μεν ποιο ελευθεροι και χαλανε ποιο δυσκολα απο τους κεραμικους, αλλα εκτος οτι βγαζουν παραπανω καυσαερια (λογικο αφου ειναι ποιο ελευθεροι) αργουν να ζεσταθουν δλδ να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας! φαντασου οταν πηγα εγω για καρτα εδειχνε το μηχανημα πανω απο 120-140 στους υδρογοναθρακες!!!! ενω οταν ζεσταθηκε κανονικα πηγε καπου 35-38 και μπορουσα και καλυτερα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τελικο Καζανακι και Φιλτρο Αερος! reiver TOYOTA COROLLA E 12 0 16-03-17 10:43
Φιλτρο-εξατμιση elpis TOYOTA COROLLA E 12 216 04-04-11 07:58
Απορια για φιλτρο αερος. Victhor ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 13 27-01-11 19:19
Εξατμιση/Φιλτρο madvam TOYOTA AURIS 47 05-01-10 18:35
Εξατμιση Φιλτροχοανη kjunior TOYOTA COROLLA 111(G6) 15 06-04-06 16:40



Page generated in 0,22190309 seconds (80,21% PHP - 19,79% MySQL) with 31 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)